Niet in een hele kleine pub, maar die kans is verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je naar een Stranglers-revival-avond gaat, dan kan dat best.
Dat was dan ook eigenlijk precies waarvoor die dingen gebouwd werdenquote:Op vrijdag 17 november 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het geluid van doedelzakken gaat me serieus door merg en been. Vind het verschrikkelijk klinken. En ook wanhopig. Er is niets moois aan de frequenties die doedelzakken op kunnen wekken. Het komt enigszins tot zijn recht in terrorhouse en verder nergens.
Tijdens whisky festivals vinden ze ook vaak dat ze het op moeten leuken met doedelzakspelers of een hele pipe band. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het geluid van doedelzakken gaat me serieus door merg en been. Vind het verschrikkelijk klinken. En ook wanhopig. Er is niets moois aan de frequenties die doedelzakken op kunnen wekken. Het komt enigszins tot zijn recht in terrorhouse en verder nergens.
Zeer geslaagde missie dan.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was dan ook eigenlijk precies waarvoor die dingen gebouwd werden
Om terreur te zaaien bij de tegenstander.
quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Wel ideaal om aan het eind iedereen naar buiten te drijven...
Dat lijkt me ook wel nodig bij die herriequote:Op vrijdag 17 november 2017 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als standhouder is het wat minder.
Ik neem vaak oordoppen mee als ik achter een stand sta...
Vaak zijn whisky evenementen hier in NL in een kerk, dan heb je die galm er ook nog bij...quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel nodig bij die herrie
Dat je evengoed gaat.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaak zijn whisky evenementen hier in NL in een kerk, dan heb je die galm er ook nog bij...
Stel je eens voor dat je een boertje bent uit een landelijk dorpje in Engeland in de Middeleeuwen, dan opgetrommeld wordt door de landheer, een hooivork in je handen geduwd krijgt, naar Schotland marcheert, daar overnacht en dan 's nachts de terreur die doedelzak heet over de nachtelijke heide hoort schallen. Je hebt dan twee keuzes: in je broek schijten of hard wegrennen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zou eerder denken aan iets waarmee je kan schieten om terreur te zaaien, maar dit kon van kílometers afstand natuurlijk al zeer effectief werken. Uit angst voor oorlog blijven ze die krengen preventief bejengelen.
Niks gejengel!quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:54 schreef MadMaster het volgende:
De mix nadert zo te horen ook het einde, is dat gejengel ook weer afgelopen....
Ik ben regelmtig vertegenwoordiger namens een whisky importeur achter een stand, dus dan is het pseudo zakelijk. Als bezoeker kies ik de evenementen wel uit op aantrekkelijkheid...quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je een boertje bent uit een landelijk dorpje in Engeland in de Middeleeuwen, dan opgetrommeld wordt door de landheer, een hooivork in je handen geduwd krijgt, naar Schotland marcheert, daar overnacht en dan 's nachts de terreur die doedelzak heet over de nachtelijke heide hoort schallen. Je hebt dan twee keuzes: in je broek schijten of hard wegrennen.
De zogenaamde shitload...quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je kan het ook uitmuntend combineren.
Hmm, sja, dan is het zaak om je wat in te houden.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben regelmtig vertegenwoordiger namens een whisky importeur achter een stand, dus dan is het pseudo zakelijk. Als bezoeker kies ik de evenementen wel uit op aantrekkelijkheid...
quote:
Hmm.. niet genoeg tijd voor een Guinness.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Nog 5 minuten zegt VDJ...
Laatste ronde!
Dank je voor de muziek van eigen hand van vanavond, Mad. Daar kon geen radio tegenop.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Nog 5 minuten zegt VDJ...
Laatste ronde!
Ja, voor dit zwevend gezemel moet ik ook wel in de stemming zijn, hoorquote:
Zweverig gezemel?quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, voor dit zwevend gezemel moet ik ook wel in de stemming zijn, hoor
Wat een dankbaarheidquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heh jah, ga het lekker verkrachten met een beat eronderquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heh jah, ga het lekker verkrachten met een beat eronder
#themtoo
quote:
Ik heb nog een oude stereotoren met 2 cassettedecks. Met daarin 2 cassettebandjes met Ierse muziek. Uit de tijd dat ik ooit in Ierland op vakantie was en mijn huurauto geen cd-speler of fatsoenlijke radio had.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Keltische show kan je in ieder geval op je buik schrijven.
Meer dan dit wordt het niet...
Doedeldeck 1 & 2.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude stereotoren met 2 cassettedecks. Met daarin 2 cassettebandjes met Ierse muziek. Uit de tijd dat ik ooit in Ierland op vakantie was en mijn huurauto geen cd-speler of fatsoenlijke radio had.
Ik draai mijn eigen show wel!
Lijkt me fantastisch, met 2 cassettedecks in de auto door Ierland tuffen...quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude stereotoren met 2 cassettedecks. Met daarin 2 cassettebandjes met Ierse muziek. Uit de tijd dat ik ooit in Ierland op vakantie was en mijn huurauto geen cd-speler of fatsoenlijke radio had.
Ik draai mijn eigen show wel!
quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch, met 2 cassettedecks in de auto door Ierland tuffen...
quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch, met 2 cassettedecks in de auto door Ierland tuffen...
Die heb ik nog ergens liggen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Beter dan met een koelkast door Ierland liften.
[ afbeelding ]
Schitterend boek
Ik ook. De Nederlandstalige versie. De Engelstalige versie heb ik aan een vriendin gegeven die 'm nog niet had gelezen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggen.
Doenquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan wel een avondje Ierse rebel songs doen.
Staat de AVD ineens bij Melting voor de deur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |