‘Mistery’quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:58 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Watje..
Niet gewoon een sixpack van deze wegtikken op een avond
[ afbeelding ]
Je bent er vandaag vroeg bij keesquote:Op vrijdag 17 november 2017 08:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net even een AH Basic opengetrokken.
Ik heb mezelf een note gegeven voor liegen tegen Plomp. Ik zit aan gore automatenderrie wat door moet gaan voor koffiequote:Op vrijdag 17 november 2017 08:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je bent er vandaag vroeg bij kees
Ik zal een kaarsje voor je branden. Dit gun je niemandquote:Op vrijdag 17 november 2017 08:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een note gegeven voor liegen tegen Plomp. Ik zit aan gore automatenderrie wat door moet gaan voor koffie.
"Is een garp..."quote:Op vrijdag 17 november 2017 08:24 schreef Sanddr het volgende:
[..]
‘Mistery’ :’)
‘Verzwaart’![]()
‘Zwaartste’
Welke zwakzinnige heeft dat geschreven?
Niet over de grens gaan en goden premium bier voor 25 cent halen.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:46 schreef Taaladvies het volgende:
Hypes van tegenwoordig.300+ brouwerijen hebben wij hier in de Rijndelta.
Meer dan België.
Mensen die ranja in hun bier blieven.
Bier met aparte kruidensmaakjes omdat dat eenmaal hip is.
Niet gewoon export bier a ¤0,46/ halve liter wegtikken.
Klacht: de verhipsterisering van de maatschappij, de D66 takes over.
Terechte klacht. Idem met thee, allerlei theesoorten met een "smaakje" echt.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:46 schreef Taaladvies het volgende:
Hypes van tegenwoordig.300+ brouwerijen hebben wij hier in de Rijndelta.
Meer dan België.
Mensen die ranja in hun bier blieven.
Bier met aparte kruidensmaakjes omdat dat eenmaal hip is.
Niet gewoon export bier a ¤0,46/ halve liter wegtikken.
Klacht: de verhipsterisering van de maatschappij, de D66 takes over.
Onterechte post iwanius.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terechte klacht. Idem met thee, allerlei theesoorten met een "smaakje" echt.![]()
Als ik thee bestel dan wil ik gewoon de normale:
[ afbeelding ]
"Melange", voorheen English Breakfast. Dus op smaak samengesteld uit verschillende theeën. Een smaakjesthee derhalve.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terechte klacht. Idem met thee, allerlei theesoorten met een "smaakje" echt.![]()
Als ik thee bestel dan wil ik gewoon de normale:
[ afbeelding ]
Thee drinkenquote:Op vrijdag 17 november 2017 13:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
"Melange", voorheen English Breakfast. Dus op smaak samengesteld uit verschillende theeën. Een smaakjesthee derhalve.
Dit is een ontbijtthee die bij voorkeur goed sterk getrokken moet zijn en dan met suiker en melk genuttigd moet worden. Nog net geen builders tea, maar close enough.
Daarnaast heeft Pickwick sowieso de slechtste kwaliteit thee.
De First Flush Darjeeling is voor de afternoon tea beter geschikt. Maar ook andere smaken pure thee, dus zonder smaakje, zijn uitstekend.
Maar er is meer: in Nederland maakt men geen onderscheid tussen thee van theebladeren en thee van andere stoffen, de theeën die in het buitenland bijvoorbeeld bekend staan als infusione. Theeën van kruiden en/of specerijen en andere stoffen. Kruidenthee -dus met de smaak van het kruid- is het Nederlands ook thee.
Thee
Je moet wat als John is gaan wandelen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 13:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Thee drinken
Lever je Y chromosoom maar in
quote:Op vrijdag 17 november 2017 13:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
"Melange", voorheen English Breakfast. Dus op smaak samengesteld uit verschillende theeën. Een smaakjesthee derhalve.
Dit is een ontbijtthee die bij voorkeur goed sterk getrokken moet zijn en dan met suiker en melk genuttigd moet worden. Nog net geen builders tea, maar close enough.
Daarnaast heeft Pickwick sowieso de slechtste kwaliteit thee.
De First Flush Darjeeling is voor de afternoon tea beter geschikt. Maar ook andere smaken pure thee, dus zonder smaakje, zijn uitstekend.
Maar er is meer: in Nederland maakt men geen onderscheid tussen thee van theebladeren en thee van andere stoffen, de theeën die in het buitenland bijvoorbeeld bekend staan als infusione. Theeën van kruiden en/of specerijen en andere stoffen. Kruidenthee -dus met de smaak van het kruid- is het Nederlands ook thee.
Thee
Fixedquote:Op vrijdag 17 november 2017 13:33 schreef C.L.Werner het volgende:
Geen fapje plegen bij het drinken van een aaipiejeetje
Ik lust best een biertje voor de smaak hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:01 schreef zovty het volgende:
Mja, ik vind het allemaal leuk en aardig dat mensen een beetje interessant lopen doen over bier, of over hun hond, computer of auto. Maar ik heb wel er wel en hekel als mensen gaan lopen ontkennen dat ze bier voor de alcohol drinken, dat vind ik nooit eerlijk.
U bedoelt een iepaa?quote:Op vrijdag 17 november 2017 13:33 schreef C.L.Werner het volgende:
Geen fapje plegen bij het drinken van een aaipieeetje
Ha een biernoobquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Niks overtreft een Tripel Karmeliet
Jawel hoor, een St. Feuillen tripel bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Niks overtreft een Tripel Karmeliet
Tripels ...zo ie zo kut.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jawel hoor, een St. Feuillen tripel bijvoorbeeld.
Zo'n builders tea is goed tegen een kater. Handig voor mensen die weleens van hun zolderkamer af moeten omdat ze iets anders moeten doen dan wajongen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 13:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Thee drinken
Lever je Y chromosoom maar in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |