De enige die beledigt ben jij met je gekleurde OP. Hahahaha gekleurde!!!!!1!1!11! Smerige facist!!!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:55 schreef Abed het volgende:
Ah beledigingen galore, je verwacht het niet
Matige trollpoging.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De enige die beledigt ben jij met je gekleurde OP. Hahahaha gekleurde!!!!!1!1!11! Smerige facist!!!!!!
Deze misdadigers worden hier op FOK! gezien als ware helden, een vreemde tijd leven we in.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:03 schreef Themonk5 het volgende:
Mensen die anderen op de snelweg gaan zitten verhinderen.Echt, ga een trein koppen ofzo.
quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Deze misdadigers worden hier op FOK! gezien als ware helden, een vreemde tijd leven we in.
Hey Hans Janmaat, alles goed?quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:06 schreef wilders_baas het volgende:
Misdadigers
Verzetshelden zul je bedoelen
Ik weet niet of je de intocht hebt gezien met de roetveegpieten, maar de weldenkende mens heeft gezegdvierdquote:Op zaterdag 18 november 2017 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Droog je tranen ook al heb je veel verdrieeeeeet.
Ja is prima toch zoals het nu is. Lekker zwarte, witte en roetpieten. Iedereen tevreden. Nouja, bijna iedereen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de intocht hebt gezien met de roetveegpieten, maar de weldenkende mens heeft gezegdvierd
Hypocrisie ten top:quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:55 schreef Abed het volgende:
Ah beledigingen galore, je verwacht het niet
quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:49 schreef Abed het volgende:
joelen ze van plezier omdat een paar tokkies
Prima aanpassing, als dit nog niet voldoende is dan kunnen ze de pot op.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is prima toch zoals het nu is. Lekker zwarte, witte en roetpieten. Iedereen tevreden. Nouja, bijna iedereen.
Alleen nu geef je die donkere facisten een vinger en wilen ze een hele hand.
Maar wat is jouw punt precies?
Maar dan zitten we er toch hetzelfde in?quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Prima aanpassing, als dit nog niet voldoende is dan kunnen ze de pot op.
Zit dan niet zo op me te vitten jonguhquote:Op zaterdag 18 november 2017 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar dan zitten we er toch hetzelfde in?
Maar het helpt ons niehiehiehiet.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Droog je tranen ook al heb je veel verdrieeeeeet.
Kom op dan!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Zit dan niet zo op me te vitten jonguh
Haha quincy is madquote:Op zaterdag 18 november 2017 15:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Zit dan niet zo op me te vitten jonguh
De lavendelrevolutie heeft zijn intrede reeds gedaan. Ek yn it friesland myn jonge.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:28 schreef 75020 het volgende:
Goede aktie. Ik hoop dat dit het begin van een sneeuwbaleffect is waarbij de anti jankerds definitief de mond worden gesnoerd.
dit.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:37 schreef Mark031 het volgende:
Laten we het eens over de achterlijke cultuur en religie van TS hebben, want TS is een Marokkaan.
Brandt los.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:37 schreef Mark031 het volgende:
Laten we het eens over de achterlijke cultuur en religie van TS hebben, want TS is een Marokkaan.
Faalklacht want je hoop is ijdele hoop.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:49 schreef Abed het volgende:
Nu de intocht bol stond van de roetveegpieten probeert men toch stug vol te houden dat het sinterklaasfeest hetzelfde is gebleven.
In plaats van het verlies toe te geven joelen ze van plezier omdat een paar tokkies blijkbaar een bus hebben klemgereden, dit wordt gezien als een overwinning terwijl de verandering duidelijk is ingezet.
Nog 2-3 jaar en dan zijn ook de kleinere dorpen en gehuchten overstag gegaan en is de hele discussie verdwenen.
Klacht: Mensen die hun kop in het zand steken omdat iets wat 'altijd zo geweest is en altijd moet blijven want dat staat op Facebook' toch flink ten goede aan het veranderen is.
Het zit diep.quote:Op zondag 19 november 2017 07:05 schreef Bottendaal het volgende:
Zwarte Piet huilies gespot, ga naar je flatje in de Bijlmer en doe waar je goed in bent, niks doen en uitkering trekken en profiteren van die vervelende blanken
Scheveningenquote:Op zondag 19 november 2017 09:00 schreef Lidl het volgende:
Je hebt zeker de intocht van Scheveningen niet gezien? Waren bijna zwarter dan zwart
Net zoals in de rest van Nederland. TS faalt wederom.quote:Op zondag 19 november 2017 09:00 schreef Lidl het volgende:
Je hebt zeker de intocht van Scheveningen niet gezien? Waren bijna zwarter dan zwart
Nationale tv en Amsterdam zetten de toon, over 3 jaar in alle inteeltdorpen doorgevoerd.quote:Op zondag 19 november 2017 09:06 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Net zoals de rest van Nederland. TS faalt wederom.
quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:06 schreef wilders_baas het volgende:
Misdadigers
Verzetshelden zul je bedoelen
Nee hoor.quote:Op zondag 19 november 2017 09:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Nationale tv en Amsterdam zetten de toon, over 3 jaar in alle inteeltdorpen doorgevoerd.
Kom je uit Marokko? En ik doe normaal. Als het je niet bevalt stalk me aub niet meer via dm maar zet een TR! thx babe.quote:Op zondag 19 november 2017 10:43 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Normaal doen, het is hier geen Marokko.
Racist.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Deze misdadigers worden hier op FOK! gezien als ware helden, een vreemde tijd leven we in.
Haha je bent bang hè. Met je bedreigingen uit angst.quote:Op zondag 19 november 2017 10:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Kom je uit Marokko? En ik doe normaal. Als het je niet bevalt stalk me aub niet meer via dm maar zet een TR! thx babe.
Mal pvv'ertje ben je ook, aandoenlijk welquote:Op zondag 19 november 2017 10:46 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Haha je bent bang hè. Met je bedreigingen uit angst.
quote:
Het zit zeker diep, stelletje jankerds om niks maar wel profiteren om al het goeds wat Nederland te bieden heeft, opzouten dan maarquote:
Nee dan de stakker die gelijk mensen gaat bedreigen in DMquote:Op zondag 19 november 2017 10:48 schreef Abed het volgende:
[..]
Mal pvv'ertje ben je ook, aandoenlijk wel
Ik ben hier geboren vriend, je hoeft niet zo te schuimbekken, het is ook mijn Nederland.quote:Op zondag 19 november 2017 10:49 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Het zit zeker diep, stelletje jankende om niks maar wel profiteren om al het goeds wat Nederland te bieden heeft, opzouten dan maar
Aandoenlijk dat je deze taktiek nog probeert, alles laten zien aan mod Straatcommando, maar ga gerust door bwhahahaquote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Nee dan de stakker die gelijk mensen gaat bedreigen in DMlaat me met rust gek
Droom lekker verderquote:Op zondag 19 november 2017 09:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Nationale tv en Amsterdam zetten de toon, over 3 jaar in alle inteeltdorpen doorgevoerd.
Leg je er dan er bij neer dat een overgrote meerderheid wel zwarte piet wil, net zoals ik me er helaas bij neer moet leggen dat de VVD de grootste partij isquote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren vriend, je hoeft niet zo te schuimbekken, het is ook mijn Nederland.
Mij eerst aanspreken en achteraf janken bij een mod. Wat een intens mietig figuur ben je ook.quote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat je deze taktiek nog probeert, alles laten zien aan mod Straatcommando, maar ga gerust door bwhahaha
Ga door met schelden, toon je ware aard.quote:Op zondag 19 november 2017 10:54 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Mij eerst aanspreken en achteraf janken bij een mod. Wat een intens mietig figuur ben je ook.
Ja alleen jij hebt een kleiner aandeel dan de autochtonen. Dan moet je je ook beetje aanpassen. Autochtonen hebben zich ook moeten aanpassen. Heb liever ook geen moskee in Nederland. Nou goed ik moet me aanpassen. Jij schuimbekt omdat het niet gaat zoals jij wil.quote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren vriend, je hoeft niet zo te schuimbekken, het is ook mijn Nederland.
Nee hoor! Die 3% die tegen is, woont allemaal in de achterbuurt van de steden en heeft veel te veel tijd. Heel de rest van het land wil gewoon een traditie bewaren zoals ie al honderden jaren is. Een Piet die vies is van de schouw, een kindervriendje. Geen enkel mens bekijkt zwarte piet als een neger slaaf! Maar gewoon als het vrolijke, vieze hulpje van een oude sinterklaas! De held die cadeautjes in de schoen komt leggen! Kinderen kijken op naar zwarte piet!quote:
Argoquote:Op zondag 19 november 2017 10:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja alleen jij hebt een kleiner aandeel dan de autochtonen. Dan moet je je ook beetje aanpassen. Autochtonen hebben zich ook moeten aanpassen. Heb liever ook geen moskee in Nederland. Nou goed ik moet me aanpassen. Jij schuimbekt omdat het niet gaat zoals jij wil.
Overigens doe jij vaker mensen in dm lastig vallen kneusje.
Als er roetpieten waren, waarom wilde ze dan demonstreren. Ga dan naar een plek met alleen zwarte pieten.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de intocht hebt gezien met de roetveegpieten, maar de weldenkende mens heeft gezegdvierd
Ik vind het prima hoor, maar is duidelijk nog niet goed genoeg...quote:
Dat is wel genoeg hoor, hooguit niet voor de Sylvanas.quote:Op zondag 19 november 2017 11:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, maar is duidelijk nog niet goed genoeg...
Maar die schreeuwen wel het luidstquote:Op zondag 19 november 2017 11:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is wel genoeg hoor, hooguit niet voor de Sylvanas.
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetsheldenquote:Op zondag 19 november 2017 11:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar die schreeuwen wel het luidst
Ze willen het hele sinterklaas gedoe gewoon vernietigen. Why!!???
Is voor de kindjes! Niets zo leuk als een snoepje vervangen door een speelgoedje in een schoentje als kindje lekker in bedje ligt en 's morgens dat verraste, blije gezichtje zien! Kijk eens wat zwarte piet voor jou heeft gebracht!
Why!!????
Als jouw neef straks tijdens zijn bruiloft de snelweg blokkeert, is dat dan ook crimineel?quote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetshelden'schaart.
Deze intocht? Geen normaal mens komt in de grote steden waar roetveegpieten rondlopen eikel. Daar komen alleen volledig verstandsverbijsterden.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Raar he, omdat iedereen kotst op dat clubje van Jeffrey Airfryer die tijdens een intocht waar kinderen bij zijn de aandacht op zich moet vestigenquote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetshelden'schaart.
Die actie ging niet ver genoeg, ze hadden die hele kutbus van ze onklaar moeten maken.quote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
ik ben in Amsterdam geboren maar het is niet mijn Amsterdam. Dus nee het is ook niet 'jouw' Nederland tenzij je de Nederlandse tradities en cultuur aanhangt en verdedigt. Dat doe je duidelijk niet, dus ga maar naar welk ander paspoort je op zak hebt toe, die tradities en cultuur hang jij immers aan. Landen zijn geen rechtenstempel, landen zijn levensruimte voor bovenstaande.quote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef man, dit gaat zeker weten de norm worden.quote:Op zondag 19 november 2017 11:09 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Wen jij er maar aan dat dit niet de norm wordt
En die verandering hangt enkel af van in hoeverre mensen gehersenspoeld zijn naar het sinterklaasjournaal te kijken, dit op te volgen en in hoeverre men toestaat dat een clubje van net geen 30 man uit kan maken of zwarte piet een protest krijgt, en gelukkig de rest van het volk dat deze 30 man met gemak op de snelweg kan klemrijden.quote:Op zondag 19 november 2017 11:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef man, dit gaat zeker weten de norm worden.
De verandering is al ingezet, hoor.
Droom lekker verderquote:Op zondag 19 november 2017 11:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En die verandering hangt enkel af van in hoeverre mensen gehersenspoeld zijn naar het sinterklaasjournaal te kijken, dit op te volgen en in hoeverre men toestaat dat een clubje van net geen 30 man uit kan maken of zwarte piet een protest krijgt, en gelukkig de rest van het volk dat deze 30 man met gemak op de snelweg kan klemrijden.
Die verandering is dus al gefaald en net als de nep vertegenwoordigers in de politiek gaat het doek daar snel van vallen wanneer men wakker wordt uit die opgeklopte ''invloedsfeer''.
quote:Op zondag 19 november 2017 11:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Blow jij maar lekker verder.quote:
Zo heequote:Op zondag 19 november 2017 11:23 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Ik zat diep in je Marokkaanse moeder vannacht
Ik blow niet. Wat is dat toch met die aannames steeds over dubbele nationaliteiten, mocro bloed en blowen en weet ik niet allemaal.quote:
Dat was gisteren te zien ja, dit is duidelijk een punt waarbij je het volk niet zomaar om krijgtquote:Op zondag 19 november 2017 11:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Een klein groepje Friezen die het voor de rest verpest.quote:Op zondag 19 november 2017 11:25 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Dat was gisteren te zien ja, dit is duidelijk een punt waarbij je het volk niet zomaar om krijgt
Je heet Abed, dat is genoeg.quote:Op zondag 19 november 2017 11:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik blow niet. Wat is dat toch met die aannames steeds over dubbele nationaliteiten, mocro bloed en blowen en weet ik niet allemaal.
Argumenten op en dan afgaan op een UI.
Lol ok, kom maar uit die ontkenningsfase.quote:Op zondag 19 november 2017 11:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En die verandering hangt enkel af van in hoeverre mensen gehersenspoeld zijn naar het sinterklaasjournaal te kijken, dit op te volgen en in hoeverre men toestaat dat een clubje van net geen 30 man uit kan maken of zwarte piet een protest krijgt, en gelukkig de rest van het volk dat deze 30 man met gemak op de snelweg kan klemrijden.
Die verandering is dus al gefaald en net als de nep vertegenwoordigers in de politiek gaat het doek daar snel van vallen wanneer men wakker wordt uit die opgeklopte ''invloedsfeer''.
Welke internationale gemeenschap en wat hebben wij daarmee te maken uberhaupt?quote:Op zondag 19 november 2017 11:25 schreef Buitendam het volgende:
Toen die opmerkingen vanuit de internationale gemeenschap kwam begon het balletje te rollen. Dan kun je het niet meer tegenhouden.
FEE / Filmpjes en fotos van hoe het Sinterklaasfeest hoort hier bezorgen aubquote:Op zondag 19 november 2017 11:26 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Lol ok, kom maar uit die ontkenningsfase.
Een werkgroep van de VN. Een minilandje wat zo ongekend afhankelijk is van andere landen staat dan met de rug tegen de muur. Het is geen toeval dat de hoofdstad direct aanpassingen doet aan zwarte Piet.quote:Op zondag 19 november 2017 11:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke internationale gemeenschap en wat hebben wij daarmee te maken uberhaupt?
De VNquote:Op zondag 19 november 2017 11:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een werkgroep van de VN. Een minilandje wat zo ongekend afhankelijk is van andere landen staat dan met de rug tegen de muur. Het is geen toeval dat de hoofdstad direct aanpassingen doet aan zwarte Piet.
Maakt niet uit. Het feestje krijgt meteen internationaal kritiek te verduren en dan moet je reageren. Je ziet ook dat het gebeurt.quote:Op zondag 19 november 2017 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De VN
een 'werkgroep''
Kom op zeg die werkgroep is nog kleiner dan het kleinste dorp uit drenthe oid.
Het zijn gewoon infiltranten en zelfverrijkers die met dit item geld harken.
Je bedoeld de media die in cahoots is met de politiek van eerdergenoemde maakt er een issue van, mensen die denken dat ze elke dag tv moeten kijken om 'up to date te zijn' van de zogenaamde realiteit die ze voorgeschoteld wordt (:') ) geloven het en laten zich er letterlijk door instrueren. Die schakel moet breken, het is een kwestie van individuele informatieverwerking, niets meer. Vandaar ook de term fake news, het is niks dan programmering.. van volkeren dus.quote:Op zondag 19 november 2017 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het feestje krijgt meteen internationaal kritiek te verduren en dan moet je reageren. Je ziet ook dat het gebeurt.
Dit ja!quote:
Nee, ik bedoel gewoon de VN.quote:Op zondag 19 november 2017 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bedoeld de media die in cahoots is met de politiek van eerdergenoemde maakt er een issue van, mensen die denken dat ze elke dag tv moeten kijken om 'up to date te zijn' van de zogenaamde realiteit die ze voorgeschoteld wordt (:') ) geloven het en laten zich er letterlijk door instrueren. Die schakel moet breken, het is een kwestie van individuele informatieverwerking, niets meer. Vandaar ook de term fake news, het is niks dan programmering.. van volkeren dus.
Ach, er zijn ook genoeg moslims die terroristen als helden zien als ze weer een aantal blanken omver hebben gereden / hebben afgeknald/opgeblazen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Je vergelijkt extremisme met extremisme, daar kan ik mij best in vinden, het is beide erg inderdaad.quote:Op zondag 19 november 2017 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook genoeg moslims die terroristen als helden zien als ze weer een aantal blanken omver hebben gereden / hebben afgeknald/opgeblazen.
Dan is het geweldloos verdedigen van je tradities ff heel wat minder erg.
quote:Op zondag 19 november 2017 11:40 schreef Abed het volgende:
[..]
Je vergelijkt extremisme met extremisme, daar kan ik mij best in vinden, het is beide erg inderdaad.
GroenLinks-gekkie gespot.quote:Op zondag 19 november 2017 11:47 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Terroristisch volkje, die Friezen.
Nee die internationale kritiek, dat is de media. Dat is niet 'internationale kritiek'. Het zijn allemaal dat soort onzin-instellinkjes die dit soort berichten de wereld insturen die mensen dan aannemen als overmacht maar de realiteit is helemaal niet zo. Mischien 0.00001% van het volk dat echt aanstoot neemt aan zwarte piet. Bedoel maar. Maar de media doen aan beeldvorming, en dan met name beeldvorming waar geen hol van klopt.quote:
Er zijn genoeg roomblanke hoger opgeleiden die het traditionele beeld van zwarte piet ook niet meer vinden kunnen en een kleine aanpassing op zijn plaats vinden. Zij mengen zich niet in de discussie en leggen de abnormale woede van de gewone man op straat naast zich neer.quote:Op zondag 19 november 2017 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee die internationale kritiek, dat is de media. Dat is niet 'internationale kritiek'. Het zijn allemaal dat soort onzin-instellinkjes die dit soort berichten de wereld insturen die mensen dan aannemen als overmacht maar de realiteit is helemaal niet zo. Mischien 0.00001% van het volk dat echt aanstoot neemt aan zwarte piet. Bedoel maar. Maar de media doen aan beeldvorming, en dan met name beeldvorming waar geen hol van klopt.
Daar zeg je het al opgeleid om zo te denken, in uiteraard Amsterdamse universiteiten met courses als gender studies en contemporaire kunst enzo.quote:Op zondag 19 november 2017 11:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Er zijn genoeg roomblanke hoger opgeleiden die het traditionele beeld van zwarte piet ook niet meer vinden kunnen en een kleine aanpassing op zijn plaats vinden. Zij mengen zich niet in de discussie en leggen de abnormale woede van de gewone man op straat naast zich neer.
Volgens mij staren de pro-piet mensen zich voornamelijk blind op de overdreven sylvanas van deze wereld, die het hele feest zo'n beetje willen verbieden. Deze laatste groep is gelukkig klein en niet serieus te nemen.
Ik ga echt niet naar Friesland hoorquote:Op zondag 19 november 2017 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daar zeg je het al opgeleid om zo te denken, in uiteraard Amsterdamse universiteiten met courses als gender studies en contemporaire kunst enzo.
Dus nee, mischien moet jij voor de grap eens in friesland wandelen, zal wel een cultuurschok voor je zijn dus neem maar wat valium mee.
Maar nee, hier in België is zwarte Piet nog gewoon zoals ie was. Niemand valt er hier over!quote:Op zondag 19 november 2017 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het feestje krijgt meteen internationaal kritiek te verduren en dan moet je reageren. Je ziet ook dat het gebeurt.
Daar zijn we hier dan ook blij om.quote:
Friezenquote:Op zondag 19 november 2017 12:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daar zijn we hier dan ook blij om.
Zeg dat maar eens tegen een groepje friezenquote:Op zondag 19 november 2017 12:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Friezen
Pompenblad dit, volkslied zo. Niet bij Nederland willen horen maar nu ineens wel, kom nou.
Het zijn gewoon Friezen, het zijn geen vikings ofzoquote:Op zondag 19 november 2017 12:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen een groepje friezen
Ben er nooit geweest maar denk dat het wel leuk en mooi is daar!quote:
Oja dat was dat foponderzoekje onder leiding van Verene Shepherd. Is dezelfde vrouw die de drijvende kracht is achter een comité dat 30 miljard aan herstelbetalingen eist namens Suriname voor het slavernijverleden. Totaal niet serieus te nemen dus.quote:Op zondag 19 november 2017 11:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een werkgroep van de VN. Een minilandje wat zo ongekend afhankelijk is van andere landen staat dan met de rug tegen de muur. Het is geen toeval dat de hoofdstad direct aanpassingen doet aan zwarte Piet.
en maar zeuren en zeiken zonder te snappen dat de randstad niet Nederland isquote:
Wat is de Randstad dan? Duits?quote:Op zondag 19 november 2017 19:49 schreef Prego het volgende:
[..]
en maar zeuren en zeiken zonder te snappen dat de randstad niet Nederland is![]()
Je wil het niet weten en begrijpen![]()
En maar doorgaan
Guus_Geluk7godquote:Op zondag 19 november 2017 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mensen die anderen opzettelijk beperken in hun grondrechten 'helden' noemen
Nee maar pro pietmensen dan? Die hebben toch ook recht tot protest? Die worden gewoon de bek gesnoerd door D66 gekken.quote:Op zondag 19 november 2017 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mensen die anderen opzettelijk beperken in hun grondrechten 'helden' noemen
De nuance in je teksten is ver te zoeken.quote:Op zondag 19 november 2017 19:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee maar pro pietmensen dan? Die hebben toch ook recht tot protest? Die worden gewoon de bek gesnoerd door D66 gekken.
Die hadden ook toestemming voor een demonstratie kunnen vragen.quote:Op zondag 19 november 2017 19:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee maar pro pietmensen dan? Die hebben toch ook recht tot protest? Die worden gewoon de bek gesnoerd door D66 gekken.
Als hij over 'kinderfeest' en 'verpesten' gaat beginnen heb ik in ieder geval bingo.quote:Op zondag 19 november 2017 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hadden ook toestemming voor een demonstratie kunnen vragen.
Madquote:Op zondag 19 november 2017 20:02 schreef Abed het volgende:
[..]
De nuance in je teksten is ver te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |