De lijn van kwaad en goed loopt door ieders hart. Of zoiets.quote:Op maandag 20 november 2017 00:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor nichten-UI dan?
Dit hebben ze gewoon van ons afgekeken.quote:Het leek drie tegen een: CDU, CSU en FDP tegen de Groenen, vooral op het gebied van vluchtelingenpolitiek. Hoewel de Groenen uiteindelijk zelfs akkoord schenen met een bovengrens van 200 duizend vluchtelingen per jaar, een compromis dat een paar dagen eerder nog ondenkbaar leek. Maar het was niet genoeg.
Mooie vlag.quote:Op maandag 20 november 2017 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Duitse kabinetsformatie mislukt; einde tijdperk Merkel dichtbij - Volkskrant
Gay.quote:Op maandag 20 november 2017 00:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De lijn van kwaad en goed loopt door ieders hart. Of zoiets.
Wat is het nieuwe digitale vijanddenken?quote:Op maandag 20 november 2017 00:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, Nepnieuws is echt het probleem niet. Het zogenaamd creëren van het nieuwe digitale vijanddenken wel.
Is mijn probleem niet. Ga jij maar lekker met een nichterige UI door het leven.quote:Op maandag 20 november 2017 01:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je hebt vijf minuten om een betere te vinden.
Wacht maar tot je Limburgers tegenkomt.quote:Op maandag 20 november 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag ook weer eens ondervonden dat de brabos vast gezellig zijn, maar toch echt wel Het tokkievolk van Nederland is.
This is the ideal male UI. You may not like it, but this is wat peak performance looks like.quote:Op maandag 20 november 2017 01:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je hebt vijf minuten om een betere te vinden.
Da's voor gevorderdenquote:Op maandag 20 november 2017 01:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Limburgers tegenkomt.
Wat is dit dan weer voor een halfgare meme.quote:Op maandag 20 november 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
This is the ideal male UI. You may not like it, but this is wat peak performance looks like.
Ik wil je wel eens tegenkomen hoor, kijken hoe gebekt je dan bent?quote:Op maandag 20 november 2017 01:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die zijn nog kortpittiger zeker. Wat overigens nog grappiger was dan tokkies spotten, was het zien van de pijn op de gezichten van alle jonge vaders die een kinderwagen door het land van laaf en het sprookjesbos duwden of moesten meezingen van hun vriendin bij de kindershow.quote:Op maandag 20 november 2017 01:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hey die kop maakt de Telegraaf er van.quote:Op maandag 20 november 2017 00:54 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof ook wel dat Rusland het probeert, maar de koppen luiden nu "Nederlandse democratie onder aanval". Dat is nogal een stelling met het sumiere bewijs waar ze in de rapporteren mee naar voren komen. Tot nu toe is eerder dat het nepnieuws.
O gij was in de b efteling?quote:Op maandag 20 november 2017 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die zijn nog kortpittiger zeker. Wat overigens nog grappiger was dan tokkies spotten, was het zien van de pijn op de gezichten van alle jonge vaders die een kinderwagen door het land van laaf en het sprookjesbos duwden of moesten meezingen van hun vriendin bij de kindershow.
Waarom doen ze dat?quote:Op maandag 20 november 2017 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey die kop maakt de Telegraaf er van.
Maar het lijkt mij overduidelijk dat de Russen op alle manieren proberen met nepnieuws en trollen tweedracht te zaaien. En dat ze conflicten als in Catelonië aanwakkeren.
Wat ik zei: tragisch.quote:Op maandag 20 november 2017 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof kan er ook niks aan doen met zijn beperkte capaciteiten. Moeten wij de oudste man van deze chat niet mee pesten.
Je hebt nooit echt de achterliggende boodschap van H.Goering begrepen. Tenzij je een fascist bent.quote:Op maandag 20 november 2017 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey die kop maakt de Telegraaf er van.
Maar het lijkt mij overduidelijk dat de Russen op alle manieren proberen met nepnieuws en trollen tweedracht te zaaien. En dat ze conflicten als in Catelonië aanwakkeren.
Kan men die ook enten in Gelderland?quote:Op maandag 20 november 2017 01:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je hebt nooit echt de achterliggende boodschap van H.Goering begrepen. Tenzij je een fascist ent.
Wees dik en steel veel kunst?quote:Op maandag 20 november 2017 01:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je hebt nooit echt de achterliggende boodschap van H.Goering begrepen. Tenzij je een fascist bent.
Deze UI is ook kut, hè?quote:Op maandag 20 november 2017 01:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan men die ook enten in Gelderland?
Heeft men Rusland echt niet voor nodig hoor dat kunnen ze best zelf!quote:Op maandag 20 november 2017 01:06 schreef remlof het volgende:
Omdat een zwakkere EU een sterker Rusland betekent.quote:
Nee het is een andere, meer omvattende vorm van achterlijkheid. De vooroordeel-Brabo is inderdaad wel een tokkie, maar een joviale, bourgondische tokkie. De vooroordeel-Limbo is een janktokkie. Met dat zeikerige accentje. Gadverdamme.quote:Op maandag 20 november 2017 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die zijn nog kortpittiger zeker. Wat overigens nog grappiger was dan tokkies spotten, was het zien van de pijn op de gezichten van alle jonge vaders die een kinderwagen door het land van laaf en het sprookjesbos duwden of moesten meezingen van hun vriendin bij de kindershow.
In het Engels of in het Duits?quote:Op maandag 20 november 2017 01:12 schreef remlof het volgende:
Maar goed, nog even een ep van Babylon Berlin kijken en dan slapen. Tschuss.
Zijn altijd zo lekker rap van begrip, hè, daar bij die MSM.quote:Op maandag 20 november 2017 01:11 schreef skysherrif het volgende:
https://www.trouw.nl/demo(...)verhullen-~a6dc9156/
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ng-14081951-a1581654
Hier wat kritische artikelen van trouw en nrc
Das Leben der Anderen. Verder komt jouw geloof niet.quote:Op maandag 20 november 2017 01:12 schreef remlof het volgende:
Maar goed, nog even een ep van Babylon Berlin kijken en dan slapen. Tschuss.
Geen dakpan eruit maar de hele dakstoel?quote:Op maandag 20 november 2017 01:13 schreef Drugshond het volgende:
Die Spaanse kwestie hadden de Russen 0.0 invloed op. Was en is nog steeds de wens van de doorgewinterde Catalaan zelf. Wie dit als katalysator ziet van de Russicihe inmenging heeft echt serieus meerdere schroefjes los.
-----------------------
Fascistisch imaginair vijanddenken
Dat boeit me niet, de leegheid in de ogen die onder de rooie korte haren schuil gaan. De gemaakte gezelligheid van "een dagje uit met de meiden". Of de panterprint boven een legging waar een veel te grote kont uit wil ontsnappen. Waar ze tot slotte van boven jackson pollock probeerde te imiteren op haar eigen gezicht met d'r make up.quote:Op maandag 20 november 2017 01:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee het is een andere, meer omvattende vorm van achterlijkheid. De vooroordeel-Brabo is inderdaad wel een tokkie, maar een joviale, bourgondische tokkie. De vooroordeel-Limbo is een janktokkie. Met dat zeikerige accentje. Gadverdamme.
• Wanbetaling gas leverantiesquote:Op maandag 20 november 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat een zwakkere EU een sterker Rusland betekent.
En omdat ze van de sancties afwillen die we ze hebben opgelegd na de annexatie van de Krim en het neerschieten van een lijnvliegtuig.
Waarom ben je dan niet gebleven?quote:Op maandag 20 november 2017 01:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nederland is zo slecht nog niet.
Ironisch genoeg moesten de Duitsers wel lachen met onze kabinetsformatie. Look what the cat brought in.quote:Op maandag 20 november 2017 01:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nederland is zo slecht nog niet.
Met een Duitser doet men niet wat men wil!quote:Op maandag 20 november 2017 01:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ironisch genoeg moesten de Duitsers wel lachen met onze kabinetsformatie. Look what the cat brought in.
Dat wist een Pool al jaren, en die hebben zeker geen schuldgevoel (wel eer).quote:Op maandag 20 november 2017 01:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met een Duitser doet men niet wat men wil!
Die kunnen zo te zien niet alleen de boetes betalen maar ook een extra voertuig om in de toekomst wegen mee te blokkerenquote:Op maandag 20 november 2017 07:23 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://www.doneeractie.n(...)eg-anti-pieten/-4928
Hulde voor deze grassroots-beweging.
Hopelijk leest het OM mee en eisen ze een taakstraf hierdoor.quote:Op maandag 20 november 2017 07:23 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://www.doneeractie.n(...)eg-anti-pieten/-4928
Hulde voor deze grassroots-beweging.
Welk strafbaar feit wordt hier gepleegd?quote:Op maandag 20 november 2017 07:37 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hopelijk leest het OM mee en eisen ze een taakstraf hierdoor.
Sowieso een test voor de rechtstaat. Overheerst de sterkste partij in Nederland en de meest populaire mening, of de rechtsorde.
Een mooie vrachtwagen kan nuttig zijn bij toekomstige pietprojecten.quote:Op maandag 20 november 2017 07:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die kunnen zo te zien niet alleen de boetes betalen maar ook een extra voertuig om in de toekomst wegen mee te blokkeren
Dat Jip er boos van wordtquote:Op maandag 20 november 2017 07:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Welk strafbaar feit wordt hier gepleegd?
Ik heb het niet over geld inzamelen, maar een blokkade opwerpen op een snelweg en het veroorzaken van een gevaarlijke situatie, aanrijdingen en het dwarsbomen van een legale demonstratie.quote:Op maandag 20 november 2017 07:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Welk strafbaar feit wordt hier gepleegd?
Dat is trollerij natuurlijk.quote:Op maandag 20 november 2017 07:39 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een ranzige bijsmaak aan gegeven door het gebruiken van bepaalde beeldcultuur, door de crypto-fascistische tak van onze media.
Nee, ik heb het immers niet over het inzamelen van geld.quote:
Ah. Ja dat zou kunnen, maar ik denk niet dat deze actie de straf zwaarder zou laten uitvallen.quote:Op maandag 20 november 2017 07:40 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geld inzamelen, maar een blokkade opwerpen op een snelweg en het veroorzaken van een gevaarlijke situatie, aanrijdingen en het dwarsbomen van een legale demonstratie.
Nee. Dat is het niet. Daar schuilen ze elke keer achter als het lastig wordt.quote:
Niet zwaarder, maar anders.quote:Op maandag 20 november 2017 07:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ah. Ja dat zou kunnen, maar ik denk niet dat deze actie de straf zwaarder zou laten uitvallen.
Helaas zal ik nooit de kant van Friesland kiezen, met hun exotische cultuur.quote:Ik ben blij verrast dat de Friezen zich niet emotioneel laten chanteren door de huilers en klagers, zij laten de randstedelingen zien hoe het moet, kom op voor je identiteit, wanneer je deze laat stelen, verlies je het belangrijkste wat je hebt, Jezelf! De oorsprong van zwarte piet is uit europese oercultuur, niet uit zwarte slaven. Laat je niet gek maken door linkse propaganda, links heeft er een puinhoop van gemaakt. Zet em op Friesland!
Crypto?quote:Op maandag 20 november 2017 07:39 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een ranzige bijsmaak aan gegeven door het gebruiken van bepaalde beeldcultuur, door de crypto-fascistische tak van onze media.
Mijn inzet gaat naar populaire mening.quote:Op maandag 20 november 2017 07:44 schreef Jip141 het volgende:
Het zal me benieuwen of men überhaupt tot vervolgen over zal gaan, aangezien dit over de gehele maatschappij is waar mensen behoorlijk irrationeel over zijn. Ook bij de politie en het OM.
Dus, een test voor de rechtstaat.
Geldt de rechtsorde (een legale demonstratie) of het recht van de sterkste en de populaire mening?
We gaan het zien.
Goedemorgen allen.
Semi is beter, idd.quote:
Dit zijn historisch-gehandicapte lui die een of ander rooskleurig beeld hebben van vroegere tijden die ze nooit meegemaakt hebben. Ze willen zich enkel ergens tegenaf zetten en bij een groep horen, zoals mensen wel vaker doen.quote:Op maandag 20 november 2017 07:47 schreef Jip141 het volgende:
Wat is de Europese oercultuur trouwens.
Oercultuur. Allemaal van die termen die flirten met het fascisme.
Historisch hebben we keer op keer gezien dat de mens erg vatbaar blijkt voor dit soort sprookjes.quote:Op maandag 20 november 2017 07:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dit zijn historisch-gehandicapte lui die een of ander rooskleurig beeld hebben van vroegere tijden die ze nooit meegemaakt hebben. Ze willen zich enkel ergens tegenaf zetten en bij een groep horen, zoals mensen wel vaker doen.
Normaal in de zin dat mensen kennelijk die natuurlijke drang hebben. Zal ook niet veranderen mijns inziens, je moet al die energie en wilskracht enkel in wat nuttigs zien te dirigeren.quote:Op maandag 20 november 2017 07:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Historisch hebben we keer op keer gezien dat de mens erg vatbaar blijkt voor dit soort sprookjes.
Ik zal in ieder geval nooit doen alsof het normaal is of “ironie”. Wellicht levert dat niet veel op, maar niet geprobeerd is altijd mis.
Sowieso wel een goede gast.quote:Op maandag 20 november 2017 07:52 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede vragen van Zihni.
Probeer je Guidance te versieren?quote:
Durf ik niet. Iraniërs kunnen best gevaarlijk zijn, zo heeft Homeland me geleerd.quote:Op maandag 20 november 2017 08:10 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Probeer je Guidance te versieren?
Doet me een beetje denken aan een quote van Ford die op de trappen van het Victoria & Albert Museum staat/stond. Hij zei iets in de geest van dat we allemaal in opstand zouden komen als we echt begrepen wat kapitalisme betekent voor ons en de samenleving.quote:Op maandag 20 november 2017 08:16 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is altijd een goed teken.quote:Op maandag 20 november 2017 08:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dat economen hier fel op tegen zijn is een goed teken.
quote:Disruption games: why are libertarians lining up with autocrats to undermine democracy?
In the era of digital politics, an odd alliance has sprung up: anti-state campaigners and Moscow-backed nationalists are combining to disrupt liberal institutions
Het schaamteloze flirten met autocraten in Rusland terwijl je zelf zegt meer directe democratie te willen bereiken is ook van een ontstellende stupiditeit. Dat is per definitie niet de agenda van de Russen. Ik heb ook het idee dat veel van die zelfbenoemde libertariërs en anti-establishmentfiguren eigenlijk gewoon keiharde nihilisten zijn die die boel gewoon graag naar de kloten willen zien gaan.quote:Op maandag 20 november 2017 09:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dit kennen we ook van bepaalde POLbewoners:
[..]
Malloten unitedquote:Op maandag 20 november 2017 09:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
FVD-kneusjes idd.quote:Op maandag 20 november 2017 09:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vuige PVV'er is het ook.quote:Op maandag 20 november 2017 07:52 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede vragen van Zihni.
Hear, hear!quote:Op maandag 20 november 2017 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het schaamteloze flirten met autocraten in Rusland terwijl je zelf zegt meer directe democratie te willen bereiken is ook van een ontstellende stupiditeit. Dat is per definitie niet de agenda van de Russen. Ik heb ook het idee dat veel van die zelfbenoemde libertariërs en anti-establishmentfiguren eigenlijk gewoon keiharde nihilisten zijn die die boel gewoon graag naar de kloten willen zien gaan.
Ook hier wordt overigens beweerd dat de fake-newsmachine uit Rusland niet zo'n impact heeft. Dat heeft het natuurlijk wel. We hebben het er over. Mensen raken op het punt waarop ze alles gaan wantrouwen. De missie van de Russen is geslaagd, me dunkt. Het Westen gaat zijn eigen fake news produceren, genoeg subversieve elementen die daar groot genoegen in scheppen en hun wens om de gevestigde orde in vlammen op te zien gaan niet meer onder stoelen of banken steken.
Nu zit ik in een bubbel van blije eitjes die filosofie gestudeerd hebben en GL stemmen, maar ik merk daar maar weinig van eigenlijk. Er is wel eens kritiek op de keuzes van de NOS, maar ik kom vrijwel nooit mensen tegen die de NOS wantrouwen bijvoorbeeld,quote:Op maandag 20 november 2017 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het schaamteloze flirten met autocraten in Rusland terwijl je zelf zegt meer directe democratie te willen bereiken is ook van een ontstellende stupiditeit. Dat is per definitie niet de agenda van de Russen. Ik heb ook het idee dat veel van die zelfbenoemde libertariërs en anti-establishmentfiguren eigenlijk gewoon keiharde nihilisten zijn die die boel gewoon graag naar de kloten willen zien gaan.
Ook hier wordt overigens beweerd dat de fake-newsmachine uit Rusland niet zo'n impact heeft. Dat heeft het natuurlijk wel. We hebben het er over. Mensen raken op het punt waarop ze alles gaan wantrouwen. De missie van de Russen is geslaagd, me dunkt. Het Westen gaat zijn eigen fake news produceren, genoeg subversieve elementen die daar groot genoegen in scheppen en hun wens om de gevestigde orde in vlammen op te zien gaan niet meer onder stoelen of banken steken.
Je komt toch wel eens in NWS?quote:Op maandag 20 november 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu zit ik in een bubbel van blije eitjes die filosofie gestudeerd hebben en GL stemmen, maar ik merk daar maar weinig van eigenlijk. Er is wel eens kritiek op de keuzes van de NOS, maar ik kom vrijwel nooit mensen tegen die de NOS wantrouwen bijvoorbeeld,
Tuurlijk, maar ik denk niet dat we moeten doen alsof NWS een goede afspiegeling van de samenleving is. Dat er een kluitje mensen zijn die lekker dwars alleen complotten geloven, is denk ik van alle tijden.quote:
Ik geloof wel dat het er steeds meer worden. En NWS is één van de vele online verzamelplekken van dergelijke mafklappers.quote:Op maandag 20 november 2017 09:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik denk niet dat we moeten doen alsof NWS een goede afspiegeling van de samenleving is. Dat er een kluitje mensen zijn die lekker dwars alleen complotten geloven, is denk ik van alle tijden.
Dat zou best kunnen, het is lastig inschatten. Wel denk ik dat jongeren erg vatbaar zijn voor misleidende informatie en complotten. Geen idee of dat een fase is waar ze rond hun twintigste weer uitgroeien.quote:Op maandag 20 november 2017 09:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het er steeds meer worden. En NWS is één van de vele online verzamelplekken van dergelijke mafklappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |