SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lololol. tegen het einde slaat de stress weer toe bij Wright.quote:Op zondag 19 november 2017 20:56 schreef Masterminded het volgende:
Wright. Ik denk dat hij gaat winnen vandaag.
Ik kijk zonder enige vorm van spanningquote:Op zondag 19 november 2017 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lololol. tegen het einde slaat de stress weer toe bij Wright.
Ik ben meer anti-Wright, dus ik support Van Gerwen. Die eeuwige pijlendans zou minachting van de kijker zijn als toernooiwinnaar.quote:Op zondag 19 november 2017 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk zonder enige vorm van spanning
quote:Op zondag 19 november 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben meer anti-Wright, dus ik support Van Gerwen. Die eeuwige pijlendans zou minachting van de kijker zijn als toernooiwinnaar.
Dat begrijp ik echt niet. Hebben we de allerbeste darter ter wereld en dan vind je dat blijkbaar niet leuk.quote:Op zondag 19 november 2017 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk zonder enige vorm van spanning
Wij zijn geen nationalisten.quote:Op zondag 19 november 2017 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet. Hebben we de allerbeste darter ter wereld en dan vind je dat blijkbaar niet leuk.
Het gaat ook nog eens nek-aan-nek.quote:Op zondag 19 november 2017 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet. Hebben we de allerbeste darter ter wereld en dan vind je dat blijkbaar niet leuk.
Open een topic zou ik zeggen....quote:Op zondag 19 november 2017 21:03 schreef Welvaert het volgende:
Wanneer gooien we een FOK! dart toernooitje dan?
Vorig jaar op PubDarts, maren er waren te veel quitters.quote:Op zondag 19 november 2017 21:03 schreef Welvaert het volgende:
Wanneer gooien we een FOK! dart toernooitje dan?
Dat is lief, makkerquote:Op zondag 19 november 2017 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het gaat ook nog eens nek-aan-nek.
Ik maak me zorgen om Wereldgozer.
Karina wil wel.quote:Op zondag 19 november 2017 21:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Open een topic zou ik zeggen....
Verwacht wel walk on girls....
Bohh daar heb ik nu ook zin in.quote:Op zondag 19 november 2017 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat bedoel ik dus. Stelletje klootzakken dat jullie me niet geloven.
Ik ga maar een kersenflap eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |