Thanks! Niet altijd de beste conversaties nee, maar goed... het zij zo.quote:Op dinsdag 14 november 2017 22:56 schreef Tingo het volgende:
Anyway kudos to you that you carry on 'discussing' with some people here.
Dat lijkt toch op de verkeerde plek . ik zou sleutelbeen zeggen op die plek en niet nek maar goed Het viel me trouwens ook op dat die traan in zijn oog er plotseling was en niet is ontstaan terwijl we keken .quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog maar eens:
Iemand die denkt dat de pleister bij de jonge man in deze post goed geplakt is?
@Wantie: kun jij hier misschien op antwoorden? Ben benieuwd.
Lijkt me ook ja.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat lijkt toch op de verkeerde plek . ik zou sleutelbeen zeggen op die plek en niet nek maar goed Het viel me trouwens ook op dat die traan in zijn oog er plotseling was en niet is ontstaan terwijl we keken .
1 schoen in beeld , zie je vakerquote:Op dinsdag 14 november 2017 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Gelukkig heeft ie de souvenirs nog "One cowboyboot he didn't loose during the mayhem".
Dat zijn de microfoons, zie rond 30 sec.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
1:00:Wat zijn de zwarte stipjes die achter op de muur te zien?
Nee, dat ben je niet.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog maar eens:
Iemand die denkt dat de pleister bij de jonge man in deze post goed geplakt is?
@Wantie: kun jij hier misschien op antwoorden? Ben benieuwd.
Neem aan dat je de lijst al gecontroleerd hebt met het crisis actor bureau?quote:Op dinsdag 14 november 2017 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier de alternatieve theorieën omtrent de Las Vegas shooting,
Nog maar eens de dodenlijst erin gooien dan:
https://usatoday.com/stor(...)-shooting/733236001/
Iemand al enig idee?
Ik toon hier volgens mij prima aan dat de jonge man zijn wond nep is en dat hij dus helemaal niet neergeschoten is. Zijn heldenverhaal is daarmee ook waardeloos. Dit is dus een crisis actor.quote:
Als er dus 1 aantoonbare niet-dode in de dodenlijst zit .....quote:Op woensdag 15 november 2017 06:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik toon hier volgens mij prima aan dat de jonge man zijn wond nep is en dat hij dus helemaal niet neergeschoten is. Zijn heldenverhaal is daarmee ook waardeloos. Dit is dus een crisis actor.
Als er 1 aantoonbare nep gewonde tussen zit, wat betekent dat dan voor de rest van die dubieuze personen we aangekaart hebben?
Wat is daarop uw antwoord?
Even serieus alsjeblieft. Je bent het met me eens dat de negroïde countryfestivalganger met 1 cowboylaars als souvenir een nep slachtoffer is?quote:Op woensdag 15 november 2017 06:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Als er dus 1 aantoonbare niet-dode in de dodenlijst zit .....
Ja, dacht ik ook. Misschien dat een mod het aan wil passen?quote:Op woensdag 15 november 2017 06:43 schreef illusions het volgende:
En ja, het zou "wrongly" moeten zijn.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 15 november 2017 08:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Even serieus alsjeblieft. Je bent het met me eens dat de negroïde countryfestivalganger met 1 cowboylaars als souvenir een nep slachtoffer is?
Wonden worden niet verplaatst.quote:Op woensdag 15 november 2017 08:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus ze hebben zijn wond in de nek operatief naar de schouder verplaatst?
Precies. Had me niet verbaasd als je met dat antwoord had gekomen namelijk. Maar goed, waarom zit het wondje dan onder in de nek op de foto, maar zit de pleister op de schouder geplakt?quote:Op woensdag 15 november 2017 08:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Wonden worden niet verplaatst.
Misschien zie je verkeerd waar de wond zit, misschien is de pleister niet goed geplakt.quote:Op woensdag 15 november 2017 08:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies. Had me niet verbaasd als je met dat antwoord had gekomen namelijk. Maar goed, waarom zit het wondje dan onder in de nek op de foto, maar zit de pleister op de schouder geplakt?
Ik geef ze het advies om de volgende keer de gesoepte foto te laten zien aan degene die de pleister gaat plakken om dit soort stupiditeiten te voorkomen. Maar goed, het maakt toch niet uit verder want cognitieve dissonantie doet zijn werk wel.quote:Op woensdag 15 november 2017 08:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien zie je verkeerd waar de wond zit, misschien is de pleister niet goed geplakt.
Even serieus alsjeblieft. Je bent het met me eens dat er 58 doden zijn gevallen?
Ik begrijp u niet. Goede pleister, verkeerde plek? Je ziet dus ook dat de negroïde coutryfan een fraud is?quote:
Nee, ik zie de fout in je TT.quote:Op woensdag 15 november 2017 08:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begrijp u niet. Goede pleister, verkeerde plek? Je ziet dus ook dat de negroïde coutryfan een fraud is?
Ik ben geen dokter, maar als je vraagt waar onder de pleister de wond zit, zou ik zeggen net iets rechts van waar je die groene stip hebt geplaatst.quote:Op woensdag 15 november 2017 08:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haastklus ivm topickapers.
Maar de pleister zit dus goed volgens jou?
In het midden van de pleister dus?quote:Op woensdag 15 november 2017 08:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter, maar als je vraagt waar onder de pleister de wond zit, zou ik zeggen net iets rechts van waar je die groene stip hebt geplaatst.
Ongeveer, kan het slecht beoordelen van een screenshot van een YouTube filmpje, en ben ook geen arts ofzo. Hou me niet zo bezig met pleisters en crisis actors eigenlijk. Meer met het volgende:quote:Op woensdag 15 november 2017 09:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In het midden van de pleister dus?
Ah, als je het niet kunt verklaren geef je gewoon YouTube de schuld. Heb ik je al vaker op betrapt.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Ongeveer, kan het slecht beoordelen van een screenshot van een YouTube filmpje, en ben ook geen arts ofzo. Hou me niet zo bezig met pleisters en crisis actors eigenlijk. Meer met het volgende:
Waar komen al die doden vandaan dan? Waar komt die lijst vandaan?
Als jij 58 doden niet kan verklaren geef je gewoon een neger op cowboylaarzen de schuld.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah, als je het niet kunt verklaren geef je gewoon YouTube de schuld. Heb ik je al vaker op betrapt.
Bij die 58 doden komen we vanzelf wel een keer. Eerst de duidelijke frauds er uit vissen en documenteren.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Als jij 58 doden niet kan verklaren geef je gewoon een neger op cowboylaarzen de schuld.
Waarom niet gelijk? Als er 58 doden zijn, is het al heel duidelijk geen hoax. De rest is je kop in het zand steken, of vingers in je oren en keihard "tralalala" roepen, jij mag de variant kiezen.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij die 58 doden komen we vanzelf wel een keer. Eerst de duidelijke frauds er uit vissen en documenteren.
En dan ben je aanbeland bij de doden, en dan blijken die wel echt...quote:Op woensdag 15 november 2017 09:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij die 58 doden komen we vanzelf wel een keer. Eerst de duidelijke frauds er uit vissen en documenteren.
Ja, omdat ze een geschiedenis hebben.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat die echt zijn. Bewijs dat maar eens? Omdat ze op een lijst staan met een verhaaltje erbij?
Geschiedenis zoals?quote:Op woensdag 15 november 2017 09:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, omdat ze een geschiedenis hebben.
Waaruit blijkt dat jij echt bent?
Nee, je toont niet aan dat de wond nep is. Jij denkt enkel dat die pleister verder naar links had gemoeten en dat de grimeur te stom is geweest om hem op de verkeerde plek te plakken. Maar gelukkig weet jij dat wel te achterhalen op een YouTube video...quote:Op woensdag 15 november 2017 06:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik toon hier volgens mij prima aan dat de jonge man zijn wond nep is en dat hij dus helemaal niet neergeschoten is. Zijn heldenverhaal is daarmee ook waardeloos. Dit is dus een crisis actor.
Als er 1 aantoonbare nep gewonde tussen zit, wat betekent dat dan voor de rest van die dubieuze personen we aangekaart hebben?
Wat is daarop uw antwoord?
Wat bedoel je met aantoonbare geschiedenis?quote:Op woensdag 15 november 2017 09:27 schreef illusions het volgende:
Extra informatie is beschikbaar over allemaal, meestal op de lijst zelf, anders is het niet moeilijk om het zelf op te zoeken. Familieleden zijn bekend, die op hun beurt ook weer aantoonbare geschiedenis hebben, en ga zo maar door.
YouTube weer de schuld geven.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je toont niet aan dat de wond nep is. Jij denkt enkel dat die pleister verder naar links had gemoeten en dat de grimeur te stom is geweest om hem op de verkeerde plek te plakken. Maar gelukkig weet jij dat wel te achterhalen op een YouTube video...
Die zit op de goede plek. Jouw groene stip is een onjuiste gok van je.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zit de pleister op de goede plek?
Uhm, misschien geschiedenis die aantoont dat ze bestaan (hebben).quote:Op woensdag 15 november 2017 09:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat bedoel je met aantoonbare geschiedenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |