Oh das balenquote:Op donderdag 16 november 2017 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ff telefoon. Schoonmaakhulp heeft nieuwe baan en voorlopig komt ze even niet. Ik hoop dat ze over een paar weken weer wat uurtjes tijd voor ons heeft voor het zwaardere werk zoals de toiletten, badkamer en keuken.
TMIquote:Op donderdag 16 november 2017 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ff telefoon. Schoonmaakhulp heeft nieuwe baan en voorlopig komt ze even niet. Ik hoop dat ze over een paar weken weer wat uurtjes tijd voor ons heeft voor het zwaardere werk zoals de toiletten, badkamer en keuken.
quote:
nogal ja, maar ze stoot de ene werkgever binnenkort af, dus ik heb nog hoop dat ze weer terugkomt, al is het dan misschien voor iets minder uren.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2017 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik zag het plaatje en was overtuigd dat die van Oscar kwam
quote:Op donderdag 16 november 2017 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik zag het plaatje en was overtuigd dat die van Oscar kwam
Het is al volledig ontspoord volgens mij.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit topic gaat wel echt de foute kant op
en dan heb je ook nog een vertekend beeld van mijquote:Op donderdag 16 november 2017 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is al volledig ontspoord volgens mij.
Ik geloof je gewoon niet.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog een vertekend beeld van mij
* OscarMopperkont is heel burgerlijk
burgerlijk ?quote:
brommers kiekenquote:Op donderdag 16 november 2017 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
burgerlijk ?
huisje, boompje, beestje ?
quote:
kijk maar uit, daar komen kindjes vanquote:
Ja, dat gevoel had ik net ook toen ik even weg was.quote:
niet als je de bandjes erom laatquote:Op donderdag 16 november 2017 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
kijk maar uit, daar komen kindjes van
Bah kinderenquote:Op donderdag 16 november 2017 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
kijk maar uit, daar komen kindjes van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |