?quote:
Dat je een n00b bentquote:
Na meer dan 15 jaar geregistreerd te zijn is de n00b status er toch wel een beetje af lijkt mequote:
Nou ok, een beetje danquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Na meer dan 15 jaar geregistreerd te zijn is de n00b status er toch wel een beetje af lijkt me
Ja prima hoor, met jou? Oh ja, vertel eens over die leasekat
Is het een LAT-kat?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, een beetje dan.
Hier alles goed, leasekat gaat ook prima, morgen weer op visitie.
Ja, ze woont bij mijn oppaskinderenquote:
Hoe oud zijn die?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze woont bij mijn oppaskinderen.
5 en 11quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die?
Ik heb ook een nieuwe kat
Hehe leuk!quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
5 en 11.
Alweer? Waarom verslijt je er zo veel?. Wat voor merk?
Meestal wel, vorige week 3 vriendjes mee na school, 5 koters is best veelquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe leuk!
Alweer? Sinds een maand of 3, daarvoor 1,5 jaar geen kat gehad
Ik verslijt er zoveel omdat ze ook weer doodgaan. En het merk is oud, vrouwtje, Europese korthaar met wat Britse korthaar.
Je gaat echt oppassen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal wel, vorige week 3 vriendjes mee na school, 5 koters is best veel.
Oh ja, goed punt wel. Deze is een ragdoll, ook een vrouwtje dus, Luna genaamd.
Dacht je dat ik het verzonnen had allemaal?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je gaat echt oppassen?Hoe doe je dat met werk?
Oh 5 lijkt me echt superveel, ik vind 1 al veel af en toe
Oh een ragdoll, die zijn heel mooi toch? En liefLeuk.
Nou niet allemaal, maar ik wist niet dat je serieus was met het oppasgedeeltequote:Op woensdag 10 juli 2019 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dacht je dat ik het verzonnen had allemaal?. Ik pas al een jaar ofzo 1 of 2 dagen per week op en op donderdag gaan er meestal wat klasgenootjes mee. Qua werk heb ik het wel geregeld natuurlijk
.
Ja, heel mooi beestje, was ook 500 euro.
Weer zo'n gebrek aan interesse van jouw kantquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou niet allemaal, maar ik wist niet dat je serieus was met het oppasgedeelte
Ik heb je toch ook al een jaar niet gesproken, hoe moet ik dat weten dan?
Lekker aan de prijsMijn kat was gratis.
Nou, vertel eens over de mama dan? *is geinteresseerd*quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer zo'n gebrek aan interesse van jouw kant.
Ja, ik had het er ook niet voor over gehad, moesten ze ook nog helemaal voor naar Groningen. Maar het is een leuk beest, ik ben duidelijk de "voer en vecht met me" slaaf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |