3 goede liedjes ja.quote:Op vrijdag 17 november 2017 09:56 schreef J83 het volgende:
Het is echt een bedroevend slecht uurtje zeg
Alles lijkt op elkaar en die stem vind ik ook zo zeikerig.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de war on drugs
deze vind ik nog steeds niet zo
Zit wel bijna altijd een heerlijk metrum inquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles lijkt op elkaar en die stem vind ik ook zo zeikerig.
Ik probeer het maar ik kan er echt niet inkomen sorry.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:22 schreef Bronson het volgende:
Deze muziek is zo heerlijk op een mooie dag als vandaag.![]()
![]()
Of juist op een gure zondagmiddag.![]()
Geeft niet Cee.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer het maar ik kan er echt niet inkomen sorry.
belangrijkste is dat je het nu zelf toegeeftquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geeft niet Cee.
We hebben allemaal onze gebreken.
verschrikkelijk jaquote:Op vrijdag 17 november 2017 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben echt totaal klaar met deze zooi
Sharon den Adel heeft zich er ook aan gewaagd...quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
verschrikkelijk ja
je wordt dood gegooid met dit nieuwe stijltje van een " normale" artiest met zo'n dance crap deuntje erachter... coldplay ook al...
het werkt schijnbaar, makkelijk hitjes scoren....
Ik vrees dat het de Topsong wordt.quote:Op vrijdag 17 november 2017 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sharon den Adel heeft zich er ook aan gewaagd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |