Niet mijn kopje theequote:
Dat was mijn punt ja, daarom is er wat visuele ondersteuning nodig.quote:
de jetsers komen wel goed uit daardoor...quote:
ik heb dan het idee dat ze met een zweep op je af wil komen, da's nou niet waar ik in geinteresseerd ben zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 17 november 2017 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
de jetsers komen wel goed uit daardoor...
verder ben ik er ook niet zo van...
ik ook niet, verre van...quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb dan het idee dat ze met een zweep op je af wil komen, da's nou niet waar ik in geinteresseerd ben zullen we maar zeggen
quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb dan het idee dat ze met een zweep op je af wil komen, da's nou niet waar ik in geinteresseerd ben zullen we maar zeggen
quote:
Vooral niet geinteresseerd.quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
De heren zijn bang voor Sharon met een zweep, ik hoor het al.
Ik ben niet zo sterk in het zoeken naar fashionpostsquote:Op vrijdag 17 november 2017 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
het is wel FREITAG FASHIONTAG dus post eens een pic van iets wat naar jouw behoren is Mex....
aan Jimmy de eer dan weerquote:Op vrijdag 17 november 2017 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk in het zoeken naar fashionposts
zeker, beste plaat van de dag wordt nu gedraaidquote:
Pfoe, je mist wat hoor. Die piano ookquote:Op vrijdag 17 november 2017 11:44 schreef pipster het volgende:
Ik kom weer terug, na die propaganda van jou.
omdat dit een beetje gek staat als er iemand langs looptquote:
Hard door posten dan.quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat dit een beetje gek staat als er iemand langs loopt
met de nadruk op "hard"quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hard door posten dan.![]()
Zulke schoonheid moet je niet verbergen.
geilquote:
wat ordinair dit weerquote:Op vrijdag 17 november 2017 12:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat voor showtje ga je ons voorschotelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |