Ik ken het van dat. De eerste keer dat ik een US serie beter vond da de UK uitzending.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bestond die al voor de spreuk of kwam die ernaar?
En jij beweerd katholiek te zijn?quote:Op zondag 21 januari 2018 16:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ken het van dat. De eerste keer dat ik een US serie beter vond da de UK uitzending.
Op papier. Zo werkt dat. Hel dat ik een geloof ooit ga aanhangen. Met respect voor mensen die dat wel doen. En dat is niet waar.quote:
Voordat er wetten waren was er alleen het geloof voor normen en waardes toch.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Op papier. Zo werkt dat. Hel dat ik een geloof ooit ga aanhangen. Met respect voor mensen die dat wel doen. En dat is niet waar.
Ik heb mij eigen normen en waarden. Strak genoeg,quote:Op zondag 21 januari 2018 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voordat er wetten waren was er alleen het geloof voor normen en waardes toch.
Ja. Dan sta je met blote handen als niet gelovige mens.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:44 schreef john2406 het volgende:
Sterker nog in sommige landen geld het geloof voor de wet toch.
Beter dat als met je blote kont.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dan sta je met blote handen als niet gelovige mens.
Ik bef mijn weg naar de top wel hahahahahahahahahaha, waarom zou een vrouw niet mogen genieten van de daad.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als dat nodig is voor geloof is het zeker niet mijn ding. Het bewijs is de onzin.
Klaarkomen van een vrouw was niet de discussie.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik bef mijn weg naar de top wel hahahahahahahahahaha, waarom zou een vrouw niet mogen genieten van de daad.
Ja. Welke? Ik heb daar geen geloof voor nodig.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Grondbeginselen van het leven normen en waardes!
Een vrouw regeert niet de man, de mannen mogen het denken maar de vrouw regelt.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Klaarkomen van een vrouw was niet de discussie.
Heb U naasten lief zoals gij uzelf lief heeft.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Welke? Ik heb daar geen geloof voor nodig.
Tot je ziet dat niet iedereen aardig is.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb U naasten lief zoals gij uzelf lief heeft.
Als het mij uitkomt bedien ik mij van alle wapens.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:54 schreef Jaroon het volgende:
John. Denk jij datje een minder aardig mens zou zijn zonder geloof? Of ben je gewoon zo?
Dan geeft gij dat dubbel terug!quote:Op zondag 21 januari 2018 16:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tot je ziet dat niet iedereen aardig is.
Dus. Geloof is gelul. Je moet het doen met wat je voor je krijgt.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het mij uitkomt bedien ik mij van alle wapens.
Grondbeginselen komt men mij niet na, dan volg ik hetzelfde spoor, ik sla alleen vliegen af.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus. Geloof is gelul. Je moet het doen met wat je voor je krijgt.
Gij denkt toch niet echt dat ik ook de linkerwang toekeren doe he?quote:Op zondag 21 januari 2018 16:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Idd. Maar dat is geen christelijke oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |