Misschien zelfs rip Braddie als opeens de remdruk wegvalt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We weten inmiddels hoe BvD met goedbedoelde adviezen omgaat. RIP remslang.
Of RIP gezin dat net oversteekt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Misschien zelfs rip Braddie als opeens de remdruk wegvalt.
Braddie's vader is dan ook een beuner 1e klas.quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:20 schreef Mark031 het volgende:
Huh? Ik herinner me dat zijn pa de auto goed had opgeknapt en dat Braddie hem relaxed vond rijden![]()
Maar volgens die gast van Autoweek schijnt hij dus niet APK-waardig te zijn
quote:Op donderdag 16 november 2017 19:26 schreef PJR het volgende:
[..]
Voor 5 euro tanken, stranden langs de snelweg en dan klagen dat de benzine van de ANWB duurder is dan bij de pomp.![]()
Net zoals die BMW die er piekfijn uit zag en snaarstrak reedquote:Op vrijdag 17 november 2017 12:20 schreef Mark031 het volgende:
Huh? Ik herinner me dat zijn pa de auto goed had opgeknapt en dat Braddie hem relaxed vond rijden![]()
Kut, volgende livestream ben ik er weer bijquote:
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 17 november 2017 13:33 schreef bamibij het volgende:
Bradley van Dijk die alle FOK!topics uit Google laat halen maar wel weer meedoet aan zo'n interview van Autoweek.![]()
Ik zie ze niet meerquote:Op vrijdag 17 november 2017 14:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Is dit serieus?![]()
![]()
Waarom ben ik nog verbaasd?![]()
Je zou maar dezelfde naam hebben, kom je zijn internetcaravaan op fok en autoweek tegen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 14:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik zie ze niet meer
Had hem in het hoogtepunt van z'n stream-tijd wel eens gegoogled en toen stonden de eerste pagina's vol met FOK! topics
Hij streamt wel weer hoor. Nu echter alléén op vrijdag, zaterdag en zondag en vanaf 2100 uur.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:45 schreef bamibij het volgende:
Als Braddie weer gaat vloggen en we pizzagate 3.0 krijgen.![]()
IS DIT ECHT?? LINK??quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij streamt wel weer hoor. Nu echter alléén op vrijdag, zaterdag en zondag en vanaf 2100 uur.
Helleeuuuuuuuuwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |