Ja als ze er in gaat liggen wel.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:39 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nou... Ik zal je iets verklappen: soms ruikt de laken naar iemand. Dus de parfum vermengt met de lichaamsgeur.. Het is geen onlekkere geur, het is de persoon. En vooral als je verliefd bent, blijf je eraan ruiken
Totdat het wasdag is?quote:Op woensdag 15 november 2017 14:39 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nou... Ik zal je iets verklappen: soms ruikt de laken naar iemand. Dus de parfum vermengt met de lichaamsgeur.. Het is geen onlekkere geur, het is de persoon. En vooral als je verliefd bent, blijf je eraan ruiken
Soms, wanneer een vrouw veel in de kamer is, blijft haar geur hangenquote:Op woensdag 15 november 2017 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als ze er in gaat liggen wel.![]()
Maar als ze er langs loopt?
Wordt is niet is.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nieuwsbericht | 02-03-2012 | 14:45
Voor alle leerlingen op de havo wordt wiskunde een verplicht vak. Voor vwo-leerlingen was wiskunde al verplicht. Het kabinet wil alle leerlingen zo beter voorbereiden op het hoger onderwijs.
https://www.rijksoverheid(...)ok-verplicht-op-havo
Het zal nooit meer gewassen wordenquote:Op woensdag 15 november 2017 14:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Totdat het wasdag is?
Koesdoekquote:Op woensdag 15 november 2017 14:43 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het zal nooit meer gewassen worden
Dat lijkt me dan weer niet zo fris.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:43 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het zal nooit meer gewassen worden
Ben je het vergeten? Ik blijf niet herhalenquote:Op woensdag 15 november 2017 14:36 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer?
Jaja oké.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:42 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Soms, wanneer een vrouw veel in de kamer is, blijft haar geur hangen
Het is de leeftijd hé?quote:Op woensdag 15 november 2017 14:44 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ben je het vergeten? Ik blijf niet herhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |