En dan krijg je dus een cirlejerk, een ja-knikkers club. Andersom is dat net zo onwenselijk. Want daar hebben we NWS al voor.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat de hardcore msn believer, meer in nws thuishoort dan in BNW
BNW / [BNW FB] met feedbackquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is nu eigenlijk feedback en wat is geen feedback? Dat begrip lijkt ook nogal eens op te schuiven. Of... de doelpalen verplaatsen nog weleens.
je modeert niet goed op nws visie in bnwquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja-knikkers werkt beide kanten op...
Ja-knikkers of circlejerk, hoe je het ook wilt noemen. BNW moet niet zo'n plek worden. En dan bedoel ik dus beide kanten op. De hardcore MSM believer of de BNW believer.
Ik zie niet in wat daar niet aan te begrijpen is eerlijk gezegd.
Hoe bedoel je? Kun je dit concreet maken?quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je modeert niet goed op nws visie in bnw
ik ben oneens met jouw visie, er is niks moois aan om trollen bezig te zien en dat de mods niet ingrijpen, maar gewoon het topic laten ontsporen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:52 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En dan krijg je dus een cirlejerk, een ja-knikkers club. Andersom is dat net zo onwenselijk. Want daar hebben we NWS al voor.
Juist de discussie is het mooie element van BNW op Fok!
ik snap dat je op inhoud mod, alleen als er topic ontsporing ontstaat, wordt daar ook op gemod?quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:57 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kun je dit concreet maken?
Moderatie is niet op inhoud (tenzij policy overschrijdend) namelijk maar op uiting en "toon van de muziek". Maar misschien begrijp ik je verkeerd, kan ook natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap dat je op inhoud mod, alleen als er topic ontsporing ontstaat, wordt daar ook op gemod?
Zonder directe voorbeelden kan ik hier niet echt iets op zeggen. We zijn niet 24/7 online dus eerdere posts kunnen we makkelijk missen. Dus een TR is altijd aan te raden, ook als je twijfelt over een post.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben oneens met jouw visie, er is niks moois aan om trollen bezig te zien en dat de mods niet ingrijpen, maar gewoon het topic laten ontsporen.
staat topic ontsporing duidelijk in het beleid omschreven of is dit de vrije hand van de mods?quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
[..]
Zonder directe voorbeelden kan ik hier niet echt iets op zeggen. We zijn niet 24/7 online dus eerdere posts kunnen we makkelijk missen. Dus een TR is altijd aan te raden, ook als je twijfelt over een post.
Is dat een beetje wat je bedoelt?
Ja nogmaals zonder direct voorbeeld kan ik hier niet echt iets mee.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staat topic ontsporing duidelijk in het beleid omschreven of is dit de vrije hand van de mods?
als ik weer duidelijke voorbeelden tegenkom zal ik ze hier plaatsenquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja nogmaals zonder direct voorbeeld kan ik hier niet echt iets mee.
Maar in het algemeen geldt:
Doelmatig/bewust slopen van topics moet gewoon weg altijd ja.
TR mag ook. Die blijven ook als ze behandeld zijn altijd zichtbaar voor mods en (F)Aquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik weer duidelijke voorbeelden tegenkom zal ik ze hier plaatsen
voorgaande post is dinsdagavond, ik heb om 17.00 uur vandaag gepost in feedbach en hierover dm's gehadquote:Op donderdag 23 november 2017 00:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je er niet overheen gelezen?
Of staat ie in het vorige topic?
Ik heb naar de verwijderde posts gekeken en er zit geen post van 17:00 van jou bij.quote:Op donderdag 23 november 2017 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voorgaande post is dinsdagavond, ik heb om 17.00 uur vandaag gepost in feedbach en hierover dm's gehad
200% zeker dat ik en baconbus gisteren in dit topic hebben gepost.quote:Op donderdag 23 november 2017 08:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb naar de verwijderde posts gekeken en er zit geen post van 17:00 van jou bij.
Ik heb het ook gezien. Mijn post is ook verdwenen.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
200% zeker dat ik en baconbus gisteren in dit topic hebben gepost.
Bedoel je die jankpost dat je BNW voor gezien houd? Die heb ik ook gezien!quote:Op donderdag 23 november 2017 16:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bedoelde dus gisteren want vandaag is het nog niet eens 17.00 uurquote:Op donderdag 23 november 2017 08:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb naar de verwijderde posts gekeken en er zit geen post van 17:00 van jou bij.
Klopt, en die van FXR, van Bus weet ik niet. Het gaat zo snel, niet bij te houden man!quote:Op donderdag 23 november 2017 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien. Mijn post is ook verdwenen.
Dat zeg ik toch ook niet? Jij beweert dat je op woensdag om 17:00 gepost hebt, en ik kan je melden dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Er zijn grenzen neem ik aan...quote:
Sinds wanneer ben jij de woordvoerder van andere users?quote:Op vrijdag 24 november 2017 11:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lavenderr, waarom moest de reactie van cad weg uit het algemene complotten topic?
Omdat ze zei Las Fake Ass?
Waarom is enig fatsoen teveel gevraagd dan? Dat heeft niks met twijfelen aan oprechtheid van slachtoffers te maken, daar is dit forum idd de plek voor.quote:Op vrijdag 24 november 2017 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Er worden op alle slakken zout gelegd. Elk woord moeten we afwegen want owee niets ten nadeel van de slachtoffers (lees crisis acteurs). Best treurig dat het zo gaat op een forum wat over complotten zou moeten gaan.
Kom nou eens met één overtuigend, objectief argument. Dan is het al een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 24 november 2017 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Op je tenen lopen dat is het want zo onfatsoenlijk wordt er niet eens gesproken over al die crisis acteurs en oplichters. Maar als het al een beetje in die richting gaat dan wordt er snel geknipt, gewist en notes uitgedeeld in no time. Het zij zo, blijf het vooral goed praten.
Het is een glijdende schaal he.quote:Op vrijdag 24 november 2017 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Op je tenen lopen dat is het want zo onfatsoenlijk wordt er niet eens gesproken over al die crisis acteurs en oplichters. Maar als het al een beetje in die richting gaat dan wordt er snel geknipt, gewist en notes uitgedeeld in no time. Het zij zo, blijf het vooral goed praten.
Als ik even op dat kleinerend mag inhaken, ik zie toch echt vaker dat er kleinerend en lacherig wordt gepost over een BNW visie, binnen BNW. het is teveel om tr's aan te maken. Het is echt een trend/stroming.quote:Op vrijdag 24 november 2017 11:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom is enig fatsoen teveel gevraagd dan? Dat heeft niks met twijfelen aan oprechtheid van slachtoffers te maken, daar is dit forum idd de plek voor.
Maar uitlachen/schofferen/anderszins kleinerend niet binnen de nettiquette. Dat is wat gevraagd wordt.
Ik kan verwijderde berichten niet zien dus qua inhoud kan ik het niet beoordelen. FA wel.
En dat geldt andersom net zo goed.quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als ik even op dat kleinerend mag inhaken, ik zie toch echt vaker dat er kleinerend en lacherig wordt gepost over een BNW visie, binnen BNW. het is teveel om tr's aan te maken. Het is echt een trend/stroming.
BNW-ers die een topic starten doen aan hun eigen topic trainering/sloping?quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat geldt andersom net zo goed.
En toch is het zo.quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
BNW-ers die een topic starten doen aan hun eigen topic trainering/sloping?
Dan kan ik echt geen voorstelling van maken.
schijnbaar voel je je aangesproken? BNW visie moet voorop lopen en de overhand hebben, niet de stroming er tegen in.quote:
Dat is niet zo het probleem is dat mensen zoals jij het msm verhaal willen verdedigen maar daar geen enkele moeite voor willen doen . De bnwer moet bewijs geven , die moet zijn stappen nalopen die moet controleren of zijn conclusie wel op de juiste gronden zijn gebaseerd . Hoe kan je het een serieuze discussie noemen als mensen zichzelf en het officiele verhaal ontslaan van al die vragen maar de ander er wel van willen overtuigen dat het de waarheid is .quote:
Wat is een BNW visie volgens jou?quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
schijnbaar voel je je aangesproken? BNW visie moet voorop lopen en de overhand hebben, niet de stroming er tegen in.
Als je ziet hoe op de persoon er soms gereageerd wordt als je ergens met argumenten tegen in gaat... Algemeen lacherig doen, expres en geforceerd belachelijk maken en zo. Dat soort dingen gebeuren wel degelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
BNW-ers die een topic starten doen aan hun eigen topic trainering/sloping?
Dan kan ik echt geen voorstelling van maken.
Waarom is dit zo'n enorm probleem? Ik zou eigenlijk hopen dat je dit zelf al gedaan hebt.quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is niet zo het probleem is dat mensen zoals jij het msm verhaal willen verdedigen maar daar geen enkele moeite voor willen doen . De bnwer moet bewijs geven , die moet zijn stappen nalopen die moet controleren of zijn conclusie wel op de juiste gronden zijn gebaseerd .
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je na gaat of je conclusie op de juiste gronden is gebaseerd.quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is niet zo het probleem is dat mensen zoals jij het msm verhaal willen verdedigen maar daar geen enkele moeite voor willen doen . De bnwer moet bewijs geven , die moet zijn stappen nalopen die moet controleren of zijn conclusie wel op de juiste gronden zijn gebaseerd . Hoe kan je het een serieuze discussie noemen als mensen zichzelf en het officiele verhaal ontslaan van al die vragen maar de ander er wel van willen overtuigen dat het de waarheid is .
Het is altijd een probleem in een discussie als er alleen regels gelden voor de andere afwijkende versie en de versie die je zelf verdedigt staat niet ter discussie en hoeft niet aan dezelfde eisen te voldoen want die heeft de steun van de autoriteiten . Lekker makkelijk maar daar trappen we niet in anders zouden we nu in news posten .quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom is dit zo'n enorm probleem? Ik zou eigenlijk hopen dat je dit zelf al gedaan hebt.
Wacht, dus omdat je denkt dat anderen dat niet doen vind je het zelf ook niet nodig om je bewijs na te lopen en te controleren of je conclusies wel ergens op gebaseerd zijn?quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is altijd een probleem in een discussie als er alleen regels gelden voor de andere afwijkende versie en de versie die je zelf verdedigt staat niet ter discussie en hoeft niet aan dezelfde eisen te voldoen want die heeft de steun van de autoriteiten . Lekker makkelijk maar daar trappen we niet in anders zouden we nu in news posten .
Het gaat jou in de eerste plaats helemaal niet aan hoe ik tot mijn conclusies ben gekomen of wat ik allemaal wel of niet geloof dus ik ga daar ook niet constant verantwoording over afleggen . Ik geloof zowiezo niet dat je een ander kan overtuigen van dit soort zaken dus daar zou ik niet al te veel tijd aan verspillen . Tenslotte kom je overal als je kan lezen en toegang tot internet hebt dus die verantwoordelijkheid om de waarheid te achterhalen in de wereld waar je zelf leeft leg ik bij ieder individu zelf neer .quote:Op vrijdag 24 november 2017 16:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wacht, dus omdat je denkt dat anderen dat niet doen vind je het zelf ook niet nodig om je bewijs na te lopen en te controleren of je conclusies wel ergens op gebaseerd zijn?
Veel woorden weer, maar weinig antwoord. Laten we het hier maar weer bij laten dan.quote:Op vrijdag 24 november 2017 17:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat jou in de eerste plaats helemaal niet aan hoe ik tot mijn conclusies ben gekomen of wat ik allemaal wel of niet geloof dus ik ga daar ook niet constant verantwoording over afleggen . Ik geloof zowiezo niet dat je een ander kan overtuigen van dit soort zaken dus daar zou ik niet al te veel tijd aan verspillen . Tenslotte kom je overal als je kan lezen en toegang tot internet hebt dus die verantwoordelijkheid om de waarheid te achterhalen in de wereld waar je zelf leeft leg ik bij ieder individu zelf neer .
Er is niks aan voor de ander als de regels niet voor beide versies gelden . Dat is het verschil tussen geven en nemen of alleen nemen .
Niet het gewenste antwoord want het vereist dat je een keer zelf tijd in een onderwerp stopt of kritisch naar je eigen conclusies kijkt of uberhaubt de mogelijkheid openhoud . Maar is goed ik weet wel dat ik geen moeite meer ga doen voor mensen die zelf geen zin hebben om moeite te doen en alleen maar nemen en alleen maar achterover leunen en vragen afvuren en er dus alleen voor openstaan dat de ander fout zit .quote:Op vrijdag 24 november 2017 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Veel woorden weer, maar weinig antwoord. Laten we het hier maar weer bij laten dan.
Via een kleine omweg geeft deze post wel een antwoord op mijn vraag. Dankje, dan is dat in ieder geval ook weer duidelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2017 17:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Niet het gewenste antwoord want het vereist dat je een keer zelf tijd in een onderwerp stopt of kritisch naar je eigen conclusies kijkt of uberhaubt de mogelijkheid openhoud . Maar is goed ik weet wel dat ik geen moeite meer ga doen voor mensen die zelf geen zin hebben om moeite te doen en alleen maar nemen en alleen maar achterover leunen en vragen afvuren en er dus alleen voor openstaan dat de ander fout zit .
Dus eigenlijk zoek je meer een forum zoals TRU was. Okequote:Op vrijdag 24 november 2017 17:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat jou in de eerste plaats helemaal niet aan hoe ik tot mijn conclusies ben gekomen of wat ik allemaal wel of niet geloof dus ik ga daar ook niet constant verantwoording over afleggen . Ik geloof zowiezo niet dat je een ander kan overtuigen van dit soort zaken dus daar zou ik niet al te veel tijd aan verspillen . Tenslotte kom je overal als je kan lezen en toegang tot internet hebt dus die verantwoordelijkheid om de waarheid te achterhalen in de wereld waar je zelf leeft leg ik bij ieder individu zelf neer .
Er is niks aan voor de ander als de regels niet voor beide versies gelden . Dat is het verschil tussen geven en nemen of alleen nemen .
Een cnn breaking news is geen bewijs dus misschien moet jij maar naar TRU want je zal een bnwer nooit kunnen wijsmaken dat dat gelijk staat aan bewijs .quote:Op vrijdag 24 november 2017 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoek je meer een forum zoals TRU was. Oke.
Waarom begin je nou weer over CNN en Breaking news of mij?quote:Op vrijdag 24 november 2017 17:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Een cnn breaking news is geen bewijs dus misschien moet jij maar naar TRU want je zal een bnwer nooit kunnen wijsmaken dat dat gelijk staat aan bewijs .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |