Maak dat een WT-koers.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Ronde van Rwanda is ook weer bezig.
[ afbeelding ]
Volgend jaar zal het nog steeds een 2.2-koers zijn en in 2019 wordt het misschien, met een beetje geluk, een 2.1-koers.quote:
Lol gelijk dat hele land failliet.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo zou het prijzengeld bijvoorbeeld vervijfvoudigd moeten worden.
Ik heb je er al eens eerder op gewezen. Ik vraag het je nog één keer op aardige manier: stop met dat subtiele getroll.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol gelijk dat hele land failliet.
Prijzengeld in de vorm van grote klomp tin.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was niet eens subtiel, F1 hoort geridiculiseerd te worden.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb je er al eens eerder op gewezen. Ik vraag het je nog één keer op aardige manier: stop met dat subtiele getroll.
Het lag weer eens aan de motor dat Verstappen niet won. Wat een sport voor clowns is het toch ook.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was niet eens subtiel, F1 hoort geridiculiseerd te worden.
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo is dat bij Cancellara toch ook?quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lag weer eens aan de motor dat Verstappen niet won. Wat een sport voor clowns is het toch ook.
Ik boycot F1 sinds ze de V12 in de ban hebben gdaan. Het is niets meer.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lag weer eens aan de motor dat Verstappen niet won. Wat een sport voor clowns is het toch ook.
of beter:quote:
twitter:ProCyclingStats twitterde op woensdag 15-11-2017 om 18:22:21Your last year’s prayers have been heard @DigitalNomadPCS BREAKING Rwanda 🇷🇼 goes for a bid to host 2023,2024 or… https://t.co/UHsY1U5dv2 reageer retweet
Wel mooi gedaan met die ontploffende bom achter de tekst.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:10 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Die broek! Home of Cycling kan nu niet achterblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |