SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
In de OP bittequote:
coolquote:
Ik ben best of the restquote:Op woensdag 15 november 2017 20:26 schreef jodelahity het volgende:
nooit meer een update, 26ste accepteer ik
Lol 1 van de weinige andere subfora waar ik soms zit. Zit soms wel iets leuks tussen jaquote:
Klopt, Pizzapuntjes bijbeun platformquote:Op woensdag 15 november 2017 20:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol 1 van de weinige andere subfora waar ik soms zit. Zit soms wel iets leuks tussen ja
ja je had er zelf een nieuwere in kunnen zetten.quote:
Ik zat mobielquote:Op woensdag 15 november 2017 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja je had er zelf een nieuwere in kunnen zetten.
lol xdquote:Op woensdag 15 november 2017 20:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klopt, Pizzapuntjes bijbeun platform
american sign languagequote:
je hebt een punt zodra iemand een minuut niet na jou post, dus denk het nog niet.quote:
oh bedoelde je die?!quote:
Jawelquote:Op woensdag 15 november 2017 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je hebt een punt zodra iemand een minuut niet na jou post, dus denk het nog niet.
oh ja zie hetquote:
nounouquote:
maar je hebt dus een punt gehaald, lekker bezig.quote:
14 zijnquote:Op woensdag 15 november 2017 20:33 schreef Clairy. het volgende:
Mijn naam en leeftijd is altijd An o' Niem
Sommige van mijn exen waren maagd toen ze mij leerden kennenquote:Op woensdag 15 november 2017 20:33 schreef Clairy. het volgende:
Mijn naam en leeftijd is altijd An o' Niem
Ik app Danny welquote:Op woensdag 15 november 2017 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
van wie ben je ee kloon
veel verloren?quote:Op woensdag 15 november 2017 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
iets te veel geschaakt, scrambled egg nu
secret hè.quote:
Wil je eindelijk een rematchquote:Op woensdag 15 november 2017 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
iets te veel geschaakt, scrambled egg nu
Wat? Ik heb niet tegen hem gespeeld.quote:
is goed kom maarquote:
oh okquote:Op woensdag 15 november 2017 20:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wat? Ik heb niet tegen hem gespeeld.
??quote:
amoeba is erg goed hoorde ikquote:Op woensdag 15 november 2017 20:40 schreef jodelahity het volgende:
Wie wil schaken tegen mij? Ik voel de alcohol alweer lekker in mijn hoofd rondspringen
omdat je alleen in dit topic heb gepost.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:41 schreef Clairy. het volgende:
Waarom zou ik een kloon van ene Aloa zijn?
Hij hield het bescheiden dacht ik. Wereldkampioen met een bepaald spel (geloof ik trouwens best) maar om zonder kennis te gaan schaken is net als een wereldkampioen tennis die gaat voetballenquote:Op woensdag 15 november 2017 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
amoeba is erg goed hoorde ik
Aloa is zichzelfquote:Op woensdag 15 november 2017 20:41 schreef Clairy. het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2017 20:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hij hield het bescheiden dacht ik. Wereldkampioen met een bepaald spel (geloof ik trouwens best) maar om zonder kennis te gaan schaken is net als een wereldkampioen tennis die gaat voetballen
Precies. Ik kan prima logisch denken dus een paar zetten vooruit lukt wel. En daar klap je prima iedere leek mee, maar op een schaaktoernooi zou ik gewoon kansloos zijn. Ik herken al die spelsituaties niet.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:42 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hij hield het bescheiden dacht ik. Wereldkampioen met een bepaald spel (geloof ik trouwens best) maar om zonder kennis te gaan schaken is net als een wereldkampioen tennis die gaat voetballen
goeie vraagquote:Op woensdag 15 november 2017 20:41 schreef Clairy. het volgende:
Nou ja daarmee onderschat je jezelf misschien. Ik doe het ook gewoon wat voor de lol maar versla ook heel veel mensen met drank op zonder echte kennis.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies. Ik kan prima logisch denken dus een paar zetten vooruit lukt wel. En daar klap je prima iedere leek mee, maar op een schaaktoernooi zou ik gewoon kansloos zijn. Ik herken al die spelsituaties niet.
Ik heb een halve jonko geklapt. Take this battle to Chesterfield?quote:Op woensdag 15 november 2017 20:45 schreef jodelahity het volgende:
Je bent denk ik sneller goed dan je zelf denkt, als ik naar mezelf kijk in ieder geval. Doe geen zak en alles gaat leuk
Bij mij is het zeg maar wel een dingetje dat ik al ruim 10 jaar niet meer geschaakt heb. Ben er wel wat op achteruit gegaan merk ik.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:45 schreef jodelahity het volgende:
Je bent denk ik sneller goed dan je zelf denkt, als ik naar mezelf kijk in ieder geval. Doe geen zak en alles gaat leuk
Positieve gedachtes, jij bent niet achteruit gegaan, de rest is beter gewordenquote:Op woensdag 15 november 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij is het zeg maar wel een dingetje dat ik al ruim 10 jaar niet meer geschaakt heb. Ben er wel wat op achteruit gegaan merk ik.
ja vast ook wel.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Positieve gedachtes, jij bent niet achteruit gegaan, de rest is beter geworden
Neem deze strijd mee naar het schaakveldquote:Op woensdag 15 november 2017 20:47 schreef jodelahity het volgende:
wat betekent take this battle to chesterfield?
Ja ik!quote:Op woensdag 15 november 2017 20:49 schreef jodelahity het volgende:
Ik ben dit geneuzel ook wel zat trouwens, vanavond wil toch niemand verder schaken blijkbaar
ow dus je wil wel?quote:Op woensdag 15 november 2017 20:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neem deze strijd mee naar het schaakveld
Hoezo iedereen? Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 15 november 2017 20:51 schreef Clairy. het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ik je kloon ben op FOK!
Deze hele website is nieuw voor me, even uitvogelenquote:Op woensdag 15 november 2017 20:51 schreef jodelahity het volgende:
alsjeblieft niet oneindig denktijddat haat ik
Ja liever jij dan mij, iedereen nodigt mij altijd uitquote:Op woensdag 15 november 2017 20:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Deze hele website is nieuw voor me, even uitvogelen
en dan?quote:Op woensdag 15 november 2017 20:53 schreef jodelahity het volgende:
Op mijn werk zit ik met een stel autist programmeurs die me altijd op zulke dingen corrigeren
Dan blijft het meestal wel wat grappig maar van binnen irriteer ik me soms lichtjesquote:
Ik ben wel al iemand anders per abuis gematchtquote:Op woensdag 15 november 2017 20:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja liever jij dan mij, iedereen nodigt mij altijd uitWeet zelf ook niet hoe het moet
iedereen zelfsquote:Op woensdag 15 november 2017 20:51 schreef Clairy. het volgende:
[..]
ah oké.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dan blijft het meestal wel wat grappig maar van binnen irriteer ik me soms lichtjes
oke ja dat soort dingen gebeuren somsquote:Op woensdag 15 november 2017 20:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben wel al iemand anders per abuis gematcht
Wie ben jij nou weer??quote:Op woensdag 15 november 2017 20:51 schreef Clairy. het volgende:
[..]
Nou ja zolang het grappig is en terecht dan probeer je een gevat antwoord te vinden. Ik wil zelf niet ook juist de autist zijn die niet met taalnazi's om kan gaanquote:Op woensdag 15 november 2017 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké.
je kan toch zeggen vent hou je muil?
oh nou dat vind ik een paar keer leuk maar daarna zeg ik dat gewoonquote:Op woensdag 15 november 2017 20:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja zolang het grappig is en terecht dan probeer je een gevat antwoord te vinden. Ik wil zelf niet ook juist de autist zijn die niet met taalnazi's om kan gaan
play with friendquote:Op woensdag 15 november 2017 20:56 schreef Amoeba het volgende:
Hoe werkt dit. Ik kan wel een match maken maar iemand uitnodigen?![]()
Wel hoor.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:56 schreef jodelahity het volgende:
Lol je bent gefopt amoebe.
Je kan niet mensen uitnodigen.
Haha
rechts staat dat in een grijze knop afaikquote:Op woensdag 15 november 2017 20:56 schreef Amoeba het volgende:
Hoe werkt dit. Ik kan wel een match maken maar iemand uitnodigen?![]()
Ja oke maar zovaak komt het ook niet voor denk ik. En anders dan weet ik volgens mij wel gepast te antwoorden als iets me wel echt gaat irriteren.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh nou dat vind ik een paar keer leuk maar daarna zeg ik dat gewoon
Ik doe mijn best...quote:Op woensdag 15 november 2017 20:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Één smiley in je post?
Ben je aan het afkicken?
https://lichess.org/5ap7iMAxquote:Op woensdag 15 november 2017 20:57 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja oke maar zovaak komt het ook niet voor denk ik. En anders dan weet ik volgens mij wel gepast te antwoorden als iets me wel echt gaat irriteren.
waar wil je liever over praten?quote:
Zie dit als een moment dat ik weet dat ik dronken genoeg ben dat iemand uberhaupt kan winnen van me en daarom probeer het af te kappen. Alleen zijn doortastende vermogen kan zorgen voor zijn eigen overwinning, als hij het knopje weet te vindenquote:
Niet schaken alle godganse dagenquote:Op woensdag 15 november 2017 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waar wil je liever over praten?
begrijpelijk.quote:
why not both?quote:Op woensdag 15 november 2017 20:59 schreef Themonk5 het volgende:
Vallen hier tegenwoordig nog punten te halen of is het gewoon een volwaardig topic geworden?
Blablabla flip is lief blablablaquote:
2 maarquote:Op woensdag 15 november 2017 20:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je geschaakt in je leven?
quote:Op woensdag 15 november 2017 20:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je geschaakt in je leven?
huillachquote:
je kan gewoon nog een doen en dan url via dm sturen voor de kleuters hierquote:
Niet met mij rematch aandurven en dan mij kleuter noemen.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je kan gewoon nog een doen en dan url via dm sturen voor de kleuters hier
Ja maar ook ja.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:59 schreef Themonk5 het volgende:
Vallen hier tegenwoordig nog punten te halen of is het gewoon een volwaardig topic geworden?
ik heb je gedmtquote:Op woensdag 15 november 2017 21:01 schreef jodelahity het volgende:
oke nu zonder kaap van een toffe jongeman met een pener van 30 cm graag
Ja, maar ja.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:01 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja maar ook ja.
zolang je irritant bent geen zin inquote:Op woensdag 15 november 2017 21:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niet met mij rematch aandurven en dan mij kleuter noemen.
Stop maar.
kan je linkje hier plaatsen als jodel er in zit?quote:
Smoesjes bedenken.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zolang je irritant bent geen zin in
jijquote:
thanksquote:Op woensdag 15 november 2017 21:03 schreef jodelahity het volgende:
https://lichess.org/6YAxf46j dit is hem trouwens nu
jaquote:Op woensdag 15 november 2017 21:03 schreef Shakaloha het volgende:
Het is een feit dat een geit meer scheit in een mum van een tijd van een vlieg in een eeuwigheid.
Je versterkt het feit dat je niet durft. Mooi zo houden dus.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
sta nu 4-3 voor op je wil ik zo houden
Had die vlieg dat maar wat eerder geweten, dan had hij wel wat meer gescheten.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:03 schreef Shakaloha het volgende:
Het is een feit dat een geit meer scheit in een mum van een tijd dan een vlieg in een eeuwigheid.
Aangemeldquote:Op woensdag 15 november 2017 21:03 schreef jodelahity het volgende:
https://lichess.org/6YAxf46j dit is hem trouwens nu
Okay het is 21:00 zal ik je een linkje sturen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Smile and be happy!
wat was je aan het knutselen?quote:
quote:Op woensdag 15 november 2017 21:07 schreef Shakaloha het volgende:
Sow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees dit.![]()
![]()
![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op woensdag 15 november 2017 21:07 schreef Shakaloha het volgende:
Ik heb het ook gelezen. Is dat erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees dit.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2017 21:09 schreef Hexx. het volgende:
Ga allemaal schaken jullie en niet praten tussendoor. Je moet je hoofd erbij houden, he. Niet aan dit topic denken. Gewoon schaken.
quote:Op woensdag 15 november 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat was je aan het knutselen?
Ik probeer kerstkaarten uit internet na te doenquote:Op woensdag 15 november 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat was je aan het knutselen?
quote:Op woensdag 15 november 2017 21:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Is dat erg?
quote:Op woensdag 15 november 2017 21:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Is dat erg?
Ah cool, lukt het een beetje?quote:Op woensdag 15 november 2017 21:10 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik probeer kerstkaarten uit internet na te doen
Die van mij is berenpak2, ruilen van account?quote:Op woensdag 15 november 2017 21:10 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Oh ja? Je komt er toch nooit achter dat mijn wachtwoord Slablad4 is!
Siquote:Op woensdag 15 november 2017 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah cool, lukt het een beetje?
als je er een over hebt ja hoor.quote:
Ik ga wel genoeg maken. Moet ik wel je adres even wetenquote:Op woensdag 15 november 2017 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je er een over hebt ja hoor.
ja die stuur ik wel via dm als je een kaartje hebt.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ga wel genoeg maken. Moet ik wel je adres even weten
nee vandaag even nietquote:Op woensdag 15 november 2017 21:07 schreef _--_ het volgende:
[..]
Okay het is 21:00 zal ik je een linkje sturen?
Haha okayquote:Op woensdag 15 november 2017 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die stuur ik wel via dm als je een kaartje hebt.
]woensdag 15 november 2017 20:56[/url] schreef aloa het volgende:[/b]quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2409736/7/25#p175097247[quote]
[b]Op woensdag 15 november 2017 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah cool, lukt het een beetje?
jij zit altijd in mijn hoofdquote:Op woensdag 15 november 2017 21:09 schreef Hexx. het volgende:
Ga allemaal schaken jullie en niet praten tussendoor. Je moet je hoofd erbij houden, he. Niet aan dit topic denken. Gewoon schaken.
DM is goed, tochquote:Op woensdag 15 november 2017 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
als ik hem hier plaats weet ik niet wat ik nog meer krijg lol
maar ben benieuwd naar je kaartenmakersskillsquote:
Dickpics op polaroid.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
als ik hem hier plaats weet ik niet wat ik nog meer krijg lol
oh dan krijg jij ook een dmquote:Op woensdag 15 november 2017 21:14 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dickpics op polaroid.
Ik heb altijd van die Amerikaanse. Sliders enzo. Nu heb ik een al afquote:Op woensdag 15 november 2017 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar ben benieuwd naar je kaartenmakersskills
quote:Op woensdag 15 november 2017 21:13 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
]woensdag 15 november 2017 20:56[/url] schreef aloa het volgende:[/b]
wat zijn sliders?quote:Op woensdag 15 november 2017 21:15 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die Amerikaanse. Sliders enzo. Nu heb ik een al af
quote:Op woensdag 15 november 2017 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dan krijg jij ook een dm
ga ik daar weer een kerstkaart van maken.quote:
oh op die manier klinkt nog als een aardig karweitje om te maken?quote:Op woensdag 15 november 2017 21:17 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wat je kunt schuiven en dan erachter krijg je een verrassingstekst.
ja ik kijk.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:18 schreef jodelahity het volgende:
toeschouwersextra? https://lichess.org/fVA8rPS7zvAs
Ik heb voorlopig ook veel tijd. En het is wel leuk.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh op die manier klinkt nog als een aardig karweitje om te maken?
ja daar gaat het om, is ook lekker om bezig te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:20 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig ook veel tijd. En het is wel leuk.
Idd. Ik ben wel veel bezig. Haha!quote:Op woensdag 15 november 2017 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja daar gaat het om, is ook lekker om bezig te zijn natuurlijk.
Ja niks mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |