SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Jaaaaa!quote:Op donderdag 16 november 2017 17:57 schreef Amoeba het volgende:
Ken je dat, die paprika niet weg willen gooien en 'm maar random ergens bij doen
Staat nu op de rails. Ik heb een soort roomsaus met paddestoelen maar paprika hoort daar niet zo bij vind ik. Ik marineer dan liever het vlees ..quote:Op donderdag 16 november 2017 17:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ja, maar paprika kan ook bij best veel dingen vind ik.
Zo kook ik altijd, pak gewoon wat er is.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:57 schreef Amoeba het volgende:
Ken je dat, die paprika niet weg willen gooien en 'm maar random ergens bij doen
quote:Op donderdag 16 november 2017 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo kook ik altijd, pak gewoon wat er is.
Tot de letter recepten volgen met je maatbekertje.quote:
Trage verbinding?quote:
quote:
Goede hoop houden, ooit...quote:Op donderdag 16 november 2017 18:05 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]nee ik hoopte gewoon dat niemand zou reageren en dat ik 5063 punten kreeg
quote:Op donderdag 16 november 2017 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goede hoop houden, ooit...
Nee man, je moet die feeling hebben.quote:Op donderdag 16 november 2017 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tot de letter recepten volgen met je maatbekertje._!
Nou dan, ga je toch ook niet janken om een paprika die bijna overal in kan?quote:Op donderdag 16 november 2017 18:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man, je moet die feeling hebben.
ik weet hetquote:Op donderdag 16 november 2017 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanmiddag stond je bovenaan.
Lekker.quote:
Wat vind je van dat Unox gedoe?quote:
bedoel dat staken bij de worstenfabriek in Oss?quote:Op donderdag 16 november 2017 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat vind je van dat Unox gedoe?
Gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 16 november 2017 18:57 schreef markdeajaxfan het volgende:
Goedavond ik kom weer punten pakken
Ja en nieuwe eigenaar en zo.quote:Op donderdag 16 november 2017 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bedoel dat staken bij de worstenfabriek in Oss?
ze strijden voor hun rechten, niks mis mee toch?quote:Op donderdag 16 november 2017 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en nieuwe eigenaar en zo.
De worst van Hemaquote:Op donderdag 16 november 2017 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je ook getrouwd met een worst
tegenwoordig kan je wel voor ene kropje sla bij de grotere vestigingen, de hemarkt ofzoquote:Op donderdag 16 november 2017 19:03 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dat hebben ze dan ook niet bij de Hema.
Dan gaaan ze failietquote:Op donderdag 16 november 2017 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk moet ik per post betaald worden door de hema, ik maak zo goeie reclame voor hun
Lateersquote:Op donderdag 16 november 2017 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga goulashkroketten eten![]()
doei tot straks
Tot straksquote:Op donderdag 16 november 2017 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga goulashkroketten eten![]()
doei tot straks
Tijden veranderen, tijden veranderen. Zucht pfffquote:Op donderdag 16 november 2017 19:11 schreef Homijn het volgende:
Vroeger had ik hier aanzien; stond ik stabiel in de Top 10; hielden mensen minutenlang hun bek als ik gepost had. Sinds de reset sta ik 23e, heb ik geen enkele status meer en mag ik al blij zijn met 10 seconden stilte na mijn post.
We hebben het dodetopickartel gesloopt!quote:Op donderdag 16 november 2017 19:11 schreef Homijn het volgende:
Vroeger had ik hier aanzien; stond ik stabiel in de Top 10; hielden mensen minutenlang hun bek als ik gepost had. Sinds de reset sta ik 23e, heb ik geen enkele status meer en mag ik al blij zijn met 10 seconden stilte na mijn post.
Lekker weertje weer vogeltjesdans.quote:
Wandel met een gestage vaart tegen een muur zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 november 2017 19:54 schreef MichaelScott het volgende:
Ik wil het huis waarin ik woon voelen
Heb je dat nog niet gehadquote:Op donderdag 16 november 2017 19:53 schreef MichaelScott het volgende:
Ik wil gewoon echte liefde voelen.
Goed nummerquote:
Als je haar ziet wil je ook nooit meer kijkenquote:Op donderdag 16 november 2017 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gekeken.
Okayquote:Op donderdag 16 november 2017 19:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je haar ziet wil je ook nooit meer kijken
reken maar.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een stap te ver denk ik.
Welke statistieken? Updates?quote:Op donderdag 16 november 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ff serieus, waar kan ik die statistieken vinden van dit topic?
siquote:Op donderdag 16 november 2017 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welke statistieken? Updates?
Dus je loog toch tegen mequote:Op donderdag 16 november 2017 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welke statistieken? Updates?
Vanavond zorg ik ervoor dat niemand punten haalt.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:14 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ja, jij mag wel pauze houden nu hoor.
Hoe dan.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond zorg ik ervoor dat niemand punten haalt.
Die ga ik niet geven sorry, kan wel vragen aan bondage of die hem mss aan nog iemand wil geven daar ik nu in mijn eentje de updates moet doen.quote:
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 16 november 2017 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die ga ik niet geven sorry, kan wel vragen aan bondage of die hem mss aan nog iemand wil geven odaar ik nu in mijn eentje de updates moet doen.
Link is alleen in handen van Mapima en Vogeltjesdans. Deze sturen de lijst door naar Flippingcoin zodat hij ze kan posten.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:15 schreef MichaelScott het volgende:
Updates zijn niet openbaar toch?
Er waren nog anderen toch? Waar zijn die heen?quote:Op donderdag 16 november 2017 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die ga ik niet geven sorry, kan wel vragen aan bondage of die hem mss aan nog iemand wil geven odaar ik nu in mijn eentje de updates moet doen.
oKyquote:Op donderdag 16 november 2017 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Lees mijn edit haags, staat ook in de OP
Stuur ze even door dan.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:16 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Link is alleen in handen van Mapima en Vogeltjesdans. Deze sturen de lijst door naar Flippingcoin zodat hij ze kan posten.
Pg is gestopt met FOK! Zo ver ik weetquote:Op donderdag 16 november 2017 20:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Er waren nog anderen toch? Waar zijn die heen?
primaquote:Op donderdag 16 november 2017 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal het aan hem voorleggen iig maar flikker die updates ook in de op dan, ga niet om het uur mijn laptop pakken voor een update.
graagquote:Op donderdag 16 november 2017 20:21 schreef Hexx. het volgende:
Moet ik een nieuwe updat in de OP zetten?
quote:Op donderdag 16 november 2017 20:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Als jij er niet was had ik nu punten kunnen pakken, en andersom ook.
droogklootquote:Op donderdag 16 november 2017 20:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Neem de tijd.
Vrees van welquote:Op donderdag 16 november 2017 20:22 schreef Hexx. het volgende:
Als het ondertussen niet al vol is dit topic
1400m2quote:Op donderdag 16 november 2017 20:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Is het een groot huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |