Scheveningenquote:Op zondag 19 november 2017 09:00 schreef Lidl het volgende:
Je hebt zeker de intocht van Scheveningen niet gezien? Waren bijna zwarter dan zwart
Net zoals in de rest van Nederland. TS faalt wederom.quote:Op zondag 19 november 2017 09:00 schreef Lidl het volgende:
Je hebt zeker de intocht van Scheveningen niet gezien? Waren bijna zwarter dan zwart
Nationale tv en Amsterdam zetten de toon, over 3 jaar in alle inteeltdorpen doorgevoerd.quote:Op zondag 19 november 2017 09:06 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Net zoals de rest van Nederland. TS faalt wederom.
quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:06 schreef wilders_baas het volgende:
Misdadigers
Verzetshelden zul je bedoelen
Nee hoor.quote:Op zondag 19 november 2017 09:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Nationale tv en Amsterdam zetten de toon, over 3 jaar in alle inteeltdorpen doorgevoerd.
Kom je uit Marokko? En ik doe normaal. Als het je niet bevalt stalk me aub niet meer via dm maar zet een TR! thx babe.quote:Op zondag 19 november 2017 10:43 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Normaal doen, het is hier geen Marokko.
Racist.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Deze misdadigers worden hier op FOK! gezien als ware helden, een vreemde tijd leven we in.
Haha je bent bang hè. Met je bedreigingen uit angst.quote:Op zondag 19 november 2017 10:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Kom je uit Marokko? En ik doe normaal. Als het je niet bevalt stalk me aub niet meer via dm maar zet een TR! thx babe.
Mal pvv'ertje ben je ook, aandoenlijk welquote:Op zondag 19 november 2017 10:46 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Haha je bent bang hè. Met je bedreigingen uit angst.
quote:
Het zit zeker diep, stelletje jankerds om niks maar wel profiteren om al het goeds wat Nederland te bieden heeft, opzouten dan maarquote:
Nee dan de stakker die gelijk mensen gaat bedreigen in DMquote:Op zondag 19 november 2017 10:48 schreef Abed het volgende:
[..]
Mal pvv'ertje ben je ook, aandoenlijk wel
Ik ben hier geboren vriend, je hoeft niet zo te schuimbekken, het is ook mijn Nederland.quote:Op zondag 19 november 2017 10:49 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Het zit zeker diep, stelletje jankende om niks maar wel profiteren om al het goeds wat Nederland te bieden heeft, opzouten dan maar
Aandoenlijk dat je deze taktiek nog probeert, alles laten zien aan mod Straatcommando, maar ga gerust door bwhahahaquote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Nee dan de stakker die gelijk mensen gaat bedreigen in DMlaat me met rust gek
Droom lekker verderquote:Op zondag 19 november 2017 09:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Nationale tv en Amsterdam zetten de toon, over 3 jaar in alle inteeltdorpen doorgevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |