Leg je er dan er bij neer dat een overgrote meerderheid wel zwarte piet wil, net zoals ik me er helaas bij neer moet leggen dat de VVD de grootste partij isquote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren vriend, je hoeft niet zo te schuimbekken, het is ook mijn Nederland.
Mij eerst aanspreken en achteraf janken bij een mod. Wat een intens mietig figuur ben je ook.quote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat je deze taktiek nog probeert, alles laten zien aan mod Straatcommando, maar ga gerust door bwhahaha
Ga door met schelden, toon je ware aard.quote:Op zondag 19 november 2017 10:54 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Mij eerst aanspreken en achteraf janken bij een mod. Wat een intens mietig figuur ben je ook.
Ja alleen jij hebt een kleiner aandeel dan de autochtonen. Dan moet je je ook beetje aanpassen. Autochtonen hebben zich ook moeten aanpassen. Heb liever ook geen moskee in Nederland. Nou goed ik moet me aanpassen. Jij schuimbekt omdat het niet gaat zoals jij wil.quote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren vriend, je hoeft niet zo te schuimbekken, het is ook mijn Nederland.
Nee hoor! Die 3% die tegen is, woont allemaal in de achterbuurt van de steden en heeft veel te veel tijd. Heel de rest van het land wil gewoon een traditie bewaren zoals ie al honderden jaren is. Een Piet die vies is van de schouw, een kindervriendje. Geen enkel mens bekijkt zwarte piet als een neger slaaf! Maar gewoon als het vrolijke, vieze hulpje van een oude sinterklaas! De held die cadeautjes in de schoen komt leggen! Kinderen kijken op naar zwarte piet!quote:
Argoquote:Op zondag 19 november 2017 10:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja alleen jij hebt een kleiner aandeel dan de autochtonen. Dan moet je je ook beetje aanpassen. Autochtonen hebben zich ook moeten aanpassen. Heb liever ook geen moskee in Nederland. Nou goed ik moet me aanpassen. Jij schuimbekt omdat het niet gaat zoals jij wil.
Overigens doe jij vaker mensen in dm lastig vallen kneusje.
Als er roetpieten waren, waarom wilde ze dan demonstreren. Ga dan naar een plek met alleen zwarte pieten.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de intocht hebt gezien met de roetveegpieten, maar de weldenkende mens heeft gezegdvierd
Ik vind het prima hoor, maar is duidelijk nog niet goed genoeg...quote:
Dat is wel genoeg hoor, hooguit niet voor de Sylvanas.quote:Op zondag 19 november 2017 11:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, maar is duidelijk nog niet goed genoeg...
Maar die schreeuwen wel het luidstquote:Op zondag 19 november 2017 11:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is wel genoeg hoor, hooguit niet voor de Sylvanas.
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetsheldenquote:Op zondag 19 november 2017 11:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar die schreeuwen wel het luidst
Ze willen het hele sinterklaas gedoe gewoon vernietigen. Why!!???
Is voor de kindjes! Niets zo leuk als een snoepje vervangen door een speelgoedje in een schoentje als kindje lekker in bedje ligt en 's morgens dat verraste, blije gezichtje zien! Kijk eens wat zwarte piet voor jou heeft gebracht!
Why!!????
Als jouw neef straks tijdens zijn bruiloft de snelweg blokkeert, is dat dan ook crimineel?quote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetshelden'schaart.
Deze intocht? Geen normaal mens komt in de grote steden waar roetveegpieten rondlopen eikel. Daar komen alleen volledig verstandsverbijsterden.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de intocht hebt gezien met de roetveegpieten, maar de weldenkende mens heeft gezegdvierd
Raar he, omdat iedereen kotst op dat clubje van Jeffrey Airfryer die tijdens een intocht waar kinderen bij zijn de aandacht op zich moet vestigenquote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetshelden'schaart.
Die actie ging niet ver genoeg, ze hadden die hele kutbus van ze onklaar moeten maken.quote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
ik ben in Amsterdam geboren maar het is niet mijn Amsterdam. Dus nee het is ook niet 'jouw' Nederland tenzij je de Nederlandse tradities en cultuur aanhangt en verdedigt. Dat doe je duidelijk niet, dus ga maar naar welk ander paspoort je op zak hebt toe, die tradities en cultuur hang jij immers aan. Landen zijn geen rechtenstempel, landen zijn levensruimte voor bovenstaande.quote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef man, dit gaat zeker weten de norm worden.quote:Op zondag 19 november 2017 11:09 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Wen jij er maar aan dat dit niet de norm wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |