Volgens mij is Stevie nog steeds blind.quote:Op zondag 19 november 2017 10:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
Stevie was blind, dus het is hem vergeven.
Leeft 'ie nog?quote:Op zondag 19 november 2017 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is Stevie nog steeds blind.
Valt ook wel mee met de progressiviteit met de Volkskrant.quote:Zwarte Piet triomfeert in Dokkum
Volkkkskrant.quote:Op zondag 19 november 2017 11:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee met de progressiviteit met de Volkskrant.
Ik zag ook dat Ryons favoriete historicus weer een opstelletje van niks had opgeleverd.quote:Op zondag 19 november 2017 11:38 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee met de progressiviteit met de Volkskrant.
Daar staat toch niet voor niets dagelijks een paar honderd kilometer file?quote:Op zondag 19 november 2017 11:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
Randstedelijk tuig moet vaker op snelwegen geblokkeerd worden mijns inziens.
Wie zou dat hier dan willen?quote:Op zondag 19 november 2017 11:50 schreef Igen het volgende:
Nou ja, je kan altijd nog naar joop.nl gaan als je een 100% zuiver gefrustreerd progressief geluid wil.
Door de A4 permanent te blokkeren, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 november 2017 11:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
Randstedelijk tuig moet vaker op snelwegen geblokkeerd worden mijns inziens.
Carebear. Ik neem vaker de A13, sluit beter aan op de sluiproutes.quote:Op zondag 19 november 2017 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Door de A4 permanent te blokkeren, bijvoorbeeld.
Dat wil ik niet.quote:Op zondag 19 november 2017 11:50 schreef Igen het volgende:
Nou ja, je kan altijd nog naar joop.nl gaan als je een 100% zuiver gefrustreerd progressief geluid wil.
Midden = linksquote:Op zondag 19 november 2017 12:26 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet.
Maar het besef lijkt te ontbreken dat VK en NRC gewoon best wel “midden” kranten zijn. Met een beetje voorkeur voor liberalisme.
Gast, veel te positief. Alles links van Stormfront is progressieve bullshit.quote:
'Pro-pieten werpen barricade op tegen vrijheid van meningsuiting - En krijgen hulp van de politie...'quote:Op zondag 19 november 2017 12:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
Hoe zou links nieuws eruit zien dan?
'Friese terroristen hebben anti-Piet vrijheidsstrijders aangevallen'
Wat jij wil, NVU'ertje.quote:Op zondag 19 november 2017 12:36 schreef Puddington het volgende:
[..]
Gast, veel te positief. Alles links van Stormfront is progressieve bullshit.
Ja. NRC is minder links dan ik dacht toen ik het abonnement afsloot. Ben ik trouwens wel blij mee. Ik vind hun oriëntering wel prima.quote:Op zondag 19 november 2017 12:26 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet.
Maar het besef lijkt te ontbreken dat VK en NRC gewoon best wel “midden” kranten zijn. Met een beetje voorkeur voor liberalisme.
De NRC is liberaal, de Volkskrant is centrumlinks.quote:Op zondag 19 november 2017 12:26 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet.
Wie?quote:Op zondag 19 november 2017 12:50 schreef remlof het volgende:
Emmerson Mnangagwa Is uitgeroepen tot nieuwe president van Zimbabwe.
https://en.wikipedia.org/wiki/Emmerson_Mnangagwa
De voormalige vice. Die werd eerder al als opvolger voor Mugabe gezien. Toen Mugabe hem opzij schoof om z'n eigen vrouw tot opvolger te maken, waren de rapen gaar.quote:
The Crocodile. De voormalige VP van Mugabe. Toen ie die ontsloeg werd het leger boos en was het afgelopen.quote:
Weer een of andere inboorling die het land verder gaat verkloten.quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 12:52 schreef Igen het volgende:
[..]
De voormalige vice. Die werd eerder al als opvolger voor Mugabe gezien. Toen Mugabe hem opzij schoof om z'n eigen vrouw tot opvolger te maken, waren de rapen gaar.
quote:Op zondag 19 november 2017 12:54 schreef remlof het volgende:
[..]
The Crocodile. De voormalige VP van Mugabe. Toen ie die ontsloeg werd het leger boos en was het afgelopen.
De derde beschrijving is duidelijk het meest informatief.quote:Op zondag 19 november 2017 12:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Weer een of andere inboorling die het land verder gaat verkloten.
Nou ja, het leger schijnt e.e.a. met Zuid-Afrika én met China te hebben overlegd. Dus ik neem aan dat het er wel iets op vooruit zou moeten gaan.quote:Op zondag 19 november 2017 12:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
China heeft inderdaad uitsluitend het beste voor met andere landen.quote:Op zondag 19 november 2017 12:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, het leger schijnt e.e.a. met Zuid-Afrika én met China te hebben overlegd. Dus ik neem aan dat het er wel iets op vooruit zou moeten gaan.
Dan ben je een optimist. Twee van de drie meeste corrupte landen ter wereld helpen de derde.quote:Op zondag 19 november 2017 12:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, het leger schijnt e.e.a. met Zuid-Afrika én met China te hebben overlegd. Dus ik neem aan dat het er wel iets op vooruit zou moeten gaan.
Volgens Transparency International zitten beide landen ruimschoots in de 50% minder corrupte landen ter wereld.quote:Op zondag 19 november 2017 12:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dan ben je een optimist. Twee van de drie meeste corrupte landen ter wereld helpen de derde.
Linkse propaganda.quote:Op zondag 19 november 2017 13:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens Transparency International zitten beide landen ruimschoots in de 50% minder corrupte landen ter wereld.
Dan gooi ik het over een andere boeg: twee van de drie meest ongelijke landen ter wereld helpen de derde.quote:Op zondag 19 november 2017 13:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens Transparency International zitten beide landen ruimschoots in de 50% minder corrupte landen ter wereld.
In principe heeft Zuid-Afrika wel een redelijke prikkel om Zimbabwe stabiel te houden, omdat nog grotere ellende ook veel repercussies heeft voor dat land. Dat gezegd hebbende is het niet altijd duidelijk of zo'n buurland ook daadwerkelijk te cointroleren is.quote:Op zondag 19 november 2017 13:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dan gooi ik het over een andere boeg: twee van de drie meest ongelijke landen ter wereld helpen de derde.
Inkomensongelijkheid is volgens mij niet het meest acute probleem in Zimbabwe. Landen daar in de buurt zoals Botswana en Namibië hebben ook een zeer grote inkomensongelijkheid, maar zijn wel stabiel en niet al te corrupt. Zo'n soort situatie zou al een grote verbetering zijn, lijkt me.quote:Op zondag 19 november 2017 13:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dan gooi ik het over een andere boeg: twee van de drie meest ongelijke landen ter wereld helpen de derde.
Klopt, in ZA houden ze niet van immigranten uit Zimbabwe. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 19 november 2017 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
In principe heeft Zuid-Afrika wel een redelijke prikkel om Zimbabwe stabiel te houden, omdat nog grotere ellende ook veel repercussies heeft voor dat land. Dat gezegd hebbende is het niet altijd duidelijk of zo'n buurland ook daadwerkelijk te cointroleren is.
Nogal een boef inderdaad.quote:Op zondag 19 november 2017 12:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hoax; enkel Europeanen houden niet van buitenlanders.quote:Op zondag 19 november 2017 13:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, in ZA houden ze niet van immigranten uit Zimbabwe. Je verwacht het niet.
Klopt. Zimbabwes grote probleem is een totale instorting van de economie door Mugabes rampzalige beleid van de laatste 20 jaar. Daardoor hebben ze die bizarre inflatie, wijdverspreide armoede, enorme vluchtelingenstromen etc.quote:Op zondag 19 november 2017 13:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Inkomensongelijkheid is volgens mij niet het meest acute probleem in Zimbabwe. Landen daar in de buurt zoals Botswana en Namibië hebben ook een zeer grote inkomensongelijkheid, maar zijn wel stabiel en niet al te corrupt. Zo'n soort situatie zou al een grote verbetering zijn, lijkt me.
Predik het, broeder.quote:Op zondag 19 november 2017 13:50 schreef Friek_ het volgende:
Schandelijk hoe die demonstratie van antipieten onmogelijk werd gemaakt. Inmiddels ben ik mijn mening hierover aan het verkondigen op NWS.
En wie had die corruptie van Mugabe mogelijk gemaakt? ZANU PF en het leger, oftewel dat verandert momenteel niet.quote:Op zondag 19 november 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Zimbabwes grote probleem is een totale instorting van de economie door Mugabes rampzalige beleid van de laatste 20 jaar. Daardoor hebben ze die bizarre inflatie, wijdverspreide armoede, enorme vluchtelingenstromen etc.
Als het land stabiliseert en de landbouw weer op gang kan komen is dat belangrijker dan eventuele corruptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |