abonnement Unibet Coolblue
pi_175110807
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Naar het schijnt heb ik daar post-bevalling nooit meer zin in, dus dat schiet niet op. :7
Ik heb hele andere verhalen gehoord :7
pi_175110837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo onschuldig! O+ Nog zoveel elementen om te verzieken! O+
Daten? :7
Hahaha O+
Jij zou het goed kunnen vinden met mijn vrienden, echt, die vinden het heerlijk om mij te "verpesten" :D

Weet niet wat mijn vriend daarvan vindt O~)
pi_175110853
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Weet niet wat mijn vriend daarvan vindt O~)
Ik weet niet waarom -ie ingelicht hoeft te worden. O~)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175110955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja toch!? Toen ik als enige gemeld had dat ik die wel degelijk dagelijks oefen vroeg de cursusleidster zich af of dat was omdat ik wel eens te maken had gekregen met incontinentie en toen toch maar laten weten dat controle over die spieren gewoon wel smakelijk is voor in de slaapkamer. 8-)
Ik snap niet dat mensen dit niet snappen? Ik bedoel dat je het niet doet allaaaaah, maar je moet toch voelen dat daar iets zit en dat je daar iets mee kunt en dat je dat dus ook zou moeten kunnen verbeteren door training?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 16 november 2017 @ 14:40:42 #105
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175111015
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:16 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ontdekte tijdens een lesdag laatst dat er blijkbaar veel mensen zijn met een uitgebreide (negatieve) mening over seksaccessoires en dat vele mensen ook een drempel ervaren die gewoon eens online te bekijken. Het verbaasde me nogal.
Verbaast mij dat je dat verbaast. Ik ga die drempel bij voorkeur ook niet over, de vuiligheid die je over zo'n drempel tegen kunt komen vermijd ik zoveel ik kan.

Ik zou bijvoorbeeld al nooit op poesje googelen als ik een foto van een poesje zoek.
Dan zou ik heel bewust op kitten googelen.
  donderdag 16 november 2017 @ 14:42:45 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175111058
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Verbaast mij dat je dat verbaast. Ik ga die drempel bij voorkeur ook niet over, de vuiligheid die je over zo'n drempel tegen kunt komen vermijd ik zoveel ik kan.

Ik zou bijvoorbeeld al nooit op poesje googelen als ik een foto van een poesje zoek.
Dan zou ik heel bewust op kitten googelen.
Goh, een vrouw die geen kunstlul heeft liggen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175111061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, echt? Dat ziet niemand joh! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175111078
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goh, een vrouw die geen kunstlul heeft liggen
Ik ook niet hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175111105
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Haha, echt? Dat ziet niemand joh! :*
Ja nee maar in mn hoofd staan er dan knipperende roze neonpijlen met mn hoofd en een tekst die letter voor letter verlicht wordt "GURL IS DOING HER KEGELS!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175111107
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Verbaast mij dat je dat verbaast. Ik ga die drempel bij voorkeur ook niet over, de vuiligheid die je over zo'n drempel tegen kunt komen vermijd ik zoveel ik kan.

Ik zou bijvoorbeeld al nooit op poesje googelen als ik een foto van een poesje zoek.
Dan zou ik heel bewust op kitten googelen.
Ik kan echt geen 'vuiligheid' zien in een website van de Christine Le Duc bijvoorbeeld. Ik snap wel dat er een hoop onappetijtelijks over het web dwarrelt, maar die is toch ook vrij makkelijk te vermijden?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175111113
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goh, een vrouw die geen kunstlul heeft liggen
Ik denk dat er meer vrouwen zonder dan met zijn hoor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175111130
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer vrouwen zonder dan met zijn hoor.
In Nederland? Zou het?
Let me see you stripped down to the bone
pi_175111137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja nee maar in mn hoofd staan er dan knipperende roze neonpijlen met mn hoofd en een tekst die letter voor letter verlicht wordt "GURL IS DOING HER KEGELS!"
:D
Jeetje.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 16 november 2017 @ 14:45:53 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175111145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer vrouwen zonder dan met zijn hoor.
Ik wou dat ik een Euro had voor elke kunstlul bij vrouwen die beweren er geen te hebben
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175111168
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja nee maar in mn hoofd staan er dan knipperende roze neonpijlen met mn hoofd en een tekst die letter voor letter verlicht wordt "GURL IS DOING HER KEGELS!"
Maar even objectief, beweeg je zichtbaar als je dat doet?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175111190
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wou dat ik een Euro had voor elke kunstlul bij vrouwen die beweren er geen te hebben
Je doelt nu op artistiek ingestelde echtgenoten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175111247
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je doelt nu op artistiek ingestelde echtgenoten?
:')
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 16 november 2017 @ 14:54:37 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175111336
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

”anders zijn dan de groep” is voor velen wellicht eng?

Het is inmiddels aanvaard (..) dat mensen andere kleding dan de doorsnee kleding consument al wel trekken (tot op zekere hoogte) maar voor intieme zaken is naar de buitenwereld uitstralen “normaal te zijn” wellicht nog belangrijk?
De buitenwereld gaat het niet zien als iemand iets opzoekt over seksgerelateerde shizzle op internet dus dat kan het niet zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 16 november 2017 @ 14:56:16 #119
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175111371
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik kan echt geen 'vuiligheid' zien in een website van de Christine Le Duc bijvoorbeeld.
Ik ga niet eens kijken om te zien of je gelijk hebt. Maar ben volgens mij wel eens in een vestiging geweest en zag dingen die ik helemaal niet had willen zien. Dat was pak 'm beet 20 jaar geleden of zo. Waarom zou dat nu anders zijn?
pi_175111389
Hey mini, ik moest aan je denken zonet. :7 O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175111428
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wou dat ik een Euro had voor elke kunstlul bij vrouwen die beweren er geen te hebben
Tja, ik heb toch echt wel vriendinnen die er niets aan vinden. Dat zijn vriendinnen die echt wel TMI geven over hun seksleven, dus denk niet dat ze daar over zouden liegen.

Ik vind zelf iets kleins voor clitstimulatie ook vele malen bruikbaarder dan "een kunstlul", maar misschien schuif je alles op de grote hoop? Ik had heel lang ook alleen kunstlullen omdat mn gayvrienden ze bleven geven op verjaardagen :')

quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar even objectief, beweeg je zichtbaar als je dat doet?
Nee joh :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175111456
Ik heb ook een beste zwik plasticpiemels die ik niet zelf gekocht heb. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175111469
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook een beste zwik plasticpiemels die ik niet zelf gekocht heb. :')
Volgens mij was dat ook echt weer iets "voor de vrouw" dat door mannen bedacht en gemarket is...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175111486
Ik had een lerares op de zeevaartschool met zo'n ketting:

pi_175111487
Hmmm ik houd t bij een bloemetje, op verjaardagen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')