abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175293141
Je kent het wel. Zit je lekker te Fok!en komt er opeens een kutuser voorbij die je eigenlijk één dikke pomper op zijn tering oog wilt geven. Helaas verstoppen kutusers zich vaak achter een beeldscherm dus dan moet dat maar verbaal via dit topic.

Quote de user die je keihard wilt dissen. Alles is toegestaan mensen! Dus niet achteraf komen janken van "buhhuu mijn zusje is geen slet". Nee, dissen betekent gedist worden dus kom maar op met wat sensatie!

Is je straattaal nog op een laag niveau? No worry! hier is het officiële straattaal woordenboek voor beginners; ONZ / Het straattaal woordenboek voor beginners

[ Bericht 20% gewijzigd door defokkingfoker op 25-11-2017 02:37:42 ]
Ik ben geil
pi_175293143
TS begint:

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:09 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Rifgebergte taal zal hier nooit aanslaan. Kutmocro.
Dat je zusje anaal vernederd is door 2 Marokkanen hoeft niet meteen te betekenen dat iedere Marokkaan kut is he? I know, incest zit er niet meer in nadat ze een exotische piemel in haar zeevrucht heeft ervaart… maar gast je moeder staat al weken droog? Gun dat racistisch kreng ook ff wat. Misschien dat je haar nu een keihard lesje kan leren en haar spijt kan laten betuigen nadat klaarblijkelijk door haar opvoeding je een trauma hebt voor alles met een kleurtje.

Straattaal is trouwens een taal gecreëerd door jongeren van verschillende culturele en sociale achtergronden, inclusief de Nederlandse. Voordat je zulke onzin hier komt neerplempen graag ff wat meer achtergrondinformatie nalezen. Ohja dat hoeft niet want dat stond op facebook. Vuile tering schultenbrau drinkende kut tokkie

Ps: ik ben amper een Marokkaan ;(
Ik ben geil
  zaterdag 25 november 2017 @ 08:03:31 #3
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175294034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 02:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Je kent het wel. Zit je lekker te Fok!en komt er opeens een kutuser voorbij die je eigenlijk één dikke pomper op zijn tering oog wilt geven. Helaas verstoppen kutusers zich vaak achter een beeldscherm dus dan moet dat maar verbaal via dit topic.

Quote de user die je keihard wilt dissen. Alles is toegestaan mensen! Dus niet achteraf komen janken van "buhhuu mijn zusje is geen slet". Nee, dissen betekent gedist worden dus kom maar op met wat sensatie!

Is je straattaal nog op een laag niveau? No worry! hier is het officiële straattaal woordenboek voor beginners; ONZ / Het straattaal woordenboek voor beginners
Sukkel, heb je zusje anaal vernederd
pi_175296711
Goed topic. Loopt lekker. ^O^
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175298427
Weinig positiviteit te vinden in dit topic TS, iemand zal maar op dit topic stuiten, dan schrik je je toch ook de leplazerus
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')