abonnement Unibet Coolblue
pi_175281465
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175281480
Snap ook niet waarom mensen naar actiefilms kijken.
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:59:39 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_175281485
Ik kwam president Mattarella net tegen in Milaan.
pi_175281494
Badr was vroeger wel vuurwerk ja. Vooral die K1-tijd was chill. Met al die gasten als Bonkasky, Hoost, Le Banner, Overeem, Sefo, enz. Keek elk weekend met m’n pa.
pi_175281500
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat is de dag dat in de VS ook zwarten wat kunnen kopen omdat alles zo afgeprijsd is.
Nu mag het woord opeens wel al is het zonder Piet erachter?
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 16:00:56 #6
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175281503
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:59 schreef skysherrif het volgende:
Snap ook niet waarom mensen naar actiefilms kijken.
Daar zit meestal nog een verhaal in :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175281515
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Badr was vroeger wel vuurwerk ja. Vooral die K1-tijd was chill. Met al die gasten als Bonkasky, Hoost, Le Banner, Overeem, Sefo, enz. Keek elk weekend met m’n pa.
Beetje jammer dat alles nu overgestapt is naar dat wijvenmma enzo.
pi_175281526
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:59 schreef remlof het volgende:
Ik kwam president Mattarella net tegen in Milaan.
Doe hem de groeten namens ons
pi_175281535
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik snap echt totaal niet waarom mensen dat interessant om naar te kijken vinden.
Omdat andere mensen er ook naar kijken.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175281559
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Beetje jammer dat alles nu overgestapt is naar dat wijvenmma enzo.
Beetje saai he?
pi_175281570
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:03 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Omdat andere mensen er ook naar kijken.
Is net als politiek bij gebrek aan iets beters rest niet veel anders.
pi_175281592
K1 was vroeger nog wel vermakelijk, maar dat MMA is echt geen zak aan om te kijken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175281628
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Beetje saai he?
Kijk het alleen als er niets anders op is, hou niet zo van die grondgevechten en dat in elkaar geduik.

Aan de andere kant heeft het ook wel weer iets spectaculairs zo'n kooigevecht.
pi_175281697
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kijk het alleen als er niets anders op is, hou niet zo van die grondgevechten en dat in elkaar geduik.

Aan de andere kant heeft het ook wel weer iets spectaculairs zo'n kooigevecht.
Allemaal nep.

Als ik iemand een elleboog knietje of kopstoot geef die staat echt niet meer op hoor.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2017 16:11:52 ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 16:21:12 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_175281882
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:02 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Doe hem de groeten namens ons
Fatto.
pi_175281946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
VOor 't eerst met de auto naar het werk gegaan. Dat kan prima op een vrijdag als ik om kwart over 7 wegrijd ;( :O *gaap*
Woensdag mijn auto verkocht, dus ik kan nu alleen nog maar te fiets. Of met de pick-up van liefste, maar die moet ik me nog wat toeëigenen. Morgen maar eens mee beginnen, er moet een rondje stort gedaan worden (mijn werk) en grote boodschappen (ook).

Als je niet met de auto naar je werk gaat, hoe dan wel? En wil het op vrijdagochtend vroeg nog net wél maar anders/later te veel file?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_175281969
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:25 schreef sigme het volgende:
Of met de pick-up van liefste, maar die moet ik me nog wat toeëigenen.
Paar keer poetsen dan is die toch van jullie soort?
pi_175281998
Deze week hogerop geweest, wist helemaal niet hoeveel verkeer er tegenwoordig van de snelweg gebruik, maken doet.
Gelukkig had tommie een omweg voor mij, wel een stuk Duitsland maar het zei zo.
pi_175282014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:26 schreef john2406 het volgende:

[..]

Paar keer poetsen dan is die toch van jullie soort?
Poetsen is mijn ding niet. Dat is dan weer zijn werk. Ik ben meer van het viesmaken. Daarom is twee auto's voor ons ook een uitkomst. Helaas niet meer van deze tijd, dus nu moet ik proberen zijn auto wel te gebruiken maar niet vies te maken :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 16:29:50 #20
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175282033
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Woensdag mijn auto verkocht, dus ik kan nu alleen nog maar te fiets. Of met de pick-up van liefste, maar die moet ik me nog wat toeëigenen. Morgen maar eens mee beginnen, er moet een rondje stort gedaan worden (mijn werk) en grote boodschappen (ook).

Als je niet met de auto naar je werk gaat, hoe dan wel? En wil het op vrijdagochtend vroeg nog net wél maar anders/later te veel file?
Hoe bevalt de fiets? Wij zijn straks in de markt voor 2 van die vehikels, het waait mij te hard in de polder voor ongeassisteerd fietsen :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175282043
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Poetsen is mijn ding niet. Dat is dan weer zijn werk. Ik ben meer van het viesmaken. Daarom is twee auto's voor ons ook een uitkomst. Helaas niet meer van deze tijd, dus nu moet ik proberen zijn auto wel te gebruiken maar niet vies te maken :D.
Dan zal die 3000 wel zwaar overtrokken zijn geweest?
pi_175282098
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Woensdag mijn auto verkocht, dus ik kan nu alleen nog maar te fiets. Of met de pick-up van liefste, maar die moet ik me nog wat toeëigenen. Morgen maar eens mee beginnen, er moet een rondje stort gedaan worden (mijn werk) en grote boodschappen (ook).

Als je niet met de auto naar je werk gaat, hoe dan wel? En wil het op vrijdagochtend vroeg nog net wél maar anders/later te veel file?
Normaal met de motor :) kan ik mooi tussen alle files door. Is nog steeds wel druk, maar dan doe ik er ook 55 minuutjes over, 60 als het erg is, maar kan dan wel op een fijnere tijd weg (8 uur).

Was vanochtend om 7.23 weg (ramen moesten nog ontdooid worden...) en stapte om 8.15 kantoor binnen, zo rustig was het... :D maar dat is rond die tijd op andere dagen wel anders. Ben vorige week ergens met de motor ook eerder gegaan vanwege een afspraak, maar toen stond het wel overal vast. Het is 50km rijden, dus net wat te ver voor de fiets, al ga ik in de zomer wel een keer met de trein + fiets heen, en dan terug naar huis fietsen, is het plan! :)
Ja doei.
pi_175282106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe bevalt de fiets? Wij zijn straks in de markt voor 2 van die vehikels, het waait mij te hard in de polder voor ongeassisteerd fietsen :)
Ik ben er zeer content mee. Die riemaandrijving en naafversnelling is voor mij een uitkomst, aangezien ik best vaak door modder rij en ik anders m'n fiets zou moeten poetsen om de ketting en versnelling gangbaar te houden. En ik ben dus niet van de poetserige ;).

De middenmoter werkt véél fijner dan de voorwielmotor die ik op de leenfiets had, maar ik weet niet of dat aan het exemplaar of aan de techniek ligt. Of dat trapsensor versus krachtsensor daar voor het grote verschil zorgt. Middenmotor maakt wel geluid, itt voorwielmotor maar ik vind het niet storend.

Wat voor budget maak je ervoor vrij?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_175282124
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan zal die 3000 wel zwaar overtrokken zijn geweest?
Ik begrijp je vraag niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_175282172
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Normaal met de motor :) kan ik mooi tussen alle files door. Is nog steeds wel druk, maar dan doe ik er ook 55 minuutjes over, 60 als het erg is, maar kan dan wel op een fijnere tijd weg (8 uur).

Was vanochtend om 7.23 weg (ramen moesten nog ontdooid worden...) en stapte om 8.15 kantoor binnen, zo rustig was het... :D maar dat is rond die tijd op andere dagen wel anders. Ben vorige week ergens met de motor ook eerder gegaan vanwege een afspraak, maar toen stond het wel overal vast. Het is 50km rijden, dus net wat te ver voor de fiets, al ga ik in de zomer wel een keer met de trein + fiets heen, en dan terug naar huis fietsen, is het plan! :)
50 km.. speed pedelec :D.
Maar met de motor is vast ook fijn. Mij lijkt dat geslinger door een file wel reuze vermoeiend, is het niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')