Ik drink amigo aldi tequila. Alleen tja laat ze... Alsof je meer bent als je meer soorten bier drinkt. Uiteindelijk pis je het toch allemaal uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2017was 18:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik ageer tegen biersnobisme in dit topic en biersnobs melden zich vanzelf om te snobben over bier..
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink amigo aldi tequila. Alleen tja laat ze... Alsof je meer bent als je meer soorten bier drinkt. Uiteindelijk pis je het toch allemaal uit.
Exact.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je eet, want uiteindelijk schijt je het toch uit...
Das gewoon nederlands bier. Net als grolsch, wat ook goed is. Niks geen uitzonderingen. Drie van de 6 a 7 die ik kan opnoemen zijn dan tich lekker.quote:
Je mist Alfa!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb je geen apps voor nodig, echte bazen hebben een Excel-bestand.
-knip-
Ja maar toch hertog jan boven heineken hoor iwaniusquote:Op zondag 18 juni 2017 03:09 schreef Iwanius het volgende:
Bier/pils mij om het even. Als het maar smaakt zeg ik altijd en lekker koud is.
Na de tweede proef je dat niet meer..quote:Op zondag 18 juni 2017 10:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja maar toch hertog jan boven heineken hoor iwanius
Dit denkenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Na de tweede proef je dat niet meer..
Die whiskey van 10 euro bij de Gall & Gall is echt niet te zuipen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:50 schreef Fatoeman het volgende:
Denken dat er geen verschil in whiskey zit
Ook niet door de kindercola?quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:30 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Die whiskey van 10 euro bij de Gall & Gall is echt niet te zuipen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |