SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Voortaan wel op het linkje klikkenquote:Op woensdag 15 november 2017 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wordt is niet is.
Het is niet verplicht.
quote:Vanaf het schooljaar 2015/2016 wordt wiskunde verplicht voor alle havoleerlingen.
Maar dat is nu niet zo. Op mijn school zijn havolln zonder wiskunde. C en M profiel. Vmbo is ook mogelijk zonder. Voorstellen is niet hetzelfde als aangenomen wetten. En zelfs die laatste zijn niet altijd hard. Kijk naar de rekenen zooi.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Voortaan wel op het linkje klikken
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2017 14:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ook geen punten maar dat terzijde.
Ik ga appelstroop in je moeder dippen klootzakquote:
quote:Op woensdag 15 november 2017 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga appelstroop in je moeder dippen klootzak
Ik vind deze veel mooier..quote:Op woensdag 15 november 2017 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OP mag wel update krijgen he
Vmbo is idd mogelijk maar havo niet. De rijksoverheid zou op de vingers moeten tikken van die school.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Maar dat is nu niet zo. Op mijn school zijn havolln zonder wiskunde. C en M profiel. Vmbo is ook mogelijk zonder. Voorstellen is niet hetzelfde als aangenomen wetten. En zelfs die laatste zijn niet altijd hard. Kijk naar de rekenen zooi.
Snap ik.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik vind deze veel mooier..
Hopelijk snapt hij sarcasme.quote:
vmboquote:Op woensdag 15 november 2017 14:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
Vmbo is idd mogelijk maar havo niet. De rijksoverheid zou op de vingers moeten tikken van die school.
Dan zet ik jouw moeder in mn pannekoekquote:Op woensdag 15 november 2017 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga appelstroop in je moeder dippen klootzak
JAA LAGE NIVEAU BASHEN. DENK JE DAT JE HOOGSTAAND BENT OFZO. DENK JE DAT JE DE BESTE BENT. VMBO IS NIET LAGER OFZO.quote:
MBOquote:Op woensdag 15 november 2017 14:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
JAA LAGE NIVEAU BASHEN. DENK JE DAT JE HOOGSTAAND BENT OFZO. DENK JE DAT JE DE BESTE BENT. VMBO IS NIET LAGER OFZO.
Aldus pris
Ok deze is best grappigquote:Op woensdag 15 november 2017 14:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
JAA LAGE NIVEAU BASHEN. DENK JE DAT JE HOOGSTAAND BENT OFZO. DENK JE DAT JE DE BESTE BENT. VMBO IS NIET LAGER OFZO.
Aldus pris
Ja, dat ookquote:Op woensdag 15 november 2017 14:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Jij geeft les begrijp ik?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, haha!
Sorry, maar ik zie in veel dingen wel het grappige.
Ja, 3/4 klokuur vandaagquote:Op woensdag 15 november 2017 14:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En dan ben je nu al klaar met werken?
I like turtlesquote:Op woensdag 15 november 2017 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Not much hase change but they live underwater.
Ik had poffertjes ontbijtquote:Op woensdag 15 november 2017 14:55 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Nu heb ik zin in pannenkoeken met stroop..
Welke was je favoriet?quote:
Leukkkkkkquote:Op woensdag 15 november 2017 14:56 schreef -sabine- het volgende:
https://www.examenblad.nl(...)horizon=virdlf9jjhn8
Op klikken en tot en 6e alinea.
Laatste post van mij hierover.
Welke turtle schatquote:
Hèh? Hier werkt mijn verbeelding nietquote:Op woensdag 15 november 2017 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen met een poffertjespan bips
TL;DRquote:Op woensdag 15 november 2017 14:56 schreef -sabine- het volgende:
https://www.examenblad.nl(...)horizon=virdlf9jjhn8
Op klikken en tot en 6e alinea lezen.
Laatste post van mij hierover.
celllllulitussssssquote:Op woensdag 15 november 2017 14:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hèh? Hier werkt mijn verbeelding niet
Zekers. Soms ontbijt ik rijst.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders..
-___-quote:
Het enige wat mij te binnen schiet is cellulitis..quote:Op woensdag 15 november 2017 14:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hèh? Hier werkt mijn verbeelding niet
je zit op hetzelfde niveau als haags, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Oh, was al gezegd.
En dat zegt wat hoor.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
je zit op hetzelfde niveau als haags, gefeliciteerd.
Owkidoki.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
je zit op hetzelfde niveau als haags, gefeliciteerd.
siquote:Op woensdag 15 november 2017 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
You don't always have to fuck her hard.
oquote:Op woensdag 15 november 2017 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
You don't always have to fuck her hard.
mee eensquote:Op woensdag 15 november 2017 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sometimes u gotta say please sometimes u gotta say I'm gonna fuck u softly I'm gonna screw you gently.
mogelijkquote:Op woensdag 15 november 2017 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maarja als er maar een piemol in kan.
echt hequote:Op woensdag 15 november 2017 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
What's your favourite dish immnot gonna cook it but I'll order it from sensabar.
quote:
Gemakkelijk, hequote:Op woensdag 15 november 2017 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maarja als er maar een piemol in kan.
Okay, baas.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe jij eruit ziet.
ze heeft een staartquote:Op woensdag 15 november 2017 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat het barbie maar niet horen Michealquote:Op woensdag 15 november 2017 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken mij dat nah scheluh joiiiii. Lache tog, ja tog niet dan?quote:Op woensdag 15 november 2017 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat het barbie maar niet horen Micheal
quote:Op woensdag 15 november 2017 15:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt. Ik hou mijn DM in de gaten
quote:Op woensdag 15 november 2017 15:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt. Ik hou mijn DM in de gaten
quote:Op woensdag 15 november 2017 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
I yes I know about Captain America's strength
Zekerquote:
Haagse sugar daddyquote:
uh nee.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Haags heeft een mooie volle donkerbruine snor.
Ssssst je verpest de dagdromen.quote:
whoepsquote:Op woensdag 15 november 2017 15:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ssssst je verpest de dagdromen.
Ik ben niet dikquote:Op woensdag 15 november 2017 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien is Haagse wel een soort Frank Evenblij.
Ben je blond lang en mager kan je net voetballen en was je liever darter ?quote:
Kut, ja ik heet Lexquote:Op woensdag 15 november 2017 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je blond lang en mager kan je net voetballen en was je liever darter ?
yep.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:21 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nodig in je forum
ook geen vrije trappenquote:Op woensdag 15 november 2017 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zolang Lex maar geen pingels neemt.
Of een schot op leeg goalquote:Op woensdag 15 november 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook geen vrije trappen
Maar liever dat nog dan het bord voor ze kop van de zakenmanquote:Op woensdag 15 november 2017 15:28 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Als hij maar geen voetballer wordt..
ouwelullen muziekquote:Op woensdag 15 november 2017 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar liever dat nog dan het bord voor ze kop van de zakenman
Preciesquote:Op woensdag 15 november 2017 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken en te hopen dat het licht het doet.
Wat?quote:Op woensdag 15 november 2017 15:32 schreef -sabine- het volgende:
Deze maand luister ik veel fruhling in Paris.
weljaquote:Op woensdag 15 november 2017 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
I used to be commander and chief on my pimp ship fly and high.
Topics in fee openen.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen vriend?
Toen Kanye west nog tof was.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2017 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
You know I want to touch your lovely lady hums.
quote:
Ja, dat is kut he, in het donker weg en in het donker weer naar huisquote:Op woensdag 15 november 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat het nu al zowat donker is.
yepquote:Op woensdag 15 november 2017 16:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat is kut he, in het donker weg en in het donker weer naar huis
en dat duurt nog 1,5 maandquote:Op woensdag 15 november 2017 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
donkere dagen voor kerst dit.
ja...quote:Op woensdag 15 november 2017 16:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
en dat duurt nog 1,5 maand
En dan nog januari en februari koud, grijs en donker
Nee, maar ik wil nog wel een leuke sluitingspostquote:
xoxoxquote:Op woensdag 15 november 2017 16:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nog wel een leuke sluitingspost
Donequote:Op woensdag 15 november 2017 16:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Beloof je dat dat de laatste is?quote:Op woensdag 15 november 2017 16:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2017 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
O mooie ding
Legge op mij moent
Zakke joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |