Nee, ik wilde even het nieuws zien en moest een hapje (zeg maar 'hap') eten...quote:Op zondag 19 november 2017 18:05 schreef Tuned22 het volgende:
Even geluid aan zou kunnen helpen![]()
Heb ik nu MM weer weggejaagd..?
Welkom terug, al ben ik wel nét iets aan het draaien dat je afschuwelijk vindt...quote:Op zondag 19 november 2017 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik wilde even het nieuws zien en moest een hapje (zeg maar 'hap') eten...
Gup wel ja; die voert niks uit. Gelukkig is Göp volop aan de slagquote:Op zondag 19 november 2017 18:38 schreef Tuned22 het volgende:
Is die vis in een bubbelbad aan het chillen ofzo
En als alles goed gaat, gaat GUP binnenkort weer aan de slagquote:Op zondag 19 november 2017 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup wel ja; die voert niks uit. Gelukkig is Göp volop aan de slag
Mooiquote:Op zondag 19 november 2017 18:43 schreef just me het volgende:
[..]
En als alles goed gaat, gaat GUP binnenkort weer aan de slag
Voor zover ik begrepen heb heeft Melting morgenavond ingepland om dingen uit te zoekenquote:Op zondag 19 november 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiEnig idee wanneer "binnenkort" is? (Gup interesseert me trouwens weinig, maar het zou fijn zijn als de site weer werkte...)
Mooiquote:Op zondag 19 november 2017 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb heeft Melting morgenavond ingepland om dingen uit te zoeken
Kan het alweer of...?quote:Op zondag 19 november 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom terug, al ben ik wel nét iets aan het draaien dat je afschuwelijk vindt...
Wat had je voor bezoek dan..?quote:Op zondag 19 november 2017 18:52 schreef livelink het volgende:
Ik tune ook nog heel even in. Bezoek is net weg, dus ik moet even ontspannen.
quote:Op zondag 19 november 2017 18:52 schreef livelink het volgende:
Ik hoor het en ik ben nog niet helemaal overtuigd.quote:
Verjaardag wel goed afgesloten?quote:Op zondag 19 november 2017 18:52 schreef livelink het volgende:
Nee, verjaardagsbezoek. En was gewoon gezellig, maar ik vind het toch ook altijd heel vermoeiend.quote:Op zondag 19 november 2017 18:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wat had je voor bezoek dan..?klinkt als iets van een deurwaarder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |