abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175350526
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 22:16 schreef CWAV het volgende:

[..]

Even gedeeld op onze sociale media, thanks *O*
oke ^O^
pi_175352929
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 21:20 schreef CWAV het volgende:

[..]

Hangt er ook vanaf waar je woont natuurlijk :)
Ik zit zelf in Enschede en daar komt toch redelijk vaak wat onweer voorbij. Het enige balen is dat het telkens letterlijk over de grens explodeert (zie ook de foto hierboven) :(

Maar ook het type is verschillend. In 2008 herinner ik me nog een grote situatie met Ostgewitter, maar de afgelopen jaren was het toch veelal dynamisch van aard.
[img]https://cdn.knmi.nl/system/data_center_discover_blocks/image3s/000/000/148/xlarge/Gemiddeld_aantal_dagen_met_onweer_Nederland_%281971-2000%29.jpeg?1432281447/img]

Ik woon in Arnhem :P dus dan weet je het wel. Ik herrinner me de complexen vanuit het zuiden nog wel. lvl 2 en die ene 3. Dat waren mooie tijden.
pi_175352946
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[img]https://cdn.knmi.nl/system/data_center_discover_blocks/image3s/000/000/148/xlarge/Gemiddeld_aantal_dagen_met_onweer_Nederland_%281971-2000%29.jpeg?1432281447/img]

Ik woon in Arnhem :P dus dan weet je het wel. Ik herrinner me de complexen vanuit het zuiden nog wel. lvl 2 en die ene 3. Dat waren mooie tijden.
22 juni 2008 was mooi raak in Arnhem e.o., die herinner ik me nog goed O+
pi_175353943
het is droog...
Zonder wrijving geen glans
pi_175354024
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het is droog...
ik zag het ook :o
pi_175354053
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik zag het ook :o
Ik wist niet dat het kon :o
Zonder wrijving geen glans
pi_175354071
Waait nog wel hard.
pi_175354268
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het kon :o
het kon idd ook niet, dooie/natte mus
  dinsdag 28 november 2017 @ 08:11:02 #134
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_175354666
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik vind de laatste jaren erg mager op gebied van onweer, maar dat kan aan mijn perceptie liggen.
Dit is de laatste die me is bijgebleven, alweer meer dan 2 jaar geleden :').

https://www.knmi.nl/kenni(...)-30-31-augustus-2015
pi_175354699
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 07:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het kon idd ook niet, dooie/natte mus
hopelijk weer eens wat zon vandaag
Zonder wrijving geen glans
pi_175354770
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

hopelijk weer eens wat zon vandaag
onweer nu te Hoofddorp :o
pi_175354830
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 08:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

onweer nu te Hoofddorp :o
Tof
Zonder wrijving geen glans
pi_175355421
Blauw luchtje hier.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 november 2017 @ 09:12:28 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175355431
Zon nu te Leiden :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175355440
Hier grijs
pi_175355512
Hagel en regen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_175355560
Droevig
pi_175355586
  † In Memoriam † dinsdag 28 november 2017 @ 09:24:06 #144
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_175355595
zonnetje in Cuijk al weer een half uur upcoming :)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:09:42 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_175356386
Het is weer de retarded rollercoaster tijd van het jaar hier

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:11:48 #146
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_175356433
Gisteravond

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_175356629
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:11 schreef Dven het volgende:
Gisteravond

[ afbeelding ]
aardig pak sneeuw

[ Bericht 1% gewijzigd door Haags op 28-11-2017 13:42:44 ]
Zonder wrijving geen glans
pi_175363503
bliksemdetect twitterde op dinsdag 28-11-2017 om 15:55:15 Hele mooie buienluchten vandaag! Kijk dus op de weg terug naar huis echt even naar boven... deze winterse bui werd… https://t.co/zx4xO3eYGC reageer retweet
Sjef55 twitterde op dinsdag 28-11-2017 om 15:57:37 @bliksemdetect @MeteoRoodescho1 Aan de westkant van Nederland is het nog spectaculairder https://t.co/0ZKsalBzof reageer retweet
Vergeet niet naar de lucht te kijken nu het nog heel even licht is ^O^
  dinsdag 28 november 2017 @ 16:05:03 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_175363534
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

aardig pak sneeuw
Klopt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_175363645
Was hier superlicht en zonnig vandaag. Maar nu ineens pikkedonker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')