Vorig seizoen heb je gewoon verdomde mazzel gehad dat Jorgensen bijna alles gespeeld heeft. Dat had de technische staf ook in moeten zien en niet gewoon lekker nog een jaar door gaan met Kramer als backup maar wel 7+ miljoen aftikken voor een linksbuiten. Ik vind dat echt amateuristisch.quote:Op woensdag 22 november 2017 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat het beleid wel anders had gekund, ben ik op zich met je eens. Nu er weer geld is. Maar het beleid is wel hetzelfde als afgelopen jaar.
Wat me stoort is dat je naar eigen zeggen afgehaakt bent en het zelfs allemaal hilarisch vindt met Kramer enzo. Nu haak je af met hetzelfde beleid en dezelfde tactische keuzes als afgelopen jaar omdat het kwartje deze keer de andere kant op valt en je loopt wel te koketteren met het resultaat van dat beleid en die tactische keuzes van afgelopen jaar.
Krijgen we dat gelul weer, als mensen kritisch zijn dan zijn het meteen weer teletekstsupporters en moeten ze hun muil houdenquote:Ik kan het mis hebben, maar dit leest allemaal als een textbook successupporter. Als alles meezit hosanna in den gloria maar als het tegenzit is het allemaal weer kut en haak je zelfs af, naar eigen zeggen
Kort antwoord: JA.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:13 schreef timmmmm het volgende:
Koekoek, niemand noemt je een teletekstsupporter en niemand zegt dat je je muil moet houden.
Wordt het wat teveel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Op zich was de overwinning van City wel terecht itt die van PSV. Maar het moment hèquote:Op woensdag 22 november 2017 14:22 schreef Tchock het volgende:
Ik voel jullie pijn wel. Wij hadden zondag precies zo'n wedstrijd.
quote:Op woensdag 22 november 2017 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kort antwoord: JA.Je mist nog steeds een deel van de termSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
geen idee wat een textbooksupporter is , weet je het zelf eigenlijk wel of deed je spellcheck kut?
[..]
Kort antwoord: JA.klassiek voorbeeld van een successupporter danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dan was ik wel gewoon voor Ajax geworden.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
klassiek voorbeeld van een successupporter dan
Gewoon? Gewoon? Wtf gewoon? Woon je in Noord Holland of zo?quote:Op woensdag 22 november 2017 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan was ik wel gewoon voor Ajax geworden.
Ossquote:Op woensdag 22 november 2017 14:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gewoon? Gewoon? Wtf gewoon? Woon je in Noord Holland of zo?
Inmiddels wel ja.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gewoon? Gewoon? Wtf gewoon? Woon je in Noord Holland of zo?
Zelden PSV zo onterecht zien winnen. Kan me een keer een 0-1 tegen Vitesse herinneren waar Gomes elke bal eruit haalde.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op zich was de overwinning van City wel terecht itt die van PSV. Maar het moment hè [ afbeelding ].
Tegen AZ en Feyenoord thuis waren jullie ook redelijk gelukkig al met al.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelden PSV zo onterecht zien winnen. Kan me een keer een 0-1 tegen Vitesse herinneren waar Gomes elke bal eruit haalde.
Maar wel zuur gezien alle moeite en hoe jullie seizoen verloopt
Tegen AZ? Nee, dat is gewoon een wedstrijd die je wint omdat je meer kwaliteit in de selectie hebt. Ja, het overwicht was onder beide teams verdeeld over de wedstrijd, maar dan zie je juist vaak dat er toch ploegen zijn die steeds net dat overwicht over de streep kunnen trekken en dat er ploegen zijn die dat niet kunnen.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ en Feyenoord thuis waren jullie ook redelijk gelukkig al met al.
Eén supporter, het is wat.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:33 schreef Gutanoth het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_in_manchester.html
Dan vond ik die PSV-supporters vorig jaar nog best lief
Bij PSV waren het er ook maar een stuk of 10, welke door alle andere PSV aanhangers ook gewoon randdebielen werden genoemd. Feit blijft dat deze klapmongolen je club vertegenwoordigen.quote:
Ieder weldenkend mens vindt dit debiel. Helaas zijn sommige Feyenoordfans niet weldenkend. Maar dat heb je bij elke club.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij PSV waren het er ook maar een stuk of 10, welke door alle andere PSV aanhangers ook gewoon randdebielen werden genoemd. Feit blijft dat deze klapmongolen je club vertegenwoordigen.
Dat is helaas waar. De muntjesgooiers hadden van mij ook een klap kunnen krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens vindt dit debiel. Helaas zijn sommige Feyenoordfans niet weldenkend. Maar dat heb je bij elke club.
Je wil toch godverdomme niet met 0 punten eindigen??quote:Op woensdag 22 november 2017 11:49 schreef Elan het volgende:
Waarom zou je je druk maken om een resultaat tegen Napoli, je wint er niks mee op een paar knaken na.
Dat lijkt mij ook genoeg motivatie. Om niet de slechtste Nederlandse club ooit te zijn in de CL.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je wil toch godverdomme niet met 0 punten eindigen??
En dat zegt iemand die supporter is van een club die door een 3e rangs europese ploeg in de EL al voortijdig is uitgeschakeldquote:Op woensdag 22 november 2017 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook genoeg motivatie. Om niet de slechtste Nederlandse club ooit te zijn in de CL.
Klaas...quote:Op woensdag 22 november 2017 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die supporter is van een club die door een 3e rangs europese ploeg in de EL al voortijdig is uitgeschakeld
wat een debiel jaquote:Op woensdag 22 november 2017 18:03 schreef Roland010 het volgende:
Dat mongooltje in Manchestergraag een levenslang stadionverbod, zo iemand mag zich geen Feyenoorder noemen. Heeft GS hem al opgespoord?
Ja bedankt, hafc. Wisten we nog niet.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook genoeg motivatie. Om niet de slechtste Nederlandse club ooit te zijn in de CL.
Johquote:Op woensdag 22 november 2017 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een debiel ja
zo blijkt maar weer dat elke club debiele supporters heeft
Yep, helaas. Schaam me kapot voor zo'n figuur.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een debiel ja
zo blijkt maar weer dat elke club debiele supporters heeft
Heb het gemist. Wat was er dan?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:03 schreef Roland010 het volgende:
Dat mongooltje in Manchestergraag een levenslang stadionverbod, zo iemand mag zich geen Feyenoorder noemen. Heeft GS hem al opgespoord?
Vorig seizoen dacht je..hij valt wel een keer..en we wonnen. Nu denk ik precies hetzelfde maar andersom. Dat City scoorde was in de lijn der verwachting. Op de een of andere manier hangt over dit Feyenoord een deken van mislukking.quote:Op woensdag 22 november 2017 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelden PSV zo onterecht zien winnen. Kan me een keer een 0-1 tegen Vitesse herinneren waar Gomes elke bal eruit haalde.
Maar wel zuur gezien alle moeite en hoe jullie seizoen verloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |