Nu mag het woord opeens wel al is het zonder Piet erachter?quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is de dag dat in de VS ook zwarten wat kunnen kopen omdat alles zo afgeprijsd is.
Daar zit meestal nog een verhaal inquote:Op vrijdag 24 november 2017 15:59 schreef skysherrif het volgende:
Snap ook niet waarom mensen naar actiefilms kijken.
Beetje jammer dat alles nu overgestapt is naar dat wijvenmma enzo.quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Badr was vroeger wel vuurwerk ja. Vooral die K1-tijd was chill. Met al die gasten als Bonkasky, Hoost, Le Banner, Overeem, Sefo, enz. Keek elk weekend met m’n pa.
Doe hem de groeten namens onsquote:Op vrijdag 24 november 2017 15:59 schreef remlof het volgende:
Ik kwam president Mattarella net tegen in Milaan.
Omdat andere mensen er ook naar kijken.quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom mensen dat interessant om naar te kijken vinden.
Beetje saai he?quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje jammer dat alles nu overgestapt is naar dat wijvenmma enzo.
Is net als politiek bij gebrek aan iets beters rest niet veel anders.quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Omdat andere mensen er ook naar kijken.
Kijk het alleen als er niets anders op is, hou niet zo van die grondgevechten en dat in elkaar geduik.quote:
Allemaal nep.quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk het alleen als er niets anders op is, hou niet zo van die grondgevechten en dat in elkaar geduik.
Aan de andere kant heeft het ook wel weer iets spectaculairs zo'n kooigevecht.
Fatto.quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Doe hem de groeten namens ons
Woensdag mijn auto verkocht, dus ik kan nu alleen nog maar te fiets. Of met de pick-up van liefste, maar die moet ik me nog wat toeëigenen. Morgen maar eens mee beginnen, er moet een rondje stort gedaan worden (mijn werk) en grote boodschappen (ook).quote:Op vrijdag 24 november 2017 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
VOor 't eerst met de auto naar het werk gegaan. Dat kan prima op een vrijdag als ik om kwart over 7 wegrijd![]()
*gaap*
Paar keer poetsen dan is die toch van jullie soort?quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:25 schreef sigme het volgende:
Of met de pick-up van liefste, maar die moet ik me nog wat toeëigenen.
Poetsen is mijn ding niet. Dat is dan weer zijn werk. Ik ben meer van het viesmaken. Daarom is twee auto's voor ons ook een uitkomst. Helaas niet meer van deze tijd, dus nu moet ik proberen zijn auto wel te gebruiken maar niet vies te makenquote:Op vrijdag 24 november 2017 16:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Paar keer poetsen dan is die toch van jullie soort?
Hoe bevalt de fiets? Wij zijn straks in de markt voor 2 van die vehikels, het waait mij te hard in de polder voor ongeassisteerd fietsenquote:Op vrijdag 24 november 2017 16:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Woensdag mijn auto verkocht, dus ik kan nu alleen nog maar te fiets. Of met de pick-up van liefste, maar die moet ik me nog wat toeëigenen. Morgen maar eens mee beginnen, er moet een rondje stort gedaan worden (mijn werk) en grote boodschappen (ook).
Als je niet met de auto naar je werk gaat, hoe dan wel? En wil het op vrijdagochtend vroeg nog net wél maar anders/later te veel file?
Dan zal die 3000 wel zwaar overtrokken zijn geweest?quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Poetsen is mijn ding niet. Dat is dan weer zijn werk. Ik ben meer van het viesmaken. Daarom is twee auto's voor ons ook een uitkomst. Helaas niet meer van deze tijd, dus nu moet ik proberen zijn auto wel te gebruiken maar niet vies te maken.
Normaal met de motorquote:Op vrijdag 24 november 2017 16:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Woensdag mijn auto verkocht, dus ik kan nu alleen nog maar te fiets. Of met de pick-up van liefste, maar die moet ik me nog wat toeëigenen. Morgen maar eens mee beginnen, er moet een rondje stort gedaan worden (mijn werk) en grote boodschappen (ook).
Als je niet met de auto naar je werk gaat, hoe dan wel? En wil het op vrijdagochtend vroeg nog net wél maar anders/later te veel file?
Ik ben er zeer content mee. Die riemaandrijving en naafversnelling is voor mij een uitkomst, aangezien ik best vaak door modder rij en ik anders m'n fiets zou moeten poetsen om de ketting en versnelling gangbaar te houden. En ik ben dus niet van de poetserigequote:Op vrijdag 24 november 2017 16:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe bevalt de fiets? Wij zijn straks in de markt voor 2 van die vehikels, het waait mij te hard in de polder voor ongeassisteerd fietsen
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zal die 3000 wel zwaar overtrokken zijn geweest?
50 km.. speed pedelecquote:Op vrijdag 24 november 2017 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Normaal met de motorkan ik mooi tussen alle files door. Is nog steeds wel druk, maar dan doe ik er ook 55 minuutjes over, 60 als het erg is, maar kan dan wel op een fijnere tijd weg (8 uur).
Was vanochtend om 7.23 weg (ramen moesten nog ontdooid worden...) en stapte om 8.15 kantoor binnen, zo rustig was het...maar dat is rond die tijd op andere dagen wel anders. Ben vorige week ergens met de motor ook eerder gegaan vanwege een afspraak, maar toen stond het wel overal vast. Het is 50km rijden, dus net wat te ver voor de fiets, al ga ik in de zomer wel een keer met de trein + fiets heen, en dan terug naar huis fietsen, is het plan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |