SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Efficiënt.quote:
ja dacht ik alquote:Op dinsdag 14 november 2017 08:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb je nog gewezen op een taalfout in het 'hoe-vaak-trek-je-door-topic'
Even tellen hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2017 08:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Efficiënt.
Je hebt maar 10 vakken toch?
Gym, tekenen, muziek en Nederlands tellen niet mee.quote:
Tekenen en muziek heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 november 2017 09:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gym, tekenen, muziek en Nederlands tellen niet mee.
jaquote:Op dinsdag 14 november 2017 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga eens werken of naar school ofzo
En als beide niet kan?quote:Op dinsdag 14 november 2017 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga eens werken of naar school ofzo
COS ook, maar dat is levenloosquote:Op dinsdag 14 november 2017 09:17 schreef Shittieboy het volgende:
Is dit de enige chat die zo snel gaat?
Goed punt.quote:
SecretPretquote:Op dinsdag 14 november 2017 09:21 schreef Amoeba het volgende:
Wie zou zelfs de punten op 4 mei om 20.00 willen pakken?
Ik goor straks wel wat naar hier als het klaar is.quote:Op dinsdag 14 november 2017 09:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
En kroketten maken!
Als ze niet goor zijn: prima!quote:Op dinsdag 14 november 2017 09:27 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik goor straks wel wat naar hier als het klaar is.
Oei!quote:Op dinsdag 14 november 2017 09:28 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als ze niet goor zijn: prima!
Hahahaha!quote:Op dinsdag 14 november 2017 09:29 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Die houden wel van een kroket ja..
doe niet zo gierigquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee dat niet. Daar krijg ik niet genoeg voor betaald
Zeker! Maar niet met liefdequote:Op dinsdag 14 november 2017 10:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
doe niet zo gierig
Gewoon drie tientjes
Zuigen maar
1loos (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: lozer, overtreffende trap: loost)quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
1loos (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: lozer, overtreffende trap: loost)
1
schijnbaar, niet echt: loos alarm
2
alleen voor de vorm, voor het uiterlijk aangebracht: een loze deur; loze beloften
2loos (bijvoeglijk naamwoord)
1
wat is er loos? aan de hand
lo·zen (loosde, heeft geloosd)
1
(overtollig water) laten weglopen
2
iem. wegsturen, proberen kwijt te raken
Welke zou je kiezen dan?quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:27 schreef Hexx. het volgende:
Weet je wat loos is?
Dat FOK! maar niet kan bepalen of ik Sint ben of Zwarte Piet. Het ene moment ben ik de eerste, het andere de laatste
geen last vanquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:27 schreef Hexx. het volgende:
Weet je wat loos is?
Dat FOK! maar niet kan bepalen of ik Sint ben of Zwarte Piet. Het ene moment ben ik de eerste, het andere de laatste
Lekker tochquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:27 schreef Hexx. het volgende:
Weet je wat loos is?
okquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:27 schreef Hexx. het volgende:
Weet je wat loos is?
Ok sintquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:28 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar ik wil geen twee persoonlijkheden zijn..
ahaquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:28 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:28 schreef Hexx. het volgende:
[..]
En ook bij deze post ben je bij mij sint!quote:
Wel voor meer dingenquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:33 schreef noodgang het volgende:
Jullie zijn al goed in vorm voor de sinterklaasrijmpjes!
quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:38 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Okay, "lijkt me stug".
Zo beter?
genietquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Lekker een frikandel.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:43 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Zo vlug als water, maar de volgende post komt wat later.
broodnodigquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Voor de broodnodige punten.
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:47 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Poepen in een ouwe schoen en weer overdoen.
een gelovigequote:Op dinsdag 14 november 2017 10:47 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Is vermoeiend om niet te weten wie je bent
quote:Op dinsdag 14 november 2017 10:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Sodeknetter, die Hexx is een ware ketter!
Ze is zoekendequote:Op dinsdag 14 november 2017 10:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Sodeknetter, die Hexx is een ware ketter!
wiequote:Op dinsdag 14 november 2017 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Plaats eens een update ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |