abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175278592

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.


De Xbox One X









Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175278595
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:16 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet? Ik meen me te herinneren bij het lanceren van One dat MS wilde dat de verkoop van digitale games via hun ging zodat zij zelf ook wat aan de verkoop van 2ehands games konden verdienen. Blijkbaar is dat niet gebeurd.
Nee daarvoor moest je console "altijd" online zijn, en dat wouden gamers niet dus heeft MS heel het plan van de console omgegooid.

Maar ach als xboxlive er een paar uur uitlicht dan schreeuwen die zelfde mensen net zo hard dat het niet kan dat ze niet online kunnen o|O

( post hem hier nog maar een keer dan )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175278710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee daarvoor moest je console "altijd" online zijn, en dat wouden gamers niet dus heeft MS heel het plan van de console omgegooid.

Maar ach als xboxlive er een paar uur uitlicht dan schreeuwen die zelfde mensen net zo hard dat het niet kan dat ze niet online kunnen o|O

( post hem hier nog maar een keer dan )
Bedankt voor de info. Loop dus gigantisch achter. Dat de games destijds alleen digitaal gekocht konden worden en via MS in beheer kwamen weerhield me ervan om mijn xbox360 te upgraden.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175278852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Bedankt voor de info. Loop dus gigantisch achter. Dat de games destijds alleen digitaal gekocht konden worden en via MS in beheer kwamen weerhield me ervan om mijn xbox360 te upgraden.
Je kan gewoon naar de MM gaan en je discs kopen, en digitaal is account gebonden en kan je ook offline spelen dus :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175278853
Xbox One wireless controller S (wit) @ Gamemania voor 29,98
pi_175278918
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Je kan gewoon naar de MM gaan en je discs kopen, en digitaal is account gebonden en kan je ook offline spelen dus :)
Zijn alle digitale toptitels games van xbox one dan ook fysiek beschikbaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 24-11-2017 13:54:19 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175279294
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zijn alle digitale toptitels games van xbox one dan ook fysiek beschikbaar?
ja alles, enkel indies die soms alleen digitaal beschikbaar zijn.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 24 november 2017 @ 18:06:11 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175283700
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zijn alle digitale toptitels games van xbox one dan ook fysiek beschikbaar?
Dat en vaak nog goedkoper te vinden ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 november 2017 @ 18:40:45 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175284341
Toch maar de One X besteld net :D meteen wat goedkopere actie games erbij gehaald ook. Voor de feestdagen zullen we maar zeggen. Ik hoop dat we echt zoveel verschil zien met onze normale One als online beweerd wordt!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_175285253
Toch nu maar een Xbox One S besteld. Wil ook niet te lang blijven wachten en twijfelen en daarbij is 177 euro een hele nette prijs voor een console.
  vrijdag 24 november 2017 @ 20:06:33 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175285725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch nu maar een Xbox One S besteld. Wil ook niet te lang blijven wachten en twijfelen en daarbij is 177 euro een hele nette prijs voor een console.
Heb je vast geen spijt van.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175285889
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_175286011
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heb je vast geen spijt van.
Hopelijk niet haha.

Nou ja met de Xbox One had ik dat destijds wel, ook omdat ik gewoon de exclusives van de PS4 beter vind. Maar de Xbox (en zeker de Xbox One X die ik volgend jaar haal) doet de laatste tijd toch wel veel dingen goed waardoor ik toch weer een Xbox wil hebben (heb jarenlang plezier gehad van de Xbox 360). En zeker nu de prijs zo lekker is kon ik het echt niet meer laten liggen.

De PS4 hou ik nu puur voor de vele sterke exlcusives, maar de Xbox One S en later volgend jaar de Xbox One X doe ik voor de mulitplatform en backwards compatible games. Het is gewoon nice dat je nu op de Xbox games kan spelen van de 3 generaties.
pi_175286046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toch maar de One X besteld net :D meteen wat goedkopere actie games erbij gehaald ook. Voor de feestdagen zullen we maar zeggen. Ik hoop dat we echt zoveel verschil zien met onze normale One als online beweerd wordt!
Over wat voor "zoveel verschil" hebben we het? :*

Graphics verbeterd? Snellere cpu? Of iets anders? En ja, google is mijn vriend, maar ik vraag het jou omdat jij erover begint :D
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Eindredactie Games vrijdag 24 november 2017 @ 21:20:47 #15
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175287497
Jezus wat wordt die XBX heet. Ik kan hem amper aanraken ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 24 november 2017 @ 21:36:01 #16
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175287927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Over wat voor "zoveel verschil" hebben we het? :*

Graphics verbeterd? Snellere cpu? Of iets anders? En ja, google is mijn vriend, maar ik vraag het jou omdat jij erover begint :D
Kortom: kleiner, betere graphics, HDR/4k (geen upscaling zoals de S), kortere laadtijden, ed. Die verhalen kom ik tegen iig :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_175289883
Naast de xbox vcr, nu ook een xbox S in huis. Nu verplicht volgend jaar een Xbox X in huis halen met een nieuwe tv *O*
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zaterdag 25 november 2017 @ 00:02:35 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175291259
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:57 schreef badboynova het volgende:
Naast de xbox vcr, nu ook een xbox S in huis. Nu verplicht volgend jaar een Xbox X in huis halen met een nieuwe tv *O*
Ik vond de VCR gewoon toffer ogen maar ik zou dan ook echt geen S in huis halen als je de One al had. Ondanks zeer aantrekkelijke prijs.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175294493
Ik heb ps4 maar ben wel benieuwd naar wat xbox exclusives, zoals Forza, Gears, Ori, Pubg en State of decay 2. Speel vooral op console dus misschien is nu een mooi moment om die spellen eens te spelen met xbox s voor 177...
pi_175296796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:14 schreef FokPoster het volgende:
Ik heb ps4 maar ben wel benieuwd naar wat xbox exclusives, zoals Forza, Gears, Ori, Pubg en State of decay 2. Speel vooral op console dus misschien is nu een mooi moment om die spellen eens te spelen met xbox s voor 177...
Zeker te overwegen waard, en MS gaat meer investeren in first party studio's dus hopelijk komen er nog een hoop mooie titels bij de komende jaren :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175297154
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:57 schreef badboynova het volgende:
Naast de xbox vcr, nu ook een xbox S in huis. Nu verplicht volgend jaar een Xbox X in huis halen met een nieuwe tv *O*
Kut, had dan ff gezegd dat je op zoek was naar een S, had je de mijne kunnen overnemen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175297239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:14 schreef FokPoster het volgende:
Ik heb ps4 maar ben wel benieuwd naar wat xbox exclusives, zoals Forza, Gears, Ori, Pubg en State of decay 2. Speel vooral op console dus misschien is nu een mooi moment om die spellen eens te spelen met xbox s voor 177...
Forza Horizon 3 _O_
SOONY
pi_175300891
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2017 12:31 schreef DKUp het volgende:

[..]

Forza Horizon 3 _O_
Daar heb ik hem deels ook voor gekocht. Forzo Horizon (en Forza Horizon 3 ziet er wel echt super nice uit) vond ik altijd wel tof, maar die is echt alleen op de Xbox/PC beschikbaar.

Trouwens net binnen mijn Xbox One S :)
pi_175302407
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:58 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daar heb ik hem deels ook voor gekocht. Forzo Horizon (en Forza Horizon 3 ziet er wel echt super nice uit) vond ik altijd wel tof, maar die is echt alleen op de Xbox/PC beschikbaar.

Trouwens net binnen mijn Xbox One S :)
Mijn favoriete exclusive :Y)
Nice, ik zag alle aanbiedingen :Y Mooi ding voor die goedkope prijs.
SOONY
  zaterdag 25 november 2017 @ 17:46:23 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175302689
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kut, had dan ff gezegd dat je op zoek was naar een S, had je de mijne kunnen overnemen
Is er bij jou nog een one x van de vrachtwagen gevallen toevallig? :P
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')