Duel al beslist VOOR de laatste minuut?quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie me net een blunder in het Duitse voetbal
ghehequote:Op vrijdag 17 november 2017 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Duel al beslist VOOR de laatste minuut?
Vies dikquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Op dit moment eet ik trouwens een triple chocolate cookie
maak eens pics joh jezusquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Op dit moment eet ik trouwens een triple chocolate cookie
quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als Ties zegt dat hij moet sherlocken
Elke dag dus
Beetje laf dat hij wel sherlockt maar niet mee post.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag dus
dan moet ik mij even inhoudenquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag dus
''discussie'' ... Eerder een schreeuwpartij van dat stuk inteeltquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een discussie met Azarkan.
Niemand lacht, laten we dat zo houden anders gaat hij door.quote:
Je bent in de war met die gozer die ooit een hitje had met Kiss Kiss.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Azarkan was toch die slechterik van de smurfen
quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dafne zit sowieso aan de dope
die kaaklijn zegt genoegquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dafne zit sowieso aan de dope
eng mannetjequote:Op vrijdag 17 november 2017 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
Pechtold lijkt mij echt een onbetrouwbare man
Ik ken een user die op hem stemt, helaas post hij hier niet meer.quote:
ik ken een user die op hem stemt en IK HEB HEM HEEL HOOG ZITTENquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken een user die op hem stemt, helaas post hij hier niet meer.
ggmm?quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Johannes is gewoon aanwezig hoorquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat Sinterklaas dat te afgelegen vindt. Daar komt 'ie niet .quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:49 schreef Evertjan het volgende:
zouden ze in Grolloo ook roetveegpieten hebben?
Erg goede genuanceerde partijquote:
Het is dat hij een legendarische nasi maakt anders nam ik hem niet meer serieus.quote:
Ik bedoelde meer op fokquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg goede genuanceerde partijHet is juist tegendraads om te stemmen op een op zichzelf geilende politicus met een koelkast vol champagne.
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Om te ontstressen hebben we Robert M.
zij houdt van negerseksquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald de Boer heeft wel een leuke dochter
rasverradersquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een blanke vrouw met een zwarte man sta ik niet toe.
Dat prijsje kunnen ze nu wel op hun buik schrijven.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die doen geen oog meer dicht nu.
Ik heb de app niet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb gewoon de app. Mensen die de app niet hebben zijn gay
Ik heb de app niet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb gewoon de app. Mensen die de app niet hebben zijn gay
Echt? Vertel hier meer overquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb ik al gehad, daarom heb ik nu ook een vriendin
duh
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als Geyenoord verliest
Wow wat leuk, vertel ons meer.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh
pics van je vriendinquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh
Je hebt de schijn tegen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wilde oprecht niet Geyenoord typen
KingRolandquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb ook een zwak voor Scrummie.
ga toch weg man Johannesquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het draait om kracht, gedrevenheid en level uppen.
mokerhard ditquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga toch weg man Johannes
jij komt niet eens langs de pewter city gym
Classiequote:Op vrijdag 17 november 2017 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik moest johannes altijd overtuigen van de klasse van Clasie.
Ben ik even het zwijgen opgelegd zeg. ClasieGodquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik moest johannes altijd overtuigen van de klasse van Clasie.
Derksen en Genee Gouden Koppelquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bring back Doordekken en Beste Johan
VBL is dood.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is wel erg rustig op fok momenteel, is er ergens een populistische demonstratie ofzo?
Dan was ik hier nietquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is wel erg rustig op fok momenteel, is er ergens een populistische demonstratie ofzo?
Fok is aan het doodbloeden.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
En als het Nederlandse bedrijfsleven daar dikke contracten binnensleept zijn we allemaal blij, maar als een persoon dat doet zou het ineens niet goed zijnquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Bossie heeft alleen in hele eerlijke landen gewerkt
Een liefhebberquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow heeft Johan The Sopranos gezien
Dit kan in een cringe compilatie op YouTubequote:Op vrijdag 17 november 2017 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk kan ik dit niet aanzien want het is vrij sjenant
Try not to cringe compilationquote:Op vrijdag 17 november 2017 22:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit kan in een cringe compilatie op YouTube
Gaat voor mij wel een vol punt af omdat ik net Marcel Maijer zag, maar daar kan VI ook niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis idd met dit showtje: 7.8297
De Iron Man ookquote:Op vrijdag 17 november 2017 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer Anniston, daar weten we veel van
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op vrijdag 17 november 2017 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ross zei net friendship en in dat woord zit Friends
De vriendin van de broer of neef van Louis Therouxquote:Op vrijdag 17 november 2017 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer Anniston, daar weten we veel van
als je de keuze had om bij de volgende users een superheld te plaatsen welke zou dat dan zijn?quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel, jullie wat minder.
Ik doe ongevraagd mee.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je de keuze had om bij de volgende users een superheld te plaatsen welke zou dat dan zijn?
Ties, Paxcon en Mortaxx
vi is dood fok is dood.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Zo wat ben jij grappig zegquote:Op vrijdag 17 november 2017 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ross zei net friendship en in dat woord zit Friends
Ik was de hele avond de hort opquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Op welk moment haak je vanavond af?
Aaaah grote klasse maatje. Wereldgoser!quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:45 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2af-2543aa813187.mp4
Lekker witte!quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:45 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2af-2543aa813187.mp4
alsof ze Genee een ander programma laten presenteren naast VI. Al die programma's zijn een beetje geflopt. Die schaatsshow, Matchwinner en die talkshowquote:
Wel Doordekken van Eredivisie Live, he.quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:02 schreef Ties02 het volgende:
De enige show die naast VI geslaagd is, is Doordekken
Tour de Jourquote:Op zaterdag 18 november 2017 13:02 schreef Ties02 het volgende:
De enige show die naast VI geslaagd is, is Doordekken
Die op YouTube was ook genot hoorquote:Op zaterdag 18 november 2017 13:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wel Doordekken van Eredivisie Live, he.
Minachting van de kijker.quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:48 schreef Ingolstadt het volgende:
Jammer dat die mr. Bigstar te lui is om voor 4 ton per jaar even een extra keertje naar Hilversum te rijden.
Johan staat dat hele wereldje uit Hilversum helemaal niet aanquote:Op zaterdag 18 november 2017 13:48 schreef Ingolstadt het volgende:
Jammer dat die mr. Bigstar te lui is om voor 4 ton per jaar even een extra keertje naar Hilversum te rijden.
misschien kan hij darts doenquote:Op zaterdag 18 november 2017 13:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof ze Genee een ander programma laten presenteren naast VI. Al die programma's zijn een beetje geflopt. Die schaatsshow, Matchwinner en die talkshow
Daarom zit hij er ook vijf keer per week HAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Johan staat dat hele wereldje uit Hilversum helemaal niet aan
quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die op YouTube was ook genot hoor
Rip
Godverdommequote:Op zaterdag 18 november 2017 15:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uit welk concentratiekamp komt deze foto?
Ik zit mobiel en er gebeurt niksquote:Op zaterdag 18 november 2017 15:48 schreef JanCees het volgende:
gewoon erop klikken achterlijke autist
Satirequote:Op zaterdag 18 november 2017 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godverdomme
Johan dit kan écht niet.
kutnijd tussen die 2quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Dames, dames...lief zijn voor elkaar.
Ik vond Doordekken op Eredivisie Live leuker. Vooral de eerste seizoenen 's ochtends om zeven uur bij Van der Valk.quote:Op zaterdag 18 november 2017 13:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die op YouTube was ook genot hoor
Rip
Of op een steiger met eendjes die voorbijzwemmen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vond Doordekken op Eredivisie Live leuker. Vooral de eerste seizoenen 's ochtends om zeven uur bij Van der Valk.
Ik heb mijn kledingstijl er ook op aangepast toen ik zag wat voor trendy schipperstruien er in dat programma werden gedragen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vond Doordekken op Eredivisie Live leuker. Vooral de eerste seizoenen 's ochtends om zeven uur bij Van der Valk.
Moet je nog skûtsjesilen vanmiddag of zo?quote:Op zondag 19 november 2017 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn kledingstijl er ook op aangepast toen ik zag wat voor trendy schipperstruien er in dat programma werden gedragen.
Nee grasmaaien.quote:Op zondag 19 november 2017 00:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moet je nog skûtsjesilen vanmiddag of zo?
Wanneer was dit?quote:
Niet aan onze Braad he!!quote:Op zondag 19 november 2017 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het origineel mooier.
Word ik anders middels een PIT manoeuvre van de weg gekegeld door een Twingo / BMW / een andere verrotte wagen?quote:
Ben jij ooit weleens naar van der valk geweest?quote:Op zondag 19 november 2017 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn kledingstijl er ook op aangepast toen ik zag wat voor trendy schipperstruien er in dat programma werden gedragen.
Daar gooien ze katten door de vleesmolen. Dus lijkt me lekker.quote:Op zondag 19 november 2017 00:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben jij ooit weleens naar van der valk geweest?
Zo niet, dan moet je Ties en Pax een keer meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |