SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intussen scheet Max 10 luiers vol en heeft hij knalrode wangen. Tandjes coming

quote:Op vrijdag 1 december 2017 17:07 schreef Quoi het volgende:
Wat superknap van S! Die is er dan lekker bijtijds bij
Ik heb samen met mijn zus vandaag iets laten doen wat we al jaren willen.Nou willen we een foto uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intussen scheet Max 10 luiers vol en heeft hij knalrode wangen. Tandjes coming ‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’

quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
^^ wat zij zegt... vd tattoo,niet de luiers
 voor luiers trek ik mijn eigen vuilnisbak wel open
 voor luiers trek ik mijn eigen vuilnisbak wel open    

.
. 

!
! ).
). 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D

Uumbaadiaaaiiiiiii
  Uumbaadiaaaiiiiiii   

)
) 

geweldig
 geweldig 

.
.  !
! ... )
... )Ja, gemeente Berkelland.quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:37 schreef ikke_84 het volgende:
Hoi nijnja en jack
Wat een heftige start joh!
Fijn dat alles goed gaat en jullie nu een heerlijke slaapkop hebben.
Wonen jullie in de achterhoek?
-knip-

Hahahaha! En de magie van toiletpapier inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2017 07:56 schreef Molo het volgende:
Larf hier gaat tegenwoordig door het raampje staan gluren en hard maniakaal lachen als ik op toilet zit (ze moet dan in de kamer blijven anders snaait ze het toiletpapier weg enzo)
Fucking creepy

[ afbeelding ]

wat een heftige start. Maar wel een ontzettend sterk mannetje dan!
  wat een heftige start. Maar wel een ontzettend sterk mannetje dan!  ik vind dat toch een misser van de natuur.
 ik vind dat toch een misser van de natuur. 

omgeving Doetinchem.
 omgeving Doetinchem. 

Ben de Lidl al even ingegaan, maar die hebben ze niet in de winkel. Iemand enig idee waar ik zo'n skipakje vandaag nog zou kunnen halen?
  Ben de Lidl al even ingegaan, maar die hebben ze niet in de winkel. Iemand enig idee waar ik zo'n skipakje vandaag nog zou kunnen halen?

Hema!quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:40 schreef Quoi het volgende:
Arja, wat lekker! Gelukkig sliep Max van 2 tot 8 door. Ik realiseer me dat veel ouders zouden tekenen voor die tijden, maar we zijn echt 19-7 gewend. Maar geen probleem, voor een zielig ventje met HEULE rode billen kom ik met liefde 3x mijn bed uit.
Vanmorgen hardgelopen buiten en het is ....... koud! Nu wilde ik al tijden een skipakje bestellen bij Lidl voor Max, maar ik dacht: ik wacht tot hij loopt. Maar nu met die kou is het toch wel een must voor op de fiets bijv. Morgen staan we bij een hardloopwedstrijd langs de kant samen en nu wil ik vandaag nog zo'n skipakjeBen de Lidl al even ingegaan, maar die hebben ze niet in de winkel. Iemand enig idee waar ik zo'n skipakje vandaag nog zou kunnen halen?

. Met een winterjas kan dat ook genoeg zijn?
. Met een winterjas kan dat ook genoeg zijn?

Waarschijnlijk te laat, maar de Hema!quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:40 schreef Quoi het volgende:
Arja, wat lekker! Gelukkig sliep Max van 2 tot 8 door. Ik realiseer me dat veel ouders zouden tekenen voor die tijden, maar we zijn echt 19-7 gewend. Maar geen probleem, voor een zielig ventje met HEULE rode billen kom ik met liefde 3x mijn bed uit.
Vanmorgen hardgelopen buiten en het is ....... koud! Nu wilde ik al tijden een skipakje bestellen bij Lidl voor Max, maar ik dacht: ik wacht tot hij loopt. Maar nu met die kou is het toch wel een must voor op de fiets bijv. Morgen staan we bij een hardloopwedstrijd langs de kant samen en nu wil ik vandaag nog zo'n skipakjeBen de Lidl al even ingegaan, maar die hebben ze niet in de winkel. Iemand enig idee waar ik zo'n skipakje vandaag nog zou kunnen halen?

ze zien er wel heel mooi uit vond ik.
 ze zien er wel heel mooi uit vond ik.

Sterkte! Er zitten hier wel een paar ervaringsdeskundigen, geloof ik.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef 12345hallo het volgende:
Even van me afschrijven, hebben in ons gezin een kutbericht gekregen in deze feestelijke maand. Ik post hier zelf niet zo vaak, maar zit er beetje doorheen... Met mijn vrouw gaat het beter.
Bij onze kleine meid van 21 maanden is auto immuunziekte coeliaky vastgesteld. Niet levensbedreigend maar wel levensveranderd zowel voor haar als ons...

Er is een heel topic over volgens mij. Of in ieder geval allergieën/intoleranties.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef 12345hallo het volgende:
Even van me afschrijven, hebben in ons gezin een kutbericht gekregen in deze feestelijke maand. Ik post hier zelf niet zo vaak, maar zit er beetje doorheen... Met mijn vrouw gaat het beter.
Bij onze kleine meid van 21 maanden is auto immuunziekte coeliaky vastgesteld. Niet levensbedreigend maar wel levensveranderd zowel voor haar als ons...
 . Succes!
. Succes!

Tegenpartij is/was een medewerker van waterschap rijn en ijssel, ik meen iemand uit Doetinchem. Hij had een schedelbasisfractuur en een gecompliceerde beenbreuk en hij is diegene die 'uitgezaagd' moest worden. Echter nooit wat van gehoord, niks. Van het waterschap een bloemetje, maar pas nadat een agent daar langs was geweest, dus dat bloemetje namen we ook niet heel serieus...quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:55 schreef ikke_84 het volgende:
Nijnja wat een sterk ventje. Gelukkig was Nijmegen al snel niet meer van toepassing. Zn Ambu ritje is niet niks, voor je kleintje niet maar ook voor de ouders.
Heb je ooit nog wat van die andere gehoord die het ongeluk veroorzaakt hebben?
Ik kom ook uit het oostenomgeving Doetinchem.
Lesage lekker toch dat S in zijn eigen bed wil blijven. En ook dat papa naast zijn bed mag zitten
Onze peuter werd altijd zo boos als papa kwam, alleen ik kon hem weer in slaap krijgen.
Het peuterschap is
Arja dat zijn de betere tijden

Zielige max. Hier past het nog makkelijk hoor. Ook met maat 92. Heb zelf voor in de buggy (die we alleen gebruiken bij oma en als we met de auto weggaan) nog een tweedehandsje gekocht. Volgens mij jouw oude maar dan in het felgroenquote:Op zaterdag 2 december 2017 16:07 schreef Quoi het volgende:
Sterkte 12345hallo.
We gaan bij nader inzien nergens heen. Max sliep best lang en komt toch een beetje sneuig zijn bedje uit. Mocht hij meegaan morgen, dan kijk ik wel of hij nog in de koeka voetenzak past.

op zoek naar nieuwe dus...in maat 24
 op zoek naar nieuwe dus...in maat 24   

ik snap het niet
 ik snap het niet   en daar dus de hele dag druk mee zijn hé. En dan raakt hij in paniek als ze aan elkaar zitten. Moet ik ze uit elkaar halen en dan moeten ze los in dat bakje.
 en daar dus de hele dag druk mee zijn hé. En dan raakt hij in paniek als ze aan elkaar zitten. Moet ik ze uit elkaar halen en dan moeten ze los in dat bakje. 

dat wist ik ook
 dat wist ik ook 

De ‘eerste loopschoenen’ van shoesme misschien? Die hebben een flexibele school en gaan t/m maat 24 https://www.shoesme.nl/jongensschoenen/eerste-loopschoenenquote:Op zaterdag 2 december 2017 23:25 schreef ikke_84 het volgende:
Ow ja Nazildat wist ik ook
Heeft iemand een tip voor leuke schoenen met een flex zool in maat 24/25
Ik zie wel een hoop leuke schoenen maar die hebben allemaal zn stugge zool

Ik wist alleen de Engelse benaming van dat spulquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:41 schreef Nazil het volgende:
Ik heb noppers gehaald vanochtend, omdat de megabloks en duplo nog wat te moeilijk voor hem is. Maar in plaats van bouwen, verzamelt hij alle blauwe rondjes en stopt ze in een bakjeik snap het niet
en daar dus de hele dag druk mee zijn hé. En dan raakt hij in paniek als ze aan elkaar zitten. Moet ik ze uit elkaar halen en dan moeten ze los in dat bakje.
Ikke bij een drogist
 . Leuk is het, vroeger veel mee gespeeld.
. Leuk is het, vroeger veel mee gespeeld.  . Bouwwerken maken duurt nog wel even maar blokjes op en en van elkaar af doen is de shit.
. Bouwwerken maken duurt nog wel even maar blokjes op en en van elkaar af doen is de shit.

ik had timberlands gekocht in de aanbieding, maar 24 was echt nog te groot. Nu maar 23 besteld nog.
 ik had timberlands gekocht in de aanbieding, maar 24 was echt nog te groot. Nu maar 23 besteld nog. 

mijn S zal toch niet de enige zijn met grote voeten?
 mijn S zal toch niet de enige zijn met grote voeten?  nostalgie
 nostalgie  

Hier hetzelfde probleem. Wij zijn toen goed geslaagd met schoentjes van Falcotto! Die ogen wat robuust soms, maar de zool is echt heel soepel. En ze vallen niet zo smal als Shoesmequote:Op zondag 3 december 2017 13:26 schreef ikke_84 het volgende:
Thx mies. Helaas valt shoesme te smal voor S. Ik ga deze week even de stad in maar ben bang dat het schoenen worden met een stevige zoolmijn S zal toch niet de enige zijn met grote voeten
 Wij hadden toen deze als eerste echte schoenen.
 Wij hadden toen deze als eerste echte schoenen.

En die zijn ook nog eens heel gaaf!quote:Op zondag 3 december 2017 13:31 schreef Jentin het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem. Wij zijn toen goed geslaagd met schoentjes van Falcotto! Die ogen wat robuust soms, maar de zool is echt heel soepel. En ze vallen niet zo smal als ShoesmeWij hadden toen deze als eerste echte schoenen.

mijn peuter van bijna 4 zit nu in 26 haha
 mijn peuter van bijna 4 zit nu in 26 haha

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |