3 goede liedjes ja.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:56 schreef J83 het volgende:
Het is echt een bedroevend slecht uurtje zeg
Alles lijkt op elkaar en die stem vind ik ook zo zeikerig.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de war on drugs
deze vind ik nog steeds niet zo
Zit wel bijna altijd een heerlijk metrum inquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles lijkt op elkaar en die stem vind ik ook zo zeikerig.
Ik probeer het maar ik kan er echt niet inkomen sorry.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:22 schreef Bronson het volgende:
Deze muziek is zo heerlijk op een mooie dag als vandaag.![]()
![]()
Of juist op een gure zondagmiddag.![]()
Geeft niet Cee.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer het maar ik kan er echt niet inkomen sorry.
belangrijkste is dat je het nu zelf toegeeftquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geeft niet Cee.
We hebben allemaal onze gebreken.
verschrikkelijk jaquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben echt totaal klaar met deze zooi
Sharon den Adel heeft zich er ook aan gewaagd...quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
verschrikkelijk ja
je wordt dood gegooid met dit nieuwe stijltje van een " normale" artiest met zo'n dance crap deuntje erachter... coldplay ook al...
het werkt schijnbaar, makkelijk hitjes scoren....
Ik vrees dat het de Topsong wordt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sharon den Adel heeft zich er ook aan gewaagd...
Hij is wel bij Geer nog gedraaid maar ik sluit het zeker niet uit neequote:
Bart vraagt zich altijd dingen af. Ben benieuwd of hij zich ook afvraagt hoe Eternal Flame is ingezongen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:42 schreef Cee het volgende:
Bart met zijn vragen.![]()
Niet weten wat ze zingen bij 24k Magic, uitspraak van Charles de Gaulle niet kennen, zich hardop afvragen wat dat geluid aan het begin van Such a shame is.
Het zijn goeie hitjes ja.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Clean Bandit zijn, samen met Sia, toch wel de beste uitvoerders van die recente dance pop rommel
bij hun lijkt het muzikaal ergens op.
al loopt die Sean Paul hier een beetje dom doorheen te lullen
ook dat nog jaquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sharon den Adel heeft zich er ook aan gewaagd...
Ja wat dat betreft zit Bart een beetje op hetzelfde niveau als Coen S.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:42 schreef Cee het volgende:
Bart met zijn vragen.![]()
Niet weten wat ze zingen bij 24k Magic, uitspraak van Charles de Gaulle niet kennen, zich hardop afvragen wat dat geluid aan het begin van Such a shame is.
Ik heb hem nog nooit WAAR ZIJN DIE HANDJES horen roepenquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft zit Bart een beetje op hetzelfde niveau als Coen S.
En Wout vd G, maar die vraagt het iedere minuut aan zijn team.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft zit Bart een beetje op hetzelfde niveau als Coen S.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit WAAR ZIJN DIE HANDJES horen roepen
Ik vind hun strijkerpartijen vaak wel mooi. Lijkt me ook wel vermakelijk om ze eens op Pinkpop te zienquote:
Chandelier vind ik een van de beste nummers van de laatste tien jaar.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Clean Bandit zijn, samen met Sia, toch wel de beste uitvoerders van die recente dance pop rommel
bij hun lijkt het muzikaal ergens op.
Maar wel jammer van die Rihanna-imitatie.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Chandelier vind ik een van de beste nummers van de laatste tien jaar.
Chandelier is wel een aardig liedje, zo bijzonder als jij stelt vind ik hem echter ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Was ook origineel voor Rihanna geschreven toch? Dus da's niet zo gek.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:53 schreef J83 het volgende:
[..]
Maar wel jammer van die Rihanna-imitatie.
De famfareversie is ook echt genot jaquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's nieuws voor me. Chandelier is eigenlijk maar weinig gedraaid op Radio2, best jammer.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was ook origineel voor Rihanna geschreven toch? Dus da's niet zo gek.
Wikipedia:quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:55 schreef J83 het volgende:
[..]
Da's nieuws voor me. Chandelier is eigenlijk maar weinig gedraaid op Radio2, best jammer.
Verstandige damequote:Op vrijdag 17 november 2017 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wikipedia:
"Sia revealed that she initially wrote the track for Rihanna or Beyoncé, but decided to record the song herself"
Wat is er?quote:
was al eerder gezegd. maar die heeft dus de MHquote:
Ah, daar had ik overheen gelezen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was al eerder gezegd. maar die heeft dus de MH
TSquote:Op vrijdag 17 november 2017 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was al eerder gezegd. maar die heeft dus de MH
Nee gewoon totaal maar dan echt totaal kut.quote:
Ik vind het wel goed in elkaar zitten, heb er een paar lp's van. Niet dat ik het publiekelijk draai hoor verder.quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee gewoon totaal maar dan echt totaal kut.
hopelijk wordt ie niet volledig gedraaid
Op de schaal van Boney M is die nog wel oke. Rasputin en Rivers of Babylon zijn véééééél ergerquote:Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
ik vind Daddy cool best een leuk nummer
Tis wel hele slimme commerciele muziek. Ik vergelijk het een beetje met die dance deuntjes onder elk liedje tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed in elkaar zitten, heb er een paar lp's van. Niet dat ik het publiekelijk draai hoor verder.
Heel jammer dit.quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel hele slimme commerciele muziek. Ik vergelijk het een beetje met die dance deuntjes onder elk liedje tegenwoordig.
Há, zoals déze.
alleen leuk in de apres ski tentquote:Op vrijdag 17 november 2017 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de schaal van Boney M is die nog wel oke. Rasputin en Rivers of Babylon zijn véééééél erger
Daar heb je wat aan als haar single op de radio wordt gedraaid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |