helemaal niks mis meequote:
Allebei dus.quote:Op donderdag 16 november 2017 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah mooi toch die van TFF gelukkig
speciaal voor Bronsonquote:
Adam Lambert word ik echt heel zuur van. Vooral dat vreselijke Ghost Townquote:
Die kunnen we ook draaien in de andere versie.quote:
Die is nog ergerquote:Op donderdag 16 november 2017 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen we ook draaien in de andere versie.
Speciaal voor jou nu de Sjeffies.quote:Op donderdag 16 november 2017 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adam Lambert word ik echt heel zuur van. Vooral dat vreselijke Ghost Town
Ik vind de Sjeffies helemaal niet zo vervelend he, ik heb alleen een grafhekel aan Amigoquote:
Geenszins.quote:Op donderdag 16 november 2017 09:32 schreef pipster het volgende:
Volgens mij is Bronson een beetje ziekjes.... of zwanger.
Ik was even koffie aan het halen.quote:
De koffiemachine staat in Zoetermeer?quote:Op donderdag 16 november 2017 09:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geenszins.
[..]
Ik was even koffie aan het halen.
Gelukkig niet. Dan was ik wel voor een trein gesprongen.quote:Op donderdag 16 november 2017 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De koffiemachine staat in Zoetermeer?
je kan beter de trein in springen om naar Zoetermeer te reizenquote:Op donderdag 16 november 2017 09:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dan was ik wel voor een trein gesprongen.
80's sound.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
ik vind die zanger van Editors ook altijd klinken alsof'ie een tennisbal heeft ingeslikt.
Mooiste aller tijden wil ik niet zeggen, maar wel fantastisch ja. Sowieso een prachtplaat. Misschien toch wel zijn mooistequote:Op donderdag 16 november 2017 10:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooiste allertijden(tevens, in andere toonsoort, ook het outro)
And So it Goes? New York state of Mind?quote:Op donderdag 16 november 2017 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooiste aller tijden wil ik niet zeggen, maar wel fantastisch ja. Sowieso een prachtplaat. Misschien toch wel zijn mooiste
Leningrad of She's Always A Woman.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
And So it Goes? New York state of Mind?
Scenes from an Italian Restaurant is ook leuk.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leningrad of She's Always A Woman.
Ik vind Goodnight Saigon mooier dan Piano Man.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Scenes from an Italian Restaurant is ook leuk.
En Piano Man blijft natuurlijk een Klassieker.
Oh ja die hebben we ook nog.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Goodnight Saigon mooier dan Piano Man.
Nou, wel wat beter eerlijkgezegd dan Amigoquote:
Met een beetje Buffalo Springfieldquote:
duh, Phil Collins....quote:
Deze is wel aardig, maar dat komt omdat hij t niet zelf heeft gemaakt.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
duh, Phil Collins....
Na Genesis heb je gewoon niks meer eraan
Huismoedersmuziek.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is wel aardig, maar dat komt omdat hij t niet zelf heeft gemaakt.
Gewoon een lekkere nummertje van de Supremes.quote:
HOOO HOOOquote:Op donderdag 16 november 2017 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
pffffff al die "oh oh ohooooooooh" in die nummers altijd...
The dyke?quote:
Nog mooierquote:Op donderdag 16 november 2017 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
The dyke?
All The Things She Said hierna, zeker?
Gezellig samen zoenen op het ESF-podium.quote:
Neen.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog een leuk feitje over deze band.
Iemand geinteresseerd?
die mag pas tijdens de top 2000...quote:Op donderdag 16 november 2017 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een verhaal met een baard.
Altijd lachen!
Dit zei Bart Arens zelf he.quote:Op donderdag 16 november 2017 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
die mag pas tijdens de top 2000...
Hoezo?quote:Op donderdag 16 november 2017 12:15 schreef Bronson het volgende:
De reclame code commissie mag wel eens naar Radio 2 kijken.
Maar, maar, het is Borsatoweek heur!quote:Op donderdag 16 november 2017 12:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
De hoeveelheid borsatoreclame deze week is stuitend.
owquote:Op donderdag 16 november 2017 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zei Bart Arens zelf he.
Mee eens. Het is nogal ziekelijk. Ze draaien niet alleen bijzonder veel muziek van hem, ze zitten zelfs de limited edition van zijn album letterlijk te promoten.quote:Op donderdag 16 november 2017 12:15 schreef Bronson het volgende:
De reclame code commissie mag wel eens naar Radio 2 kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |