SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De straattaal welk je hier opdoet kan worden gebruikt in dit topic!: ONZ / Het grote kutuser diss topic
[ Bericht 9% gewijzigd door defokkingfoker op 26-11-2017 02:59:33 ]Ik ben geil
Oh, je komt eigenlijk nooit opgefokt over.quote:Op donderdag 23 november 2017 19:05 schreef ABombali het volgende:
wat is tranquilo, dat hoor ik steeds vaker
???quote:Op donderdag 23 november 2017 19:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oh, je komt eigenlijk nooit opgefokt over.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 23 november 2017 19:05 schreef ABombali het volgende:
Hoezo, is dat geen straattaal?quote:Op donderdag 23 november 2017 19:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
quote:Op donderdag 23 november 2017 19:05 schreef ABombali het volgende:
Tranquillo[znw.]tran'kie'looquote:Op donderdag 23 november 2017 19:05 schreef ABombali het volgende:
Ja sorry, ik zelf zit in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 23 november 2017 19:10 schreef ABombali het volgende:
[..]
Hoezo, is dat geen straattaal?
rustig is een bnw he, dus dat ookquote:Op donderdag 23 november 2017 19:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Tranquillo[znw.]tran'kie'loo
1. Afgekort tranqi, wat rustig betekend in het Spaans bijv: ik ben gewoon tranqi man / tranquillo neef, ik ben al onderweg / ik ben sinds ik bands heb gewoon tranqi man. Eigenlijk sinds birth, maar nu al helemaal
Precies wat deze gaddo zegt!quote:Op donderdag 23 november 2017 19:09 schreef hugecooll het volgende:
Als je in je omschrijving straattaalwoorden gebruikt, dan behoor je die uiteraard ook in je eigen post te omschrijven, tenzij dat in een post voor de jouwe al is gedaan.
Je bent een domme likquote:Op donderdag 23 november 2017 19:11 schreef ABombali het volgende:
Ohhh oke bedankt het is al wat duidelijker, ik dacht iets van gevaar/gatar ofzo
quote:Op donderdag 23 november 2017 19:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je bent een domme lik
1. Je bent een domme jongen bijv: Je bent een domme lik man, op wat ben je? / Hoe ben je zo een domme lik / Toen hij dat deed wist ik meteen hij is een domme lik
Faya[bnw]fa’jaquote:
Saus[bnw/ww]s’ausquote:Op donderdag 23 november 2017 19:28 schreef ABombali het volgende:
wat betekent saus? hoor ik ook vaak
Ik wil niks horen vuile kechquote:
Nigga[znw.]ni'ggaquote:
Jouw ABN is zeker faya gegaanquote:
Snitch[znw./ww.]sn’itchquote:
Saaf[znw.]saa’vquote:Op donderdag 23 november 2017 21:45 schreef ABombali het volgende:
bedankt nu is het duidelijk, ik had nog 1 kleine vraag, wat is een saafslaaf
Kill is dying daarquote:
Mijn libbi is de streetquote:Op vrijdag 24 november 2017 00:30 schreef ABombali het volgende:
straks zit je in een soort straattaal inception, straatception
"Kech"quote:Op donderdag 23 november 2017 19:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wil niks horen vuile kech
Ik wil niks horen
1. Ik sta voor geen enkele vorm van weerstand open bijv: ik ben klaar, ik wil niks horen / ik wil helemaal niks meer horen van die kech ABombali
Kech[znw.]keg
1. Hoer 2. Snol 3. Slet bijv: ik moet rennen voor m’n kechs / kechs die denken dat ik lieg/ je kech wilt je verlaten voor een nigga als ik / ABombali is een kech
Kowedquote:Op vrijdag 24 november 2017 18:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
waarom gedraag je je nou als een zemmel kill. Beetje respect naar deze gaddo
Hee konjo jij matte met die slabakken dat je dat klappen niet vat als mokums?quote:Op vrijdag 24 november 2017 19:17 schreef ChronoVisor het volgende:
Oerwoudtaal hoort thuis in het oerwoud. Of het Rifgebergte. Niet op straat.
Rifgebergte taal zal hier nooit aanslaan. Kutmocro.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben ff met mn kechs shisha doen. Moet die sletten soms tijd gunnen toch, het leven draait niet alleen om saaf. Zal deze toppa vanavond wel weer bijwerken want jullie klewis zijn tering dom. Zackhofs zijn jullie allemaal. En jullie zusjes zijn allemaal gekaatst door mn grote dollo.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:09 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Rifgebergte taal zal hier nooit aanslaan. Kutmocro.
Jonko[znw.]djong'kohquote:
Wanneer zegt ze dat? zou je het tijdstip in het filmpje kunnen aangeven?quote:Op zaterdag 25 november 2017 02:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is mottoe? Als in: ik heb money op die mottoe?
Bron:
Pardon, ik luisterde niet goedquote:Op zaterdag 25 november 2017 02:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wanneer zegt ze dat? zou je het tijdstip in het filmpje kunnen aangeven?
wtf, ze zingt: m'n sannie is verraderlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 02:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is mottoe? Als in: ik heb money op die mottoe?
Bron:
Sannie[znw.]san'iequote:Op zaterdag 25 november 2017 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wtf, ze zingt: m'n sannie is verraderlijk.
sannie schijnt dus penis te betekenen. wist niet dat ze shemale was. of bedoelt ze iets anders mee?
kurkachtigquote:Op zondag 26 november 2017 02:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is een goede omschrijving voor de term corky?
Tf sannie betekent coke.quote:Op zaterdag 25 november 2017 02:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Sannie[znw.]san'ie
1. Al het tastbare 2. Drugs 3. in het surinaams; ding bijv: breng die sannie voor me / Als die dannie zo gaat dan trek ik me bij dezen terug / hij had sannie op 'm dus hij moest wel dampen toen die mannetjes hem aanhielden
Famke is een kech. Ze bedoelt denk ik drugs? Door alle crack is dr kont namelijk afgestorven
Uh nee Kk Sjonniequote:Op zondag 26 november 2017 03:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Onder andere. Vaak gebruikt voor drugs in z'n algemeenheid
Ooit kom je dr achter dat er naast coke, hasj en wiet ook andere soorten drugs bestaan. Die vallen allemaal onder sannie. Hasj (assie) en wiet (wierie) zijn een uitzondering daarop. Net zoals coke soms word aangeduid als "blokken"quote:Op zondag 26 november 2017 03:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Uh nee Kk Sjonnie
Sannie is coke, assie is hasj etc
Jij komt zeker niet buiten en hebt 'straattaal' op het internet
Deze manquote:Op zondag 26 november 2017 03:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ooit kom je dr achter dat er naast coke, hasj en wiet ook andere soorten drugs bestaan. Die vallen allemaal onder sannie. Hasj (assie) en wiet (wierie) zijn een uitzondering daarop. Net zoals coke soms word aangeduid als "blokken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |