SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft kuren zoals iedereen weet.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.You sound reasonable...Time to up my medication.
Elfquote:
Zoiets, geloof ikquote:Op donderdag 16 november 2017 17:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe oud is ie geworden? 16 toch?
Gefeliciteerd tailfox
Is dat de moordenaar van Gup?quote:
Nee, de stand-in....quote:Op donderdag 16 november 2017 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is dat de moordenaar van Gup?
PP ze met Piet!quote:Op donderdag 16 november 2017 18:07 schreef tailfox het volgende:
Thanks voor de felicitaties zo Eindhoven pp ze kop zetten
Tailfox de gekstequote:Op donderdag 16 november 2017 18:07 schreef tailfox het volgende:
Feli, tail!quote:Op donderdag 16 november 2017 18:07 schreef tailfox het volgende:
Klonk wél lekker helder.quote:Op donderdag 16 november 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, beetje luidruchtige vis, die Göp...
Uit betrouwbare bron verneem ik net dat we luisteren naar:quote:
quote:Op donderdag 16 november 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron verneem ik net dat we luisteren naar:
Jam & Spoon - Stella 1999-1992 (Jam & Spoon mix)
Er bestaat trouwens ook een Storm remix van dit nummer...
DJ Göp draait tot 19:00 uur; dan begint de show van Symphonicquote:Op donderdag 16 november 2017 18:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Luister ook al even mee (maar ben op de achtergrond nog met wat dingen bezig).
Wat knap van je dat je dat weetquote:Op donderdag 16 november 2017 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Erg pretiig nummer. Enne: Atella's Sand In Shoe mix!
Ik ken een Stella geboren in 1999. Moet haar dat nummer maar eens sturen danquote:Op donderdag 16 november 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
Uit betrouwbare bron verneem ik net dat we luisteren naar:
Jam & Spoon - Stella 1999-1992 (Jam & Spoon mix)
Er bestaat trouwens ook een Storm remix van dit nummer...
IK wist het nadat ik het las.quote:Op donderdag 16 november 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat knap van je dat je dat weet![]()
Misschien draait Göp zo nog wel iets van Atella als afsluiter...
Zeker doenquote:Op donderdag 16 november 2017 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken een Stella geboren in 1999. Moet haar dat nummer maar eens sturen dan
Joh...quote:Op donderdag 16 november 2017 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
IK wist het nadat ik het las.
Ik pak zo even een klein stukje mee; moet straks helaas weg (muziek maken)quote:Op donderdag 16 november 2017 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb in ieder geval een halve show en de rest vult zich wel
muziek maken is tofquote:Op donderdag 16 november 2017 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik pak zo even een klein stukje mee; moet straks helaas weg (muziek maken)
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |