Ben inderdaad begonnen, als er verzoekjes zijn laat maar weten daar is ruimte genoeg voor, heb dit keer niet eens echt heel veel nummers klaar staan dus wordt wat meer improviserenquote:
Ik was nog niet thuis toen ik dat postte hoor. Peaceman heeft me van mijn werk opgehaald.quote:Op vrijdag 17 november 2017 16:05 schreef livelink het volgende:
[..]
#metoo![]()
Maar hoe jij het dan voor elkaar krijgt om dan al om 14.30 thuis te zijn?
Gelukkig maar. Ik dacht al dat ik iets fout deed.quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was nog niet thuis toen ik dat postte hoor. Peaceman heeft me van mijn werk opgehaald.
Zou het nog beter zijn als hij wel noten kon lezen?quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alan Parsons. Dat is een tijdje geleden dat we de man die geen noten kan lezen hier konden horen.
quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik dacht al dat ik iets fout deed.
En meteen maar ingetuned bij aRd. Alan Parsons Project
quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou het nog beter zijn als hij wel noten kon lezen?
Ik heb deze week elke avond lang in de file gestaan om thuis te komen. De enige reden dat ik vroeger naar huis ben gegaan was om één keer deze week fileloos thuis te komen.quote:
Is dat een hallucinogene noot?quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als het macadamia is vast wel.
Kan me er wat bij voorstellen ...quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:54 schreef livelink het volgende:
Ik ben toch wel erg blij dat ik werk heb.
Zoiets (of een simpelere versie) dus niet...quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Aangezien ik even niet weet een controller in dit geval is , denk het niet.
Inderdaad daar werk ik niet mee, destijds het programma geïnstalleerd en dat is het wel z'n beetje.quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets (of een simpelere versie) dus niet...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |