Dit is "een indiaan" "native American" Duitserquote:Op maandag 20 november 2017 16:39 schreef Rafeiro het volgende:
Dit, Gregorians en panfluit is altijd wel lekker
Die is momenteel op het werk, maar die vindt vooral boybands leuk, gewone Top40 muziek en wat oudere, vrolijkere muziek. Soms ook wel wat metal.quote:Op maandag 20 november 2017 16:40 schreef Rafeiro het volgende:
Theo Thee, wat vindt je vriendin eigenlijk leuk?
Kan vast wel wat vinden.
Saai dusquote:Op maandag 20 november 2017 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is momenteel op het werk, maar die vindt vooral boybands leuk, gewone Top40 muziek en wat oudere, vrolijkere muziek. Soms ook wel wat metal.
Nog gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 november 2017 16:44 schreef tailfox het volgende:
Knok je kwam voor in mijn droom als een inspirerende graffiti muur. (daarna werd ik lucide)
Dus dankje
quote:Op maandag 20 november 2017 16:44 schreef tailfox het volgende:
Knok je kwam voor in mijn droom als een inspirerende graffiti muur. (daarna werd ik lucide)
Dus dankje
Wees blij. Dat is kut.quote:Op maandag 20 november 2017 16:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet lucide gedroomd. Wel steeds heel dichtbij..
ik vannacht 3 gehad. Begin er beter in te wordenquote:Op maandag 20 november 2017 16:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet lucide gedroomd. Wel steeds heel dichtbij..
heb ik geen last vanquote:Op maandag 20 november 2017 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
Lucide dromen zijn kut, je wordt er alleen maar moe van.
Het is soms even leuk, maar dan......
Ik word meestal wakker met pijnquote:Op maandag 20 november 2017 16:49 schreef tailfox het volgende:
Heerlijk een wereld creeen en dan alles doen om te blijven slapen
Laatste keer was bij mijn Reiki initiatie. Maar dat was niet echt lucide dromen, maar meer geleide meditatie. Vliegen over de aarde, in de ruimte. Was ook wel tofquote:
Dan pleur je misschien uit bed in het midden van je lucide droom?quote:Op maandag 20 november 2017 16:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik word meestal wakker met pijn
Het begint leuk, maar er gaat altijd wat mis. En ik voel fysiek nog pijn als ik wakker wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |