Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
nou ja zeg, ik kende er al een paar, zoals Julia van het JESFquote:Op vrijdag 17 november 2017 17:34 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht slechte optredens van oude “bekenden”.....
ik ook hoor, en ik heb echt geen spijt van mijn stemmen voor haar tijdens the voicequote:
Gedempt Meer?quote:
Ditquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Toch een beetje kut naast het origineel. Verder wel goed. Maar het doet het nog niet voor me
"Anders stuur ik Wendy op jullie af en gaat ze voor jullie een typetje doen"quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
"jongens druk dit seizoen wat vaker zo laat"
"oké john"
Aan haar warme stem......quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:43 schreef chufi het volgende:
Ja kon er op wachten dat Anouk zou draaien.. Je zag het aan dr gezicht
Ben het wel met hem eens alleen vond ik dat hij wel had mogen drukken.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:44 schreef DKUp het volgende:
Waylon doet het weer even voor........beroepslul
Anders gaan ze weer zeiken wat ie bedoelt met puntig. Het ging niet over knieën namelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:44 schreef DKUp het volgende:
Waylon doet het weer even voor........beroepslul
Ik had verwacht dat er nul zouden draaien.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens alleen vond ik dat hij wel had mogen drukken.
Ik ben jammer genoeg niet in de buurt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:44 schreef Greys het volgende:
Kan iemand Anouk gewoon weer even in de bitch modus schoppen?
Er komt nu wel iets puntigs in het blauwquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders gaan ze weer zeiken wat ie bedoelt met puntig. Het ging niet over knieën namelijk.
Balletje balletje is makkelijkerquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:47 schreef richolio het volgende:
Dit is moeilijker dan je denkt
Ik heb het een keer geprobeerd.
Als hij dat dansje gaat doen adopteer ik hem meteen.quote:
quote:
Dan mottie winnenquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als hij dat dansje gaat doen adopteer ik hem meteen.
Ja, gewoon elke week dat dansje en dan wint hij wel.quote:
Bovenaan, in blokletters.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden ze dat op een intake formulier hebben staan? Dat je meteen het dieptepunt in het leven moet invullen?
Dat had pit. Dit is keurig.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:51 schreef Pheno het volgende:
Die van een paar weken geleden deed het levenslied wat beter. Wss ook door wat meer levenservaring
We hadden Simone Stijgbeugel al. Of hoe heet ze. Die blonde zonnebank.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Totaal niet bijzonder genoeg. Maar ze kan zingen. Maar er zijn al genoeg leuke kandidaten door.
Die was idd goed manquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:51 schreef Pheno het volgende:
Die van een paar weken geleden deed het levenslied wat beter. Wss ook door wat meer levenservaring
Ditquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:52 schreef richolio het volgende:
Mooi hoor, maar wel wat generic ofzo. Ik had verder wel gedrukt, ben wel benieuwd naar wat ze nog meer kan (engels enzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dood / ziekte / verdrietquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bovenaan, in blokletters.
Nee nee je naam komt straks wel, eerst even al je drama.
Simone Stijgbeugelquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden Simone Stijgbeugel al. Of hoe heet ze. Die blonde zonnebank.
Je zal toch maar Stijgbeugel heten zegquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden Simone Stijgbeugel al. Of hoe heet ze. Die blonde zonnebank.
Ook zonder bril hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:55 schreef richolio het volgende:
Martijn heeft een bolle kop met die bril.
Eerder die muil van die gast achter dat raam.quote:
Dat vermoed ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Waylon gaat straks weer voordoen hoe het moet.
te veel minecraft gespeeldquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vriendje bij het raam heeft een MEGA Blokhead
quote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat hij er voor zorgt dat we Boyz II Men krijgen
Ja echt he, hij is echt schattigquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen baby's die lelijk zijn.
Ja nee deze is én goed én leuk én ook nog eens lief.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen baby's die lelijk zijn.
Heeft een enorme gunfactor. Kon nog weleens een goede zet zijn!quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch maar geadopteerd.
Hij vergat dan wel zijn dansje te doen, maar ik kon het toch niet laten.
Ik had hem liever bij Waylon gezien.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:01 schreef richolio het volgende:
Vond hem en Sanne wel leuk bij elkaar passen
Wendy ookquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:02 schreef Pheno het volgende:
Blockhead heeft last van een toeval. Meerdere
Qua stem wel jaquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had hem liever bij Waylon gezien.
Nee, dat is appelflauwte, ze eet nooit.quote:
Hoeft hier niet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:03 schreef Pheno het volgende:
Je draai gevonden in NL. Spreek dan ook Nederlands, kut.
Wel erg vrolijk enzoquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef Greys het volgende:
Deze heeft verdorie ook al een lief hoofd.
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht een good luck message van Trump.
Nooit meer die zwangerschapskilo's kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:05 schreef FredvZ het volgende:
Er is wel een paar kilo bijgekomen in de laatste jaren...
e-zus, gmta !quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef Cee het volgende:
We zullen het zo gaan zien denk ikquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Wel erg vrolijk enzo
Op de wc slaat ze straks alle deuren in uit woede als ze niet door is, zo'n duivel is het misschien ook wel
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
gewoon blij omdat er hier geen mass shootings zijn
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
gewoon blij omdat er hier geen mass shootings zijn
Heb ik ook wel eens last van.quote:
Ach, ik kan Anouk zo niet aanzien. Die doet ook niets meer in deze show wat leuk is.quote:
Ja. Brrrr. En ik doe mee omdat ik een dochter heb. DOE. NORMAAL.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:09 schreef Cee het volgende:
Sowieso 'I'm Jaclyn and I'm a mom', alsof dat je hele definitie is.
Hier wel want ze is in Nederland vanwege werk man. Denk dat zij fulltime moedert. Wat niet erg is.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:09 schreef Cee het volgende:
Dat komt nog wel als het er toe gaat doen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik kan Anouk zo niet aanzien. Die doet ook niets meer in deze show wat leuk is.
oude Anouk had dit type afgebrokenquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik kan Anouk zo niet aanzien. Die doet ook niets meer in deze show wat leuk is.
De flauwste grappen kunnen me triggeren om echt tot jankens toe met ademhalingsproblemen te zitten gieren van het lachen, terwijl niemand anders dat doet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
Kan soms best vervelend zijn om alleen nog maar te kunnen lachen.
Hier wordt hetzelfde gezegd. Alsof het boeit dat je moeder bent als je meeodet met zo'n show. Wss doet ze geen reet voor de rest op een dag.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:09 schreef Cee het volgende:
Moeder ben je 24/7.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wordt hetzelfde gezegd. Alsof het boeit dat je moeder bent als je meeodet met zo'n show. Wss doet ze geen reet voor de rest op een dag.
Zoals het merendeel van de mensheid. So what?quote:
Ik heb juist vaak dat er iets leuks door mijn hoofd schiet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
De flauwste grappen kunnen me triggeren om echt tot jankens toe met ademhalingsproblemen te zitten gieren van het lachen, terwijl niemand anders dat doet.
En straks heeft Jamai alsnog een #metoo aan zijn reet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:13 schreef FredvZ het volgende:
Zit je dan met je benen wijd in de auto op tv...
Scherpquote:
Nee, niet perse.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan die kandidaten die verrast worden altijd door?
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
"we zeggen nog niet wat we gaan doen maar zorg dat je haar mooi zit en je kleding in je tas hebt zitten"
Talpa gaat normaal wel verder ....quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:13 schreef FredvZ het volgende:
Zit je dan met je benen wijd in de auto op tv...
De hel lijkt me leuker, daar is het tenminste nog warmquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:14 schreef Cee het volgende:
Borsato jerkcircle Late Night Special, de hel.
Leuke combi met Humberto....quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:14 schreef Cee het volgende:
Borsato jerkcircle Late Night Special, de hel.
Hhhik ben thuuuuiiiiiiiiis.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hel lijkt me leuker, daar is het tenminste nog warm
Meur je dan naar Wendy of zo?quote:
Of naar een scheet van Waylon?quote:
Sommige vrouwen soppen daar al van ....quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige vrouwen soppen daar al van ....
Oh ja?quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had je vroeger toch ook van Idols of X-factor?
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had je vroeger toch ook van Idols of X-factor?
Ja, dat heette Max-Factor.quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Coke zweetlucht van Wendy en Waylon.
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:20 schreef Pheno het volgende:
Jan Smit is straks bekender van de brillen dan van zang. Gelukkig ook maar.
quote:
heel erg ook zelfs, ik dacht even dat Sita daar stond.quote:
Dan had ze een reclame voor Red Bull moeten inzingenquote:
Is-ie ook weer eens bij meisjes in de buurt geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:25 schreef richolio het volgende:
lol is jamai haar nu helemaal komen ophalen voor niks
EN moet ze zelf maar zien hoe ze yhuis komenquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:25 schreef richolio het volgende:
Hij moest zijn zakelijke kms nog maken denk ik. Of het was John zijn auto en hij moest daarna nog door de wasstraat.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:25 schreef richolio het volgende:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moest zijn zakelijke kms nog maken denk ik. Of het was John zijn auto en hij moest daarna nog door de wasstraat.
Verkopen ze een hoorns bij de Xenos?quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:28 schreef Cee het volgende:
Ze doet of ze over eenhoorns en kussentjes van de Xenos zingt.
told youquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:27 schreef FredvZ het volgende:
Die is door (want ander rokje in filmpje net)
En Knorr wereldgerechten die van de vrachtwagen gevallen zijnquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Verkopen ze een hoorns bij de Xenos?
Ff snel in een hokje moet het toch daar wel inquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:28 schreef Pheno het volgende:
Wendy, wat zij doet is geen rock. Dank.
Ja af en toe lichte trekjesquote:
daarom kijk ik al minder fanatiek.quote:
Ik speel ondertussen een mobile game en fok watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |