SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
ook al geen kleur.. maar aangezien het black friday is, heb ik die genoemd in de titelquote:
Dat heeft hij ook inderdaad. Onze buren blijken een hele sterke wifi versterker te hebben. Maar we merken nu wel een groot verschil. Ons oude modem was ook al oud zei hij.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vaak is de buurt juist onderdeel van het probleem bij WiFi. Als je met z'n allen op hetzelfde kanaal zit, is elk modem aan het vechten om z'n signaal te kunnen versturen. Ik hoop dat de monteur dus ook naar de kanalen heeft gekeken
Voor het eerst dit jaar dat het ook echt in Nederland lijkt te levenquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook al geen kleur.. maar aangezien het black friday is, heb ik die genoemd in de titel
Ik ook niet, maar moet toch wel een aantal dingen hebben. En als ze dan vandaag goedkoper zijn, dan maak ik daar dankbaar gebruik van.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dat het ook echt in Nederland lijkt te leven
Heb er zelf niks mee.
Alleen daarom heb ik nog altijd de voorkeur voor een kabel naar de PC.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook inderdaad. Onze buren blijken een hele sterke wifi versterker te hebben. Maar we merken nu wel een groot verschil. Ons oude modem was ook al oud zei hij.
we hebben ook nog wel een kabel naar de pcquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alleen daarom heb ik nog altijd de voorkeur voor een kabel naar de PC.
Is kabel ook nog eens minder storings gevoelig en is het ook nog eens minder "hackbaar".
Enige nadeel is dat Wifi tegenwoordig in theorie sneller kan zijn.
Ik zeg altijd wiefie...quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wat geniet jullie voorkeur trouwens: Wiefie of wijfij? Fonetisch dan?
Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:54 schreef peaceman het volgende:
Is er nog een behoefte aan een show vanavond? Zo ja, dan zal even wat gaan samenstellen straks.
wijfij zeg ik altijd tegen Diaan...quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
Lekker op een lijn dusquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
wijfij zeg ik altijd tegen Diaan...
Waifai. Op z'n Engels.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
dus je luistert vandaag vanaf het begin?quote:
Mogelijk welquote:Op vrijdag 24 november 2017 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus je luistert vandaag vanaf het begin?
kan van 55 tot peaceman , mits binnenb 4 minuten.quote:Op vrijdag 24 november 2017 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
Paro ben je er nog en wil je nog draaien?
Ga mn best doen, hahaquote:Op vrijdag 24 november 2017 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
doe daN
[..]
kan van 55 tot 20, mits binnenb 4 minuten.
ik wil eilk niet weten hoe je het doet.quote:Op vrijdag 24 november 2017 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
geen papieren snee, dus moet goed zijn gegaan
Je kan beter een adrenaline rush hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2017 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb om een of andere reden een adrealine rush
Dan wat?quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan beter een adrenaline rush hebben
Dan ditquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2017 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb om een of andere reden een adrealine rush
Om bij de tijd te zijn had je dan niet beter een nieuw horloge kunnen kopen?quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Weekend en bietjes
En een nieuwe pc. Mijn man had een bonus gekregen en het was black friday, dus toen ik thuis kwam stond er als verrassing een nieuwe pc![]()
De oude begon het langzaam te geven. Grafische kaart was zwaar verouderd en het geluid was ook niet meer zo best. Maar ik ben nu weer helemaal bij de tijd
quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Weekend en bietjes
En een nieuwe pc. Mijn man had een bonus gekregen en het was black friday, dus toen ik thuis kwam stond er als verrassing een nieuwe pc![]()
De oude begon het langzaam te geven. Grafische kaart was zwaar verouderd en het geluid was ook niet meer zo best. Maar ik ben nu weer helemaal bij de tijd
alleen wat later dan gedachtquote:
PR gedoequote:Op vrijdag 24 november 2017 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Al bijna vier jaar brieven van Nuon voor de vorige bewoner teruggestuurd met "geadresseerde is verhuisd" en nu ik het via FB heb aangekaart, kunnen ze het adres ineens wel uit hun systeem halen. Triest.
niet moeilijk over doen, ik ben ws de eerste driekwartier van je draaisessie bezig met boodschapen en eten koken,quote:
Ja idd. Triest dat het zo moet.quote:
Daarom, klagen op Facebook werkt altijdquote:Op vrijdag 24 november 2017 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Al bijna vier jaar brieven van Nuon voor de vorige bewoner teruggestuurd met "geadresseerde is verhuisd" en nu ik het via FB heb aangekaart, kunnen ze het adres ineens wel uit hun systeem halen. Triest.
*positive thinking: beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 24 november 2017 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hou daar niet zo van. Het klinkt mij meestal als "ik heb sinds drie minuten een probleem en jullie hebben het nog stééds niet opgelost! Vuile hufters!" in de oren.quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom, klagen op Facebook werkt altijd
Moet nog blijken of het heeft gewerkt, hè? Misschien ligt er over 2 maanden wel wéér een briefquote:Op vrijdag 24 november 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
*positive thinking: beter laat dan nooit
Ik las 'm al eerder en moest ook lachenquote:Op vrijdag 24 november 2017 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
MUZ / Kensington wil geen concerten doen voor het geld
Die recensie van het Parool![]()
tja....quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
MUZ / Kensington wil geen concerten doen voor het geld
Die recensie van het Parool![]()
Wat?quote:
Ik ben positief ingesteldquote:Op vrijdag 24 november 2017 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet nog blijken of het heeft gewerkt, hè? Misschien ligt er over 2 maanden wel wéér een brief
beidequote:Op vrijdag 24 november 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat?om kensington of om de recensie?
Jij begint straks met Rood van Marco Borsato?quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:57 schreef peaceman het volgende:
gelukkig draai je niet dezelfde liedjes als ik van plan ben om te gaan doen Paro.
Daaar ga ik ook vanuitquote:Op vrijdag 24 november 2017 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben positief ingesteldDat komt gewoon goed.
ik gebruik altijd de zelfde intro en outro,dus je hoeft er niet eens rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:57 schreef peaceman het volgende:
gelukkig draai je niet dezelfde liedjes als ik van plan ben om te gaan doen Paro.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij begint straks met Rood van Marco Borsato?
Zwart/Wit van Frank Boeijen?quote:
Dan zet ik de radio stop.quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij begint straks met Rood van Marco Borsato?
Ik zou gewoon gelijk zijn PC slopenquote:
Nee hij wil al een nieuwe, dan moet dat eerder. *eigen belangquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gelijk zijn PC slopen
quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
In een groen groen groen groen knollen knollenland
Hij kan geen verbinding maken. Hij start even de pc opnieuw.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Blijkbaar is peace gelijk van slag
Ik vind Duran Duran wel ok hoor. Tijd niet gehoord dit nummerquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Diaan, wil je ff tegen je vent zeggen dat het al 8 uur geweest is?
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Diaan, wil je ff tegen je vent zeggen dat het al 8 uur geweest is?
Zie, daar begint het alquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij kan geen verbinding maken. Hij start even de pc opnieuw.
Ja echt, belachelijk!quote:
ach morgen komt ie vast wel weer langsquote:
Ja, Windowsquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:04 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
nooit problemen en sinds vandaag zijn mijn instellingen bij Mixxx telkens weg
![]()
![]()
![]()
Vind het origineel van Phil Collins toch mooier.quote:
Tja, black friday..quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:04 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
nooit problemen en sinds vandaag zijn mijn instellingen bij Mixxx telkens weg
![]()
![]()
![]()
kleurloos was het vandaag he?!quote:
gewoon deur dichtslaan is vaak een goede hint...quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:06 schreef CindieY het volgende:
Ik kan bijna intunen. Er stond opeens een chick van een energiebedrijf voor mn deur, dat leverde vertraging op.
niet.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
I see a red door and I want it painted black
Twijfelgevalletje. Wel kleur? Niet kleur?
"Naast de deur een plingplongbel met daarop twee-twintig volt"quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:06 schreef CindieY het volgende:
Ik kan bijna intunen. Er stond opeens een chick van een energiebedrijf voor mn deur, dat leverde vertraging op.
Gelukkig was Peaceman ook wat traag.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:06 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer is toch wel het schoolvoorbeeld dat The Beatles ook bagger maakte
Ik was niet traagquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig was Peaceman ook wat traag.
Ik kan er ook niet bar veel mee idd.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sorry maar ik luister nog liever naar Kensington dan naar dat nummer van netquote:
dan zou ik toch eens naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sorry maar ik luister nog liever naar Kensington dan naar dat nummer van net
Om welk Beatles-nummer ging het?quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
wij zijn blij dat jullie er zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is onverwacht vroeg thuis, spreekt weer in de derde persoon enkelvoud, wenst iedereen een fijne avond () en schakelt snel in
Blue Jay Wayquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om welk Beatles-nummer ging het?
Was ook een vreselijk nummerquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Santana moet ik voor in de stemming zijn. En dat ben ik nu kennelijk niet
Hij kreeg er voldoende slipjes voor....quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tom jones zn versie van een groen groen knollen knollenland
Mijn voorkeur gaat uit naar blond. Maar dan in de niet domme uitvoering.quote:
#teamthee boksquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:21 schreef CindieY het volgende:
Zo, alweer een nummertje of 3 ingetuned en thee is onderweg. Ik zit
luxe hoor dat de thee langskomt!quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:21 schreef CindieY het volgende:
Zo, alweer een nummertje of 3 ingetuned en thee is onderweg. Ik zit
De meeste dromen.....quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar blond. Maar dan in de niet domme uitvoering.
Zijn bedrog, maar als ik wakker word naast haar dan droom ik nogquote:
dat kan ie ook doen bij Led Zeppelinquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
Laatst de "we vervelen ons kapodcast" van Robbie S. geluisterd waarin hij Frank Farian nogal onderuit haalt, wegens plagiaat links en rechts
Theetaxiquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
luxe hoor dat de thee langskomt!
Nah, dat helaas nietquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
luxe hoor dat de thee langskomt!
En de Beatles, en ja wie eigenlijk nietquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan ie ook doen bij Led Zeppelin
Zep gaf (meestal/soms) de credits nog wel aan anderen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan ie ook doen bij Led Zeppelin
dat is zeker een maand te vroeg!quote:
Je hebt een vriendje?quote:
Houwe zo.quote:
Staat op Magical Mysterie Tourquote:
Wees blij.quote:
Er was weinig magic aanquote:
Beetje Psychedelica is niets mis mee wat mij betreft!quote:
Zelfs dat was het nietquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje Psychedelica is niets mis mee wat mij betreft!
Oef dat soort shit heb ik ook wel vaker gehad. Fakking irritant soms.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Shit, heb ik een mandje gevuld bij Zalando, log ik in, alles kwijt. Grmbl.
wel een fijn liedjequote:Op vrijdag 24 november 2017 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vies liedje dit.... denk er maar over na
Moet dat echt? Ik ben nog steeds aan het nadenken over mijn unieke talent. Eén denkopdracht per dag graagquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet dat echt. Ik ben nog steeds aan het nadenken over mijn unieke talent. Eén denkopdracht per dag graag
Jouw unique talent is unitasking?quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet dat echt? Ik ben nog steeds aan het nadenken over mijn unieke talent. Eén denkopdracht per dag graag
Echt irritant... nu moet ik weer denken over wat er in lag.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef dat soort shit heb ik ook wel vaker gehad. Fakking irritant soms.
Ja, maar als jij het bedenkt telt het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jouw unique talent is unitasking?
Ff in de geschiedenis van je browser kijken of je wat bekend voor komt?quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt irritant... nu moet ik weer denken over wat er in lag.
Of kleding of schoenen of allebei. Is niet zo heel moeilijk, toch?quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt irritant... nu moet ik weer denken over wat er in lag.
Eensquote:
Hahaha dat niet, maar wat ook alweer. Ik kan nu een trui niet terug vinden.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Of kleding of schoenen of allebei. Is niet zo heel moeilijk, toch?
ik wissel, zoals altijd, bekend werk met onbekender af. Kleuren mogen echter best bekend zijn... alhoewel er nog eentje komt waarvan ik ook niet wist dat het een kleur was.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Het zijn wat onbekendere kleuren die ik hoor, maar prima te doen
Deze?quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha dat niet, maar wat ook alweer. Ik kan nu een trui niet terug vinden.
Sorry...quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:43 schreef CindieY het volgende:
Diaan met d'r Zalando
* CindieY zit op Zalando rond te kijken
daarom ook drie kleuren in de titel denk ik... ze waren het niet eens.quote:
Met die kleuren is niks mis. Met de 3js echter...quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom ook drie kleuren in de titel denk ik... ze waren het niet eens.
ach bedenk dat het ook erger gekund had... #positive thinkingquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met die kleuren is niks mis. Met de 3js echter...
quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is bizarre telepathie, want ik ben op dit moment met een UI bezig met de kleuren groen, geel en rood...
Het liedje had idd ook 5 minuten kunnen durenquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach bedenk dat het ook erger gekund had... #positive thinking
Ik kan er zo helemaal geen verzinnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:52 schreef peaceman het volgende:
het enige liedje in mijn muziekbibliotheek met de kleur violet...
Seal heeft ook een nummer met die titelquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:52 schreef peaceman het volgende:
het enige liedje in mijn muziekbibliotheek met de kleur violet...
ah oke.. zoveel zullen er niet zijn denk ik. Blauw daarentegen...quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Seal heeft ook een nummer met die titel
ja maar van die band draai ik alleen mooie liedjes...quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
En uiteraard de hier bijzonder geliefde band Coldplay, met Violet Hill
En Yellow blijft gewoon hun beste nummerquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar van die band draai ik alleen mooie liedjes...
Ik ga voor Don't Panic, maar in die titel zit geen kleur.quote:Op vrijdag 24 november 2017 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En Yellow blijft gewoon hun beste nummer
ik zit eigenlijk te wachten tot Diaan de tekst post...quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is dan weer wél een heerlijk nummer
Ik heb een heel duidelijke Top 3: Yellow, Politik en Atlasquote:Op vrijdag 24 november 2017 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga voor Don't Panic, maar in die titel zit geen kleur.
Die 2e en 3e kan ik niets mee.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een heel duidelijke Top 3: Yellow, Politik en Atlas
niet de mijne in elk geval.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik leid aan geheugenverlies. Wiens eindtune is dit nou?
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kan sowieso niks met Coldplay... niks aan gemist dus... was even naar de supermarkt
Er zijn wel meer dingen die ik hier niet meldquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die ik hier niet meld
Mooi, ik zie het wel verschijnen hier.quote:
Ik hoop dat het je smaak is.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi, ik zie het wel verschijnen hier.
Ik denk dat de maat het eerste probleem isquote:
Nooit geweten dat hij jarretels onder zijn spijkerbroek droeg..quote:
quote:
Het is M, XL of maat 42.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat de maat het eerste probleem is
Jij weet wel meer niet van mij!quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij jarretels onder zijn spijkerbroek droeg..
Ben jij al zo oud dan?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Agent Orange.. ik heb nog eens indirect gewerkt voor de toko die dat spul maakte..
Zitten gewoon druk met mij te DM-enquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
de andere dames zijn zeker ook aan het on-line-sjop-pen
Foeiquote:
"maakte"quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben jij al zo oud dan?
Of was het toen al uit productie?
de vraag stellen is m beantwoordenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Foei
Over Orange gesproken: eigenlijk zou je The Orange Theme moeten draaien, maar dat is trance en dus totaal niet jouw ding
over etentjes?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zitten gewoon druk met mij te DM-en
Bijvoorbeeldquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
de vraag stellen is m beantwoorden
Tuned22 is de hele week al weg, kun je nagaan. Die heeft nu vast een compleet pakhuis aan spul bij elkaar gekochtquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
Dat is wat wij bordeauxrood noemenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
Maroon is blijkbaar een kleur, dus daar deze van Pink Floyd
ja dat weet ik sinds vanmiddag ookquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is wat wij bordeauxrood noemen
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat weet ik sinds vanmiddag ook
tsss staat Aqua niet eens tussen...quote:
Krijgen we hierna het gehele oeuvre van Maroon 5?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
Maroon is blijkbaar een kleur, dus vandaar deze van Pink Floyd
nee, want alleen kleuren in de titels..quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Krijgen we hierna het gehele oeuvre van Maroon 5?
i know..quote:Indigo is trouwens ook een kleur
Blauw/paars achtig toch?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Krijgen we hierna het gehele oeuvre van Maroon 5?
Indigo is trouwens ook een kleur
Ik hoorde net toch echt Pink Floydquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, want alleen kleuren in de titels..
[..]
Met MAROONedquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 24 november 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde net toch echt Pink Floyd
met de kleur Maroon(ed)quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 24 november 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde net toch echt Pink Floyd
Ja, maar toch een kleur in de bandnaam en ik verwacht nu alleen kleuren in de titels.quote:
Creatief kleurenmanagementquote:
ah zo.... tja dat was dan een toevalstrefferquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar toch een kleur in de bandnaam en ik verwacht nu alleen kleuren in de titels.
Deze dame heeft zichzelf een rum-cola ingeschonken. Maskertje in m'n haar, maskertje op m'n gezicht. Even relaxenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
En je autisme kan daar moeilijk mee omgaan?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar toch een kleur in de bandnaam en ik verwacht nu alleen kleuren in de titels.
quote:
Komkommer op de ogen om het af te maken?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deze dame heeft zichzelf een rum-cola ingeschonken. Maskertje in m'n haar, maskertje op m'n gezicht. Even relaxen
Ik kom niet verder dan 1 trui
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deze dame heeft zichzelf een rum-cola ingeschonken. Maskertje in m'n haar, maskertje op m'n gezicht. Even relaxen
Ik kom niet verder dan 1 trui
Nee, dan zie ik niet meer wat ik typquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Komkommer op de ogen om het af te maken?
Ik ben niet zo van het sjoppen. Ook niet online. Werkt nooit echt goed op mijn humeur.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
Over het algemeen denk ik zó ver out of the box dat ik the box niet meer kan zien.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:27 schreef peaceman het volgende:
![]()
Creatief zijn is goed voor het brein, you should try it
Theezakje onder de wallen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Komkommer op de ogen om het af te maken?
Je kan de kern eruit halenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dan zie ik niet meer wat ik typ
www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over het algemeen denk ik zó ver out of the box dat ik the box niet meer kan zien.
Heb al zo'n ding van Pearle.quote:
Het blijkt dat dat niet bevorderlijk is bij een assessment - of capaciteitentest. Ik waarschuw je maar alvast.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over het algemeen denk ik zó ver out of the box dat ik the box niet meer kan zien.
Ik pak zo een bokbiertje...quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je wel een vrouw?quote:Ik kom niet verder dan 1 trui
Ja dat maakt me weinig uit, ik wil gewoon een foto van jou met komkommer maskerquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is het effect weg
[..]
Ik ben al brildrager
Als iemand denkt dat ik capaciteiten heb, dan wil ik er al niet eens meer werkenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het blijkt dat dat niet bevorderlijk is bij een assessment - of capaciteitentest. Ik waarschuw je maar alvast.
Ik ben vrouwquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik pak zo een bokbiertje...
[..]
Ben je wel een vrouw?
Moet ik nu mijn eet afspraak gaan annuleren?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik pak zo een bokbiertje...
[..]
Ben je wel een vrouw?
Aan Gup aan het timmeren?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Waar is melting eigenlijk? Hoeft ie niet te werken is hij ineens spoorloos
is die ein-de-lijk gemaakt dan?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet ik nu mijn eet afspraak gaan annuleren?
Daar doet de commissie geen uitspraak over.quote:
Maroon, hebben we net geleerdquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:30 schreef CindieY het volgende:
* CindieY zoekt een okergele en een bordeauxrode trui.
Dat was donderdag dacht ikquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gaat ie op vrijdagavond niet vaak darten of zoiets?
Je kan ook prima eten met een manwijf, hoorquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet ik nu mijn eet afspraak gaan annuleren?
Daar ligt echter mijn interesse nietquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan ook prima eten met een manwijf, hoor
Noem je mij nu een manwijf?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan ook prima eten met een manwijf, hoor
Pff wel lastige kleuren, ken je niet iemand die heel goed an brijen?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben vrouwMaar ik ben ook niet zo van het shoppen. Ik weet meestal wel wat ik wil, maar de winkels hebben niet wat ik wil
* CindieY zoekt een okergele en een bordeauxrode trui.
Ik zou hem slaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |