abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175156961
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:50 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Gaat een beetje lastig met 7 miljard terroristen op de wereld ;(
IK BEN GEEN TERRORIST :(
pi_175156999
Wat ik echt nooooooooooit zal snappen is de kaaskop (nofi, lufff4allofuuuu) de rasechte blanke Nederlander, de Islam-sceptische bezorgde burger, die op de een of andere manier opkomt voor de Gulenist.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 18:53:34 ]
pi_175157050
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:43 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Jij komt ook nooit verder dan one-liners met zogenaamde 'grappige' opmerkingen.
En toch was het belangrijk genoeg voor je om een keer in dit topic te reageren?
pi_175157129
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je de voeten van de grote dictator al gekust dan? Zo niet, dan ben je een terrorist.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175157132
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:55 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En toch was het belangrijk genoeg voor je om een keer in dit topic te reageren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Coördinaten zijn ook maar wat cijfertjes die ooit bedacht zijn door iemand. In mijn ogen is het vrij vreemd dat mensen trots zijn dat ze negen maanden nadat een willekeurige eicel en zaadcel bij elkaar zijn gekomen ergens geboren worden. Als je al trots bent dat je ergens geboren bent ben je volgens mij een grote mislukking.
Ik reageerde vooral op deze post, het gaat werkelijk waar helemaal nergens over.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175157140
Erdolf trollen, altijd +1. Sowieso is 't tijd om die aap uit de NAVO te schoppen.
pi_175157155
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laten we hopen dat jij in de toekomst niet radicaliseert, inderdaad.

Aangezien je verering van oa Erdogan, Kuzu en Turkije in het algemeen, zou het zomaar eens zover kunnen komen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175157159
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:59 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Heb je de voeten van de grote dictator al gekust dan? Zo niet, dan ben je een terrorist.
Dan vind ik Erdogan nog toleranter en vredelievender dan jouw opvattingen.
pi_175157166
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:52 schreef Triggershot het volgende:
Wat ik echt nooooooooooit zal snappen is de kaaskop (nofi, lufff4allofuuuu) de rasechte blanke Nederlander, de Islam-sceptische bezorgde burger, die op de een of andere manier opkomt voor de Gulenist.
Een beetje de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Niet heel slim inderdaad.
Volg de pijlen.
pi_175157193
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:52 schreef Triggershot het volgende:
Er is een verschil tussen sceptisch zijn en een gehele religie willen verbieden en de aanhangers opsluiten. Dat onderscheid heeft in Europa enkele honderden jaren geduurd, maar is mij dierbaar.
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik begrijp het, het heeft dus allemaal met de persoonlijke referentiekader te maken.
SJW types schreeuwen altijd dat iedere cultuur wat kan bijdragen en waardevol is en ik hoop van harte dat de islamitische landen wat van de Europese geschiedenis leren. Vooralsnog ben ik er bang voor.
pi_175157196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Laten we hopen dat jij in de toekomst niet radicaliseert, inderdaad.

Aangezien je verering van oa Erdogan, Kuzu en Turkije in het algemeen, zou het zomaar eens zover kunnen komen.
Weetje, ik ben bereid om mee te gaan in de Erdo/Turkije verering, of het waar is laat ik in het midden, maar ik snap dat je dat denkt. Maar Kuzu, wat dacht je, ik ga ff een gokje nemen en Kuzu zal vast wel in het lijstje horen?
pi_175157216
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan vind ik Erdogan nog toleranter en vredelievender dan jouw opvattingen.
Ik ben niet degene die iedereen die niet achter de grote dictator staat een terrorist vind.
Volg de pijlen.
pi_175157232
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Weetje, ik ben bereid om mee te gaan in de Erdo/Turkije verering, of het waar is laat ik in het midden, maar ik snap dat je dat denkt. Maar Kuzu, wat dacht je, ik ga ff een gokje nemen en Kuzu zal vast wel in het lijstje horen?
Ik heb je meerde keren 'Kuzu _O_ ' zien posten :')
pi_175157252
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:59 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

[..]

Ik reageerde vooral op deze post, het gaat werkelijk waar helemaal nergens over.
Grappig dat je pas na twee reacties duidelijk kunt maken waar het je vooral om gaat en dat dan ook nog eens nergens over vindt gaan.
pi_175157257
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen sceptisch zijn en een gehele religie willen verbieden en de aanhangers opsluiten. Dat onderscheid heeft in Europa enkele honderden jaren geduurd, maar is mij dierbaar.

Met alle respect, maar dan heb je weer geen idee waar je het over hebt. Er is een verschil tussen FETO en tussen Hizmet. FETO wordt vervolgd ja, Hizmet zonder links met FETO? Neuh, not so much.

quote:
SJW types schreeuwen altijd dat iedere cultuur wat kan bijdragen en waardevol is en ik hoop van harte dat de islamitische landen wat van de Europese geschiedenis leren. Vooralsnog ben ik er bang voor.
Ik hoop ook trouwens dat de Europese landen wat leren van de Islamitische landen moet ik zeggen. Vooralsnog ben ik er ook sceptisch over.
pi_175157275
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:03 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die iedereen die niet achter de grote dictator staat een terrorist vind.
Ik ook niet?
pi_175157317
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ook niet?
Maar de grote dictator wel.
Volg de pijlen.
pi_175157341
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dan heb je weer geen idee waar je het over hebt. Er is een verschil tussen FETO en tussen Hizmet. FETO wordt vervolgd ja, Hizmet zonder links met FETO? Neuh, not so much.

[..]

Ik hoop ook trouwens dat de Europese landen wat leren van de Islamitische landen moet ik zeggen. Vooralsnog ben ik er ook sceptisch over.
Is het je wel eens opgevallen dat FETO alleen in Turkije als organisatie wordt gezien? Past ook weer binnen het samenzweringenplaatje waar we het eerder over hadden.

Wat kunnen Europese landen leren van islamitische landen? Ik ben oprecht benieuwd, want vooralsnog lijken de meeste voetjes voor een Europese samenleving te stemmen.
pi_175157396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:03 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik heb je meerde keren 'Kuzu _O_ ' zien posten :')
Dat is alles wat je mij over Kuzu hebt zien posten? Dan heb je niet echt goed voorbereid.

quote:
Ik ben hier niet om die idioot van een Kuzu te verdedigen, ik stoor mij met name aan de overdreven beweringen - de specifieke claims of 'details' waar jij de focus niet zo zeer op legt - waarbij het gevoel ontstaat dat iets gezegd wordt simpelweg om iets te kunnen zeggen.
quote:
Neuh, de oproep van Kuzu en Ozturk toentertijd was meer in lijn met houding van de PvdA dan de relnichterij waar Denk zich nu aan begeeft.
Ik denk dat je echt hard je best moet doen om mij uit te maken voor Pro-Kuzu.
pi_175157400
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:08 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Maar de grote dictator wel.
Ook niet.
pi_175157409
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Grappig dat je pas na twee reacties duidelijk kunt maken waar het je vooral om gaat en dat dan ook nog eens nergens over vindt gaan.
Cursusje begrijpend lezen is ook geen overbodige luxe merk ik.

Waarom zou iemand niet trots mogen zijn op zijn afkomst, allemaal 'grote mislukkelingen' volgens jou.
pi_175157466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ook niet.
Denkt men bij Amnesty International vermoedelijk anders over. Maar goed, weten die simpele zielen veel.
pi_175157481
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Is het je wel eens opgevallen dat FETO alleen in Turkije als organisatie wordt gezien? Past ook weer binnen het samenzweringenplaatje waar we het eerder over hadden.
En bizar genoeg zijn CIA lieden betrokken bij de aanvraag van een verblijfsvergunning voor de leider van de organisatie. Samenzweringen zei je?

quote:
Wat kunnen Europese landen leren van islamitische landen? Ik ben oprecht benieuwd, want vooralsnog lijken de meeste voetjes voor een Europese samenleving te stemmen.
Dat is dan mijn persoonlijke opvatting, gierigheid, Nederlanders kunnen gierig zijn, echt bizar gewoon, de gastvrijheid van moslims, je ouders na een bepaalde leeftijd niet in een verzorghuis dumpen, op iedere scheet rente toepassen, dat zijn dingen die je in mijn ogen echt niet kunt maken, maar goed dat is persoonlijk.
pi_175157485
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is alles wat je mij over Kuzu hebt zien posten?
Nee hoor.

Ik hoop alleen dat je in de toekomst niet radicaliseert en je eeuwige verheerlijking van een dictator past prima in dat plaatje.
pi_175157499
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:16 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Denkt men bij Amnesty International vermoedelijk anders over. Maar goed, weten die simpele zielen veel.
Amnesty International zegt dat Erdogan heeft gezegd (rare zin, ja ja ik weet) dat een ieder die niet achter hem staat een terrorist is? Neuh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')