quote:Op donderdag 16 november 2017 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Wil er iemand een gratis laptop. heb er opeens weer 1 over.
Ok okquote:Op donderdag 16 november 2017 15:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]Ik kwam juist lief doen, kijk dan!
Misschien, maar ik dans nietquote:Op donderdag 16 november 2017 15:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kom je ook?Ik wil vrouwen om mee te dansen!
Draaien ze daar headbangmuziek?quote:
Niet echt, het is echt een ierse pub, maar ze willen vast een nummertje GnR draaien denk ikquote:Op donderdag 16 november 2017 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Draaien ze daar headbangmuziek?
GnRquote:Op donderdag 16 november 2017 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt, het is echt een ierse pub, maar ze willen vast een nummertje GnR draaien denk ik.
Ja, dat is een van de weinige keren dat je met de trein beter af bent, kan je ook nog een biertje/wijntje drinkenquote:Op donderdag 16 november 2017 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
GnR
Ik wil weer naar het concert volgend jaar maar het is weer in fucking Nijmegen
Afgelopen keer hebben we over zowel de heen- als terugreis 4 uur gedaan![]()
![]()
Dus ik twijfel nog even!
Leuk was dat.quote:
Mja, de trein is ook een optie idd..quote:Op donderdag 16 november 2017 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is een van de weinige keren dat je met de trein beter af bent, kan je ook nog een biertje/wijntje drinken.
Waterhole en Cave zijn leuk maar toch anders..quote:
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 16 november 2017 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, de trein is ook een optie idd..
Ik heb gewoon wijn gedronken natuurlijk
Yep!quote:Op donderdag 16 november 2017 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Waterhole en Cave zijn leuk maar toch anders..
Hij heeft wel een biertje op, of 2 misschienquote:Op donderdag 16 november 2017 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
Arme Re met zijn colatje.
Waterhole kom ik maar weinig meer tegenwoordig, Cave pas nog wel geweest, was wel ok. Daarvoor was ik in the Kiwi trouwens.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yep!
Ik ben zo benieuwd hoe jij er nu uit ziet!
[..]
Hij heeft wel een biertje op, of 2 misschien
Ik ben een tijdje terug in de Kiwi geweest (met Black 10 jaar reunie-ding) en verder is het allemaal zo'n 3 jaar geledenquote:Op donderdag 16 november 2017 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waterhole kom ik maar weinig meer tegenwoordig, Cave pas nog wel geweest, was wel ok. Daarvoor was ik in the Kiwi trouwens.
Rock and Roll.
Ja, toen was ik er idd nietquote:Op donderdag 16 november 2017 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje terug in de Kiwi geweest (met Black 10 jaar reunie-ding) en verder is het allemaal zo'n 3 jaar geledenOp wat concerten na.
Jammer hoor, het was erg leuk! Voor mij is het wel redelijk dichtbij, ik vind Molly Malone weer achterlijk ver wegquote:Op donderdag 16 november 2017 20:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, toen was ik er idd niet. Ik kom er verder ook niet vaak, het ligt zo uit de route.
Maar, you need to get out more.
Ver weg, het zit bij CS, jullie zijn toch verhuisd? (weet het ff niet precies meerquote:Op donderdag 16 november 2017 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jammer hoor, het was erg leuk! Voor mij is het wel redelijk dichtbij, ik vind Molly Malone weer achterlijk ver weg
En ja, ik weet het
Tssk.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ver weg, het zit bij CS, jullie zijn toch verhuisd? (weet het ff niet precies meer).
Oh, ik had ijburg in mijn hoofdquote:Op donderdag 16 november 2017 20:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tssk.
Ja, verhuisd naar Osdorp, precies de andere kant dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |