Je maakt hem gewoon twee keer, TWEE KEERquote:Op zondag 19 november 2017 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kon de doelman dus niet Houwen.
Oke, ik stop er mee.
quote:Op zondag 19 november 2017 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Lijkt me sterk dat Groningen dit nog wint
Je zei twee keer twee keer, TWEE KEERquote:Op zondag 19 november 2017 19:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je maakt hem gewoon twee keer, TWEE KEER
Ik was al tegen Henk Fraser voor het hip werd.quote:Op zondag 19 november 2017 19:27 schreef hafcfan het volgende:
Henk Faser moet lekker stoppen. Kut trainer
Feyenoord wordt volgende week dus opgedoekt.quote:Op zondag 19 november 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet wel echt je club opdoeken in zijn volledigheid als je punten verspeelt tegen FC Groningen.
Wow dankje Stinhoquote:Op zondag 19 november 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd zelf je bek met je act en blijf vanTies
af.
kun je beter met nummer 69 spelenquote:
Zou zo de broer van Bony kunnen zijn.quote:Op zondag 19 november 2017 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
Die Dabo maakt dus een OG, sjokt wat tijdens het verdedigen bij het tweede doelpunt en zorgt voor balbezit bij Groningen voor de aanval van het 3e doelpunt.
Ok.
evrieboddie meeks misteeksquote:Op zondag 19 november 2017 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
Die Dabo maakt dus een OG, sjokt wat tijdens het verdedigen bij het tweede doelpunt en zorgt voor balbezit bij Groningen voor de aanval van het 3e doelpunt.
Ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |