Laten we een straattaal woordenboek maken voor domme zemmel's. Steek een doobie op, ga laag en we laten die basicbitches eens zien hoe je moet plussen via FOK!.
_________________________________________________________________________________________
Basicbitch[znw.]B'a'sik bitsj
1. Een inhoudsloze meid 2. Meids zonder swag, sause en/of persoonlijkheid 3. Een meid die ondanks haar inhoudsloze persoonlijkheid en gebrek aan swag denkt dat ze gaande is bijv: die bitch is best basic, maar shit, ik kan het custimizen als ik wil / jij fucked alleen met basic bitches / is die bitch basic dan hoef ik het niet eens te wiepen
Doobie[znw.]doe’bie
1. Een wonderbaarlijk brandend consistentie wat door inhalering een sterk gevoel van sensatie opwekt, wat in veel gevallen gepaard gaat met een gevoel van geluk 2. Een kanker dikke jonko bijv: zodra ik klaar ben met werken draai ik een goeie doobi, en ga ik direct laag / ik heb voor het eerst een hele doobi zelf gerookt / ik heb backwood cigars zodat ik een dikke doobi kan draaien
Plusser[znw.]plus’ser
1. Een persoon die op constante basis money maakt. Bijv: je zegt je bent plusser, maar je bent geen plusser / Mula B zijn eerste solotour heette de meersterplusser tour / zijn die jongens daar echte plussers? / hij is een echte plusser.
Zemmel[znw.]zeh’mmel
1. Een zemmel is een homo. Het kan gaan om een man die op mannen valt, maar doorgaans wordt het als schelwoord gebruikt bijv: doe niet als een zemmel, a mattie / hij is zemmel, broer. Fuck hem / sinds die man z’n ex met me praat doet hij als een zemmel . kan ik er nou wat aan doen datze me wilt
__________________________________________________________________________________________
Ben je ooit uitgescholden door een straatmarokkaan en ben je zo dom als een bezem om te snappen wat hij zei? Schroom niet en zet het hier neer! Misschien dat wij het voor je kunnen vertalen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De straattaal welk je hier opdoet kan worden gebruikt in dit topic!:
ONZ / Het grote kutuser diss topic[ Bericht 9% gewijzigd door defokkingfoker op 26-11-2017 02:59:33 ]
Ik ben geil