abonnement Unibet Coolblue
pi_175181996
Op een Zaterdag zoals gisteren, als mijn vriendin dan een keer weekenddienst heeft mag ik graag van de gelegenheid gebruik maken om een extra centje bij te verdienen bij die ouwe in de kringloop.
Wat dan veel voorkomt is sjouwwerk, hetzij in de kringloop zelf of om bij klanten iets te brengen of te halen met de kleine vrachtwagen of de bestelbus.
Nadeel is dan wel dat ik dan wel vaak in de situatie terecht kom dat ik met mijn broer moet werken maar goed, ik ken hem dus weet hem vaak wel in de hand te houden.
(Lees: Hij houd zijn bek dicht en doet gewoon wat ik zeg.)

Nu handelt die ouwe echt in alles. Van ouwe versleten bankstellen en kasten tot electronische aparatuur en rolators en wandelstokken.
Gisteren belde ie mij tijdens het ontbijt op met het verhaal dat ie van iemand een scootmobiel op kon halen alleen was het wel een tyfuseind rijden.
Helaas had ie zelf geen tijd en was de winkel onderbemand dus kon ie niemand missen.
Behalve mijn broer dan die ie kan missen als kiespijn maar die stuur je echt niet graag alleen op een opdracht met klanten af.
Afijn, het verhaal is duidelijk, ik mocht dus met de bestelwagen effe op en neer naar Zoetermeer.

Ik stap dus in de Taunus en rijd een paar minuten laten het terein op.
Ik krijg de sleutels in mijn handen van bestelwagen en met mijn broer als bijrijder zitten we in no time op de weg.
Wat gepland was liep gesmeerd, er gebeurde op de heenweg niet veel abnormaals, van mijn broer had ik niet veel last en na zorgvuldig nakijken van de scootmobiel en het aftikken en opladen bevonden we ons weldra op de terugweg.
Nu hadden mijn broer en ik het zo over de scootmobiel dat ie er nog goed uitzag, een handig mandje voorop had en bla bla en ineens schiet het me te binnen dat ik nog boodschappen moest doen.
Omdat ze bij mij in de buurt de super aan het verbouwen waren ging dat hem voor het avondeten niet meer worden dus besloot ik het maar onderweg te doen in Utrecht.

Gelijk bij het oprijden van de parkeerplek viel het ons op dat het stervensdruk was.
Alles stond vol en het zoeken naar een parkeerplek nam dan ook de nodige tijd in beslag, toen we tegenover de ingang parkeerde zagen we dat het binnen ook storm liep.
Nu weten jullie van mij dat ik zat topics heb geopend over mijn wel en wee in de supermarkt.
Vooral over slome moeders met kinderwagens, lange rijen, domme klanten en personeel is hier door mij en anderen al veel geschreven.
Plots schiet me iets te binnen..ik heb eens toen ik winkelde een gast gezien op een scootmobiel die niet helemaal 100% was en dankzij dat feit met een hoop weg kon komen en ook veel geholpen werd. Ik zeg tegen mijn broer dat we de scootmobiel ff uit moeten laden en ik zet ff mijn pet achterstevoren op.
Na een korte uitleg laat ik mijn broer bij de bestelwagen achter en rijd ik al kwijlend en draaiend met mijn kop op de scootmobiel de winkel in.

Er ging een wereld voor me open! Jan en alleman gingen opzij, ik kon overal gelijk bij, en mocht er iemand niet opzij gaan werd er niet geknetterd op gescholden als ik iemand eens een keer ’’per ongeluk’’ voor de schenen reed of tegen de enkels..
Wat me ook opviel was dat ik op dat hoogteniveau ook nog eens een riant uitzicht had op vrouwelijke achterwerken…
Ik vroeg me af hoever ik met dit toneelspelletje kon gaan…
Nog steeds draaiend met mijn hoofd en al kwijlend en halfbakken geluiden uitstoten zat ik met mijn hand ’’per ongeluk’’ tegen het achterwerk aan van een lekkere blondine halverwege de twintig, zij stond daar met een vriendin truttenbladen door te nemen en draaide zich geschrokken om!
’’Sorry damessssss! Ik wilduh evennn de veronicaaaagisss pakenffffffff.’’ Begint ze daar ineens te lachen en haar vriendin valt bij...onder een nonchalant ’’ nou ja!’’ kijken de dames elkaar giechelend aan en ik rij verder.
Hier was ik normaal nooit mee weg gekomen!
Binnen een mum van tijd was ik de boodschappenlijst helemaal vergeten en ging ik gangpaden in waar ik helemaal niet moest zijn.
Draaiend met mijn hoofd en kwijlend reed ik door een paradijs van konten en vrije doorgang…
Alles en iedereen voor de schenen knallend die me in de weg liep en mezelf trakterend op het aanwezige vrouwelijk schoon, de lelijke exemplaren liet ik links liggen.
Tot er inneens een boomlange manager voor mijn scootmobiel opdook en achter me een assistent.
’’GOEDENDAG MIJNHEER! KUNNEN WIJ U MISCHIEN ERGENS MEE HELPEN?’’
Alle ogen in de supermarkt waren ook op mij gericht

Ik bleef in mijn rol maar kennelijk was ik te ver gegaan en te veel opgevallen en nu vond deze joker het dus nodig dat ik ’’begeleiding’’’nodig had.
Hij boog zich naar mij toe en vroeg op de toon waarop je een vijfjarige aanspreekt of ie mijn boodschappenlijstje mocht hebben.
Weldra reed ik dus tussen twee ’’bodyguards’’door de supermarkt terwijl mijn mandje netjes werd gevuld. Een vrouw die zich er tegen aan bemoeide zei tegen de manager
’’Toch fijn Mijnheer dat jullie zo’n man zo netjes helpen! Zelf had ie er duidelijk moeite mee!’’
Manager : ’’Ja Mevrouw, stukje klantvriendelijkheid dat wij graag verlenen!’’
Het zweet brak me uit, het duurde gruwelijk lang maar ik mocht niet door de mand vallen dus ik bleef in mijn rol. Ondertussen was de stroom in de batterij al flink geslonken waardoor dat ding echt een slakkengang kreeg.

Stormt daar ineens mijn broer binnen! Met een kwade kop ging ie alle gangpaden af om mij te zoeken.
Hij had intussen telefoon gehad van die ouwe waar we bleven en hij vond het te lang duren.
Toen ie me gevonden had bij de toiletartikelen schreeuwde ie me toe!
’’JA!!! BEN JE DAAR??? WE HADDEN ALLANG OP DE ZAAK MOETEN ZIJN WANT DIE OUWE HEEFT STRAKS EEN KLANT VOOR DAT DING EIKEL!!!’’


Terwijl alle ogen op ons gericht waren loopt ie ineens naar me toe om te kijken hoeveel stroom er nog op de scootmobiel zit en wilde mij er af trekken.
’’KOM ER MAAR AF WANT DIE GAAT MET MIJ MEE!!!’’
Dit werd hem niet in dank afgenomen door de manager en de omstanders waaronder een levensgrote brede Pool die mijn broer bij de schouder greep en vroeg: ''WAAROM JIJ DEZE ARME JONGEN ZO BEHANDELEN??? EN WAT JIJ MOETEN MET DRIEWIELER????''
Mijn broer wilde hier op reageren en keek over en weer naar mij en de Pool maar ik herkende die gast, ik had even terug geleden het achterwerk van zijn vriendin grondig geinspecteerd dus ik moest nu wel in mijn rol blijven anders was ik de sigaar! Ik begon te kwijlen en zogenaamd te janken.
Hier reageerde mijn broer op:
WAT DOE JIJ NOU ACHTERLIJK JOH, MONGOOL???
Waarop de het winkelpubliek geschokt reageerde.
Voordat ie het wist had mijn broer ineens een moker van een vuist in zijn smoelwerk van de pool waardoor ie met bebloed gezicht gelijk tussen de vleeswaren terecht kwam!
Hierop werd de politie gebeld.

Om een lang verhaal kort te maken...Mijn broer was K.O. en werd naar buiten gedragen en op een bankie gezet en ik durfde mezelf natuurlijk niet te ontmaskeren.
Echter, enige omstanders wisten dat mijn broer bij de bestelwagen hoorde die buiten stond en het nummer van de kringloop dat op de zijkant van de bus stond werd gebeld.
Binnen een paar tellen was die ouwe onderweg…
Een groot deel van de omstanders was inmiddels naar huis gegaan en ik stond daar buiten op de parkeerplek met de manager.
Nog steeds op de scootmobiel en in mijn rol…
De manager echter kreeg ineens een bericht op zijn mobiel dat hij elders nodig was en zei tegen mij
’’Even wachten hoor, ik moet weg maar ik zorg dat er iemand anders bij je komt.’’
Terwijl hij net weg was besloot ik van de gelegenheid gebruik te maken om mijn broer bij de kladden te grijpen en hem half versuft op de scootmobiel te zetten.
Net toen ik daarmee klaar was verscheen de assistentmanager (die mij nog niet gezien had) de politie en die ouwe als bij toverslag bijna tegelijkertijd.

De politie maakte procesverbaal op, die ouwe vroeg wat er precies gebeurd was.
De politie vertelde dat ’’er een melding binnen gekomen was dat er een man in een scootmobiel was aangevallen door een agressieve passant, maar dat diegene in die scootmobiel ook een probleem vormde voor het winkelpubliek aangezien er mensen werden aangereden en dames werden betast.’’

Hierna begon mijn broer een beetje bij te komen en toen ie mijn vader ontwaarde begroete ie hem met ’’HEE PA, JIJ OOK HIER? WASKGEBEURD????’’
Waarna die ouwe als een speer op hem afsprong en hem op de scootmobiel kollosaal af begon te rossen onder benaming van ’’VIEZERIK!!!’’ ’’PERV’’ en ’’STUK VERDRIET!!!’’
Het koste de aanwezige agenten, mij en de assistentmanager de grootste moeite om hem van mijn broer af te halen.
Het eindigde er mee de twee werden afgevoerd naar het bureau, ik alleen met de bestelwagen en de scootmobiel terug reed naar de kringloop en de zaken met de klant afhandelde.
Toen ik in het kantoor liep (het was inmiddels al donker geworden) ging de telefoon.
Het was die ouwe: ’’IK BEN ZO THUIS, DAT STUK ONGELUK WILDE JOUW HIER OOK NOG FF DE SCHULD VAN GEVEN OOK NOG!!! WEET JIJ ER WAT VAN?’’
Ik ontkende waarop die ouwe zei:
’’GA JIJ MAAR ALVAST NAAR HUIS EN NEEM JE DEEL VAN HET GELD MAAR MEE, EN WEET JE WAT, NEEM HET DEEL VAN DIE VUILE LEUGENAAR OOK MAAR!!!’’
Waarop ik afscheid nam van het winkelpersoneel en me met 150 Euries naar huis begaf…

Klacht: In alle heisa is het verkeerde schijtpapier in mijn mand gegooid! Van dat vieze grijze gerecyclede schuurpapier! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 21-11-2017 19:28:04 ]
  zondag 19 november 2017 @ 21:32:43 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175182071
NVM een dm gehad *O*
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175182119
geen DM gehad niet gelezen.
pi_175182172
DM gehad *O*
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 21:35:17 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_175182185
DM gehad.
Even lezen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_175182193
STRAKS LEZEN !!!! WERKMAN :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Ik zwaai naar dieren.
pi_175182403
alsnog een DM gehad, nu geen zin om te lezen. _O_
  zondag 19 november 2017 @ 21:42:23 #9
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_175182437
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:39 schreef Najieto het volgende:
DM gehad. Morgen lezen _O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_175182467
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:39 schreef Najieto het volgende:
DM gehad. Nu snel lezen _O_
  Spellchecker zondag 19 november 2017 @ 21:51:43 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175182798
Toppa uitgeprint. Morgen op de plee lezen in de baas z'n tijd.

Tevens dm ontvangen _O_
  zondag 19 november 2017 @ 21:54:13 #13
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175182857
DM gehad _O_
pi_175182882
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 21:35 schreef Plompzakker het volgende:
DM gehad.
Even lezen
pi_175182945
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 21:35 schreef Geerd het volgende:
STRAKS LEZEN !!!! WERKMAN :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
pi_175183003
_O- ^O^ ^O^ 8/10 Werkamn
.
  zondag 19 november 2017 @ 22:03:10 #17
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175183138
Helemaal gelezeb

Ge-wel-dig. Overigens terechte klacht :Y
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Forum Admin zondag 19 november 2017 @ 22:05:31 #18
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175183226
Dat schuurpapier is dodelijk voor je sterretje.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 19 november 2017 @ 22:05:49 #19
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175183237
Overigens dubbele dm gekregen _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zondag 19 november 2017 @ 22:07:01 #20
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_175183289
DM gehad _O_
Goed topic weer Werkman O+ _O_
Tevens 5 laags schijtlint _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zondag 19 november 2017 @ 22:10:43 #21
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175183460
DM gehad, fantastisch
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 19 november 2017 @ 22:13:10 #22
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175183543
Geen DM gehad, lekker rustig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175183617
DM gehad, straks even lezen. ^O^
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 22:24:23 #24
441859 crew  Lenny77
pi_175183871
Dm gehad! Vereerd O+
Mooi verhaal weer Werkman! Ik had je ook wel in de winkel geholpen :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 22:25:14 #25
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_175183898
TS is de broer van guuspech6
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')