Ah lelijkerd is datquote:
Nounou, haar lekkere bloemengeur, he.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Stinkt die meid zo erg of lag ze in je bed?
Beetje een drugs hoofd .quote:
En hoe oud ben jijquote:Op woensdag 15 november 2017 14:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe oud je bent denk ik.
Maar als je lakens een dag later nog naar bloemen ruiken omdat ze in je kamer liep hoe erg moet zij er dan niet naar ruiken.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:34 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nounou, haar lekkere bloemengeur, he.
Nieuwsbericht | 02-03-2012 | 14:45quote:Op woensdag 15 november 2017 14:33 schreef -sabine- het volgende:
Vmbo en havo c&m kun je zonder wisk examen doen.
Of jijquote:
En gingerquote:
Moet wel toegeven zijn muziek is beter dan die van een Justin Bieber .quote:
weet het wel zekerquote:Op woensdag 15 november 2017 14:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het wordt vroeg donker denk ik.
Nou... Ik zal je iets verklappen: soms ruikt de laken naar iemand. Dus de parfum vermengt met de lichaamsgeur.. Het is geen onlekkere geur, het is de persoon. En vooral als je verliefd bent, blijf je eraan ruikenquote:Op woensdag 15 november 2017 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar als je lakens een dag later nog naar bloemen ruiken omdat ze in je kamer liep hoe erg moet zij er dan niet naar ruiken.
Ditquote:Op woensdag 15 november 2017 14:39 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nou... Ik zal je iets verklappen: soms ruikt de laken naar iemand. Dus de parfum vermengt met de lichaamsgeur.. Het is geen onlekkere geur, het is de persoon. En vooral als je verliefd bent, blijf je eraan ruiken
Ja klopt hij kan wel aardig zingen afaik.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet wel toegeven zijn muziek is beter dan die van een Justin Bieber .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |