abonnement Unibet Coolblue
pi_175297467
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

nee welke is dat :P
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175297481
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 00:08 schreef Za het volgende:
Volgende week moet de regie echt gaan ingrijpen, want stel Shelly stemt Harold eruit, dan blijven er 3 sterke kandidaten over met 20 stemmen, en 3 proef-labiele kandidaten met 0 stemmen.

Dan staat het dus al weken van tevoren vast dat Kaj, Niels en Carlos rechtstreeks naar de finale gaan, want niemand kan hen meer wegspelen noch 2 proeven op rij van hen winnen. Dan zal obligaat een van hen Sound/Roeland/Shelly naar huis stemmen, geen plannen meer, maakt niks meer uit wie een proef wint, dus geen reet aan.

De drie moeten van het eiland en hun immuniteit af, volgende week zal de winnaar van de proef tegen de andere twee moeten spelen, en slechts 1 blijft op winnaarseiland, en de anderen krijgen intussen bv een brieven/voedsel veilig waarbij ze er ook voor kunnen kiezen de stemmen te behouden ipv te bieden, zodat Roeland, Soundos, Herold en Shelly ieder weer zo'n 4 stemmen hebben, en bv Kaj en Carlos terug in het spel komen, en alles weer mogelijk is.
Ja joepie een finale met shelly roeland en soundos :Z
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175303926
Ik kijk 'm nu terug, we zijn nog geen 10 minuten bezig of Herold Kuijt komt weer in beeld
quote:
Ik mag toch hopen dat Herold er rap uitgaat. Sterke deelnemer hoor, wel een eeuwige 2e maar sterk....Maar dat gebraak van clichés van die man steeds :r :r het is net alsof die als ware hij een verslaggever steeds commentaar geeft op dat wat we zien. Ook wattie zei toen die net als 2e eindigde.
"het is erop of eronder"
"dit wordt een heel belangrijke proef"
"deze proef moet voor mij zijn "
Het gaat maar door en door en door. Alsof je naar een soort Brabantse combinatie tussen Dirk Kuijt en Marco Borsato zit te kijken. Ik trek hem echt heel slecht.
"deze proef is natuurlijk voor mij de allerbelangrijkste proef van de hele expeditie. Dat voelt natuurlijk als druk, dat voelt als een last op je schouders" :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_175304001
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:04 schreef kalinhos het volgende:
Ik kijk 'm nu terug, we zijn nog geen 10 minuten bezig of Herold Kuijt komt weer in beeld

[..]

"deze proef is natuurlijk voor mij de allerbelangrijkste proef van de hele expeditie. Dat voelt natuurlijk als druk, dat voelt als een last op je schouders" :')
Nu ik erop lette was het best ondraaglijk ja de uitspraken van die man :') Zo weinig persoonlijkheid.
pi_175304513
"weer een konijn uit de hoge hoed!"
"het is nog geen gelopen race"
:z
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_175309899
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:29 schreef eNGine10 het volgende:

Dat hoop ik niet. Carlos, Kaj en Niels hebben die positie wel verdiend. Roeland en Soundos hebben er bewust voor gekozen om al hun stemmen te verspelen dus ja jammer dan.
1 proef winnen en dan 3 - 4 keer immuniteit krijgen of zelfs tot aan de finale, ik vind dat overdreven, laat zulke sterke spelers maar wat meer hollen over houten latten met emmers water hangen aan palen, slaapproeven doen of whatever, tegen elkaar enzo, en dan telkens 1 die blijft en 1 keer immuniteit heeft. Waarom moeten deze sterke lui relaxen met een paar ananassen op een bed?

Roeland en Soundos kunnen geen proeven winnen gebaseerd op spierkracht, snelheid en uithoudingsvermogen, en zij zijn net zo goed kandidaten als alle anderen, dus wat voor keuze hebben ze.
pi_175309945
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ja joepie een finale met shelly roeland en soundos :Z
Nee in dat geval Carlos, Roeland en Soundos,
pi_175312615
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:59 schreef Za het volgende:

[..]

1 proef winnen en dan 3 - 4 keer immuniteit krijgen of zelfs tot aan de finale, ik vind dat overdreven, laat zulke sterke spelers maar wat meer hollen over houten latten met emmers water hangen aan palen, slaapproeven doen of whatever, tegen elkaar enzo, en dan telkens 1 die blijft en 1 keer immuniteit heeft. Waarom moeten deze sterke lui relaxen met een paar ananassen op een bed?

Roeland en Soundos kunnen geen proeven winnen gebaseerd op spierkracht, snelheid en uithoudingsvermogen, en zij zijn net zo goed kandidaten als alle anderen, dus wat voor keuze hebben ze.
Helemaal mee eens.
Ik ben blij dat de achterlijke luxe (en karaoke _O- ) weg is. Maar nog steeds is winnaarseiland veel te beschermend.
  Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 09:40:28 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175312703
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:39 schreef kalinhos het volgende:
"weer een konijn uit de hoge hoed!"
"het is nog geen gelopen race"
:z
Vermoeiende clichebraker ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175312915
Ik hoop sowieso op Kaj en Niels in de finale. Shelley verdient het ook wel. De rest boeit me niet. Roeland en Soundos winnen gelukkig toch niet.
  zondag 26 november 2017 @ 21:15:12 #61
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175326633
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij hebt het hans-yin-geert filmpje wat hier 2x per week wordt gezien nooit gepost?
Dit is de eerste keer dat ik hier kom dus: Nee.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175327212
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
De rest boeit me niet. Roeland en Soundos winnen gelukkig toch niet.
Laten we hopen van niet :9 Ik zie die twee er wel voor aan om verontwaardigd te zijn zodra ze er uit worden gestemd :')
pi_175330684
Vind het wel jammer dat er dit keer geen echt winnaarseiland is waar je heen mag (met iemand) voor je shampoo, douche, bedje, en al dat andere wat je altijd kon winnen. Gaf altijd zo'n extra dimensie aan het winnen van een proef. Finalisten eiland is saai...
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 27 november 2017 @ 00:02:17 #64
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175330786
Vroegah toen je nog twee proeven had, één voor immuniteit en één voor luxe, toen je een douche kon winnen of brieven van thuis, toen het nog echt afzien was, toen er alleen maar onbekende Nederlands aan deelnamen...
pi_175332386
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:50 schreef Pinuts het volgende:
Vind het wel jammer dat er dit keer geen echt winnaarseiland is waar je heen mag (met iemand) voor je shampoo, douche, bedje, en al dat andere wat je altijd kon winnen. Gaf altijd zo'n extra dimensie aan het winnen van een proef. Finalisten eiland is saai...
neeeeeeeeeee o|O
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175332387
quote:
17s.gif Op maandag 27 november 2017 00:02 schreef zoem het volgende:
Vroegah toen je nog twee proeven had, één voor immuniteit en één voor luxe, toen je een douche kon winnen of brieven van thuis, toen het nog echt afzien was, toen er alleen maar onbekende Nederlands aan deelnamen...
dit ^O^ O+

toen we EP nog hadden. En Roos. En Evi
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175334404
Kennelijk zijn er nu extra eilanden nodig (afvallers/winnaarseiland) om meer content te hebben om het uur mee te vullen. Terwijl je dat ook kunt doen met een extra luxeproef.
Bedenk wel dat productie hier weinig aan kan doen, ze schuiven gewoon aan bij de rest van de internationale Europese producties, die allemaal hetzelfde eiland en proefopstellingen gebruiken.

ER Slovenië
Waar kennen we deze opstelling ook alweer van?
  maandag 27 november 2017 @ 10:54:49 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175334611
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu ik erop lette was het best ondraaglijk ja de uitspraken van die man :') Zo weinig persoonlijkheid.
Ik vind t ook een behoorlijk saaie charismaloze man ja. :{
Maar alles beter dan de heer Witschge.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 27 november 2017 @ 10:57:35 #69
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175334654
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 10:45 schreef Wuwwa het volgende:
Waar kennen we deze opstelling ook alweer van?
Van vorig seizoen :P
  maandag 27 november 2017 @ 10:59:46 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175334699
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:29 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet. Carlos, Kaj en Niels hebben die positie wel verdiend. Roeland en Soundos hebben er bewust voor gekozen om al hun stemmen te verspelen dus ja jammer dan.
Ik heb er ook 100% vrede mee om Herold, Roeland en Soundos 1 voor 1 op het hakblok te zien komen. Ze hebben er zelf in een wanhoopsactie voor gekozen om al hun stemmen voor het einde in te zetten. Zou jammer zijn als de regie met een twist zou komen waardoor dat ineens "beloond" wordt.

Sowieso ben ik onderhand wel klaar met Soundos, die echt geen ene RUK kan in proeven en volgens mij ook nog eens geen ene ruk uitvoert de hele dag (al zie je de dagelijkse beslommeringen niet echt meer op tv nu, sinds de samensmelting).

Herold heeft gewoon een beetje schaapachtig naar een willekeurige BN'er geluisterd en alles ingezet. Nu glipt ie steeds door een soort van lotspeling door naar de volgende ronde. Op zich ok, is ook wel een sterke in de proeven, maar ik vind 'm oersaaie tv.

En Roeland........... die is voor mij van overdreven drama-watje naar oprecht fijne man gegaan (die best wel iets kan in een proef) en toen door naar vreselijke adder gegaan. En dat voorfilmpje voorspelde niet veel goeds (Shelley vs Roeland). Nee, tijd voor een koekje van eigen deeg.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175334851
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 10:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb er ook 100% vrede mee om Herold, Roeland en Soundos 1 voor 1 op het hakblok te zien komen. Ze hebben er zelf in een wanhoopsactie voor gekozen om al hun stemmen voor het einde in te zetten. Zou jammer zijn als de regie met een twist zou komen waardoor dat ineens "beloond" wordt.

Sowieso ben ik onderhand wel klaar met Soundos, die echt geen ene RUK kan in proeven en volgens mij ook nog eens geen ene ruk uitvoert de hele dag (al zie je de dagelijkse beslommeringen niet echt meer op tv nu, sinds de samensmelting).

Herold heeft gewoon een beetje schaapachtig naar een willekeurige BN'er geluisterd en alles ingezet. Nu glipt ie steeds door een soort van lotspeling door naar de volgende ronde. Op zich ok, is ook wel een sterke in de proeven, maar ik vind 'm oersaaie tv.

En Roeland........... die is voor mij van overdreven drama-watje naar oprecht fijne man gegaan (die best wel iets kan in een proef) en toen door naar vreselijke adder gegaan. En dat voorfilmpje voorspelde niet veel goeds (Shelley vs Roeland). Nee, tijd voor een koekje van eigen deeg.
Op zich was het niet slecht gedaan door Herold, die actie aan het begin heeft hem gered, en heeft hem tandeloos en ongevaarlijk gemaakt. Waarom zou je dan je pijlen op hem richten als je weet dat je hem vlak voor de finale altijd weg kunt spelen? Tenzij hij immuniteit wint natuurlijk, maar er zijn er nog 3 die hem altijd verslaan kunnen en hij heeft al aangetoond niet te kunnen puzzelen.
En dan steeds die Shelly die zeurt van 'we krijgen hem maar niet weg'. Lekker belangrijk, hij bouwt af en toe wat in het kamp, bazelt wat open deuren en zal jouw nooit kunnen backstabben.

Als Shelly slim is spreekt ze met Carlos/een andere sterke af om veilig met ieder een stem op Roeland/Herold te gaan, om vervolgens met twee eigen stemmen een sterke fysieke beer weg te spelen. Maar ja, dat zal er wel niet inzitten
pi_175335313
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 11:08 schreef Wuwwa het volgende:
Als Shelly slim is spreekt ze met Carlos/een andere sterke af om veilig met ieder een stem op Roeland/Herold te gaan, om vervolgens met twee eigen stemmen een sterke fysieke beer weg te spelen. Maar ja, dat zal er wel niet inzitten
Dat zit er niet in nee, want ze heeft nog maar 2 stemmen als ik het juist heb.
pi_175335394
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 11:34 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Dat zit er niet in nee, want ze heeft nog maar 2 stemmen als ik het juist heb.
Dat mag ook wel wat duidelijker in beeld komen, zoiets fundamenteels als het aantal stemmen dat men heeft.
pi_175335421
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 11:38 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dat mag ook wel wat duidelijker in beeld komen, zoiets fundamenteels als het aantal stemmen dat men heeft.
Of je moet beter opletten. Want ik weet het toch ook? En met mij nog meer mensen, aangezien het in het einde van vorig topic besproken werd.
pi_175335544
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 11:39 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Of je moet beter opletten. Want ik weet het toch ook? En met mij nog meer mensen, aangezien het in het einde van vorig topic besproken werd.
'als ik het juist heb'. Af en toe reminder voor de casuals die kijken of een aflevering hebben gemist en niet op dit forum komen zou leuk zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')