SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
Bellequote:
Een hele mooie splinternieuwe boot.quote:
Lang niet. wel perongeluk verkeerde stuk aangeklikt met muis. Maar blijkt toch goed te zijn.quote:
naaisquote:Op maandag 13 november 2017 20:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Lang niet. wel perongeluk verkeerde stuk aangeklikt met muis. Maar blijkt toch goed te zijn.
Heb je weer aandacht op het internet nodig.quote:Op maandag 13 november 2017 20:08 schreef _--_ het volgende:
oww wee als iemand met dm's flip zit te helpen.
Arme Annaquote:
rematch?quote:
Netjes hoorquote:Op maandag 13 november 2017 20:12 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is me toch een schaakmat.
Ingezette geld graag
nee, jij dacht dat ik mn toren zou weggeven voor een loperquote:
nee ik zag die koningin wel staan voor mijn koing hoor.quote:Op maandag 13 november 2017 20:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
nee, jij dacht dat ik mn toren zou weggeven voor een loper![]()
Die loper moest daar alleen weg zodat ik je schaakmat kon slaan.
nee zwarte pieten hater.quote:Op maandag 13 november 2017 20:13 schreef Themonk5 het volgende:
inmiddels is dit toch helemaal geen dood topic meer, dus spel stoppen toch![]()
Nee, jouw 2e loper. Jij offerde die op zodat jij mij toren kreeg. Maar jouw loper moest eigenlijk weg voor het voltooien van de schaakmatquote:Op maandag 13 november 2017 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee ik zag die koningin wel staan voor mijn koing hoor.
Potje tegen de winnaar had ik gehoord.quote:
pol pot?quote:Op maandag 13 november 2017 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
iemand anders nog een potje dan?
Van mij mag zwarte piet gewoon blijven hoor. Ik ga dit jaar zelfs als zwarte pietquote:
je feedback topic.quote:Op maandag 13 november 2017 20:16 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Van mij mag zwarte piet gewoon blijven hoor. Ik ga dit jaar zelfs als zwarte pietWaar haal je dat ik een zwarte pieten hater ben vandaan?
leuk!quote:Op maandag 13 november 2017 20:16 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Van mij mag zwarte piet gewoon blijven hoor. Ik ga dit jaar zelfs als zwarte pietWaar haal je dat ik een zwarte pieten hater ben vandaan?
Neutraliteit uitstralen is altijd goed voor een platform. Daarnaast ben ik nog steeds voorstander van roetveegpietquote:Op maandag 13 november 2017 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je feedback topic.
was niet serieus verder.
Potje tegen de winnaar had ik gehoord.quote:
ja stuur ff linkquote:Op maandag 13 november 2017 20:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Potje tegen de winnaar had ik gehoord.
ik wil oranje pieten, fluoriserend, tot ze lichtgevenquote:Op maandag 13 november 2017 20:19 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Neutraliteit uitstralen is altijd goed voor een platform. Daarnaast ben ik nog steeds voorstander van roetveegpiet
dat programma over Chili op rtl4.quote:
uh.. OK ken ik niet. Maar vast wel leuk.quote:Op maandag 13 november 2017 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat programma over Chili op rtl4.
nr / user / score / tot. aant. posts in reeksquote:
1430 postsquote:Op maandag 13 november 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. _--_ / 74 / 1429
2. aloa / 70 / 975
3. haags_kwartiertje / 65 / 1197
4. Hexx. / 48 / 274
5. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 41 / 372
per post doe jij het veruit het beste trouwens.
ja kijkt wel lekker weg, meestal ben ik dan nog bezig met wat anders tegelijk; beetje eenvoudig programma gewoon, maar is best leuk.quote:Op maandag 13 november 2017 20:21 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
uh.. OK ken ik niet. Maar vast wel leuk.
Whaaaa!!!!!quote:Op maandag 13 november 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. _--_ / 74 / 1429
2. aloa / 70 / 975
3. haags_kwartiertje / 65 / 1197
4. Hexx. / 48 / 274
5. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 41 / 372
per post doe jij het veruit het beste trouwens.
Nononoquote:Op maandag 13 november 2017 20:22 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Whaaaa!!!!!![]()
![]()
Morgenochtend nog meer!!!
ja dan is het rustig zeker?quote:Op maandag 13 november 2017 20:22 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Whaaaa!!!!!![]()
![]()
Hey, weer een puntje ingelopen.quote:Op maandag 13 november 2017 20:22 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Whaaaa!!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2017 20:24 schreef Shakaloha het volgende:
Hier weer mijn geniale tactiek, met medewerking van Hemarookworst:[ afbeelding ] Op maandag 13 november 2017 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb linkje al gestuurd killquote:
Jaa, dan blijf ik gewoon in bed fokken tot ik honger krijg. Haha!quote:Op maandag 13 november 2017 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dan is het rustig zeker?
sta je nog steeds zonder wekker zo vroeg op?
haha herkenbaar.quote:Op maandag 13 november 2017 20:24 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Jaa, dan blijf ik gewoon in bed fokken tot ik honger krijg. Haha!
wajoo wejoo kapot harde faalquote:Op maandag 13 november 2017 20:24 schreef Shakaloha het volgende:
Hier weer mijn geniale tactiek, met medewerking van Hemarookworst:[ afbeelding ] Op maandag 13 november 2017 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, eentje maar.quote:Op maandag 13 november 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, weer een puntje ingelopen.
zulke racistische woorden van een mod.quote:
Schakenquote:Op maandag 13 november 2017 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zulke racistische woorden van een mod.
je bent toch bllauw?quote:
lolquote:Op maandag 13 november 2017 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je bent toch bllauw?
im blue ba da bee da lbalballaab
hoi sappige kersenvlaaiquote:Op maandag 13 november 2017 20:24 schreef Shakaloha het volgende:
jaquote:Op maandag 13 november 2017 20:32 schreef MichaelScott het volgende:
Hopen dat het nu een beetje rustiger is.
hoop is goed maar dit nijgt naar ijlen.quote:Op maandag 13 november 2017 20:32 schreef MichaelScott het volgende:
Hopen dat het nu een beetje rustiger is.
quote:Op maandag 13 november 2017 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoop is goed maar dit nijgt naar ijlen.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2017 23:02 uur schreef Sperzieboon het volgende:
Mensen zijn er om te leven op aarde om doelen te bereiken. Om vreugde met elkaar te delen. Wij leven met een doel dat God ons heeft gegeven. Dat doel moeten we zelf zoeken. Voor jezelf. Iedereen met een ander doel. Die eenheid maakt ons verschillend. En tegelijkertijd maakt het ons gelijk. Gelijk aan elkaar, maar ook gelijk aan het leven en Moeder Aarde. We hebben een doel in ons leven; ons doel vinden.
quote:Op 39 maart 2016 03:10 uur schreef BennyBroeks het volgende:
Godverdommen.
goed geleerd?quote:
hey aloaquote:
Nee nieuwe kwartiel gaat beginnen. Had één tentamen wat ik semi-verkloot heb (tussen de 20-25 punten, 22 nodig), dat was Stochastiek en verder een projectweek. Daarvoor moeten we nog een rapport indienen. Ook zo'n hekel aan, dat die shit doorloopt in een nieuw kwartiel.quote:
gewoon wat er staat.quote:Op maandag 13 november 2017 20:37 schreef Shakaloha het volgende:
Wat is dat met aantal post in deze reeks??
Als jij nou weggaat zijn het er minderquote:Op maandag 13 november 2017 20:37 schreef Shakaloha het volgende:
1quote:Op maandag 13 november 2017 20:37 schreef Shakaloha het volgende:
oh oké op die manier en van die ene had ik gelezen inderdaad, en dat klinkt kut ja doorlopend gezeik.quote:Op maandag 13 november 2017 20:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee nieuwe kwartiel gaat beginnen. Had één tentamen wat ik semi-verkloot heb (tussen de 20-25 punten, 22 nodig), dat was Stochastiek en verder een projectweek. Daarvoor moeten we nog een rapport indienen. Ook zo'n hekel aan, dat die shit doorloopt in een nieuw kwartiel.
bekhouden teefquote:Op maandag 13 november 2017 20:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als jij nou weggaat zijn het er minder
Schrijfwerkquote:Op maandag 13 november 2017 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh oké op die manier en van die ene had ik gelezen inderdaad, en dat klinkt kut ja doorlopend gezeik.
quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben het zwaar aan het verkloten
Wat dan?quote:Op maandag 13 november 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oh dan kunnen we zo uitgebreid verslag verwachten.quote:Op maandag 13 november 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja genot. Echt te domme fouten, ongekendquote:Op maandag 13 november 2017 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dan kunnen we zo uitgebreid verslag verwachten.
ik was weer mijn koningin vergeten man man man...quote:Op maandag 13 november 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja genot. Echt te domme fouten, ongekend
ik heb die raket van designer city getest trouwens voor goud.quote:
koning is het belangrijkste stuk, en de koningin was een hele tijd geleden juist de schlemiel van het spel.quote:Op maandag 13 november 2017 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
ik vraag me altijd af waarom koningin zo veel machtiger is qua zetten dan koning
nope.quote:Op maandag 13 november 2017 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
welke baas kan hier chinees schaken?
Ooit eens gedaan, weet er niets meer vanaf.quote:Op maandag 13 november 2017 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
welke baas kan hier chinees schaken?
daar heb je in het midden vh bord een rivier om daar rekening mee te houdenquote:
quote:Op maandag 13 november 2017 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan, weet er niets meer vanaf.
ah klinkt ook wel vet, paar mensen uit mijn klas spelen ook go, maar dat lijkt mij wat minder weer.quote:Op maandag 13 november 2017 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heb je in het midden vh bord een rivier om daar rekening mee te houden
en een generaal die zijn 'kasteel' niet uit kan als koning
oké?quote:
Je moederquote:Op maandag 13 november 2017 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan, weet er niets meer vanaf.
quote:Op maandag 13 november 2017 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah klinkt ook wel vet, paar mensen uit mijn klas spelen ook go, maar dat lijkt mij wat minder weer.
okquote:
kan jij dat?quote:
ah sick, zal eens kijken of ik het een beetje kan leren.quote:
jaquote:Op maandag 13 november 2017 20:49 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Dus als je heel veel post krijg je ook punten?
quote:Op maandag 13 november 2017 20:49 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
heb zelfs thuis een setje chinees als westers schaken thuisliggen. vroeger (basischool/middelbare school) fanatiek speler van beide, nu beetje verwaterdquote:Op maandag 13 november 2017 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah sick, zal eens kijken of ik het een beetje kan leren.
kan je ook normaal schaken?
ah oké, ik speel pas een tijdje door een topic op FOK!.quote:Op maandag 13 november 2017 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb zelfs thuis een setje chinees als westers schaken thuisliggen. vroeger (basischool/middelbare school) fanatiek speler van beide, nu beetje verwaterd
wie?quote:
Weet niet.quote:
oké.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 20:53 schreef BoneThugss het volgende:
Hardop gelachen, HAAAGS!!!
MET JE SSST!!
Ik zag je niet bij het bespreken van de campagnequote:
waar?!quote:Op maandag 13 november 2017 20:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik zag je niet bij het bespreken van de campagne
Dat vroeg ik me ook al af.quote:
Neequote:Op maandag 13 november 2017 20:49 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
godver ik dacht dat dat volgende week was man.quote:
Geeft niet broer.quote:Op maandag 13 november 2017 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
godver ik dacht dat dat volgende week was man.![]()
ja lekker, we gaan toch wel winnen.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja lekker, we gaan toch wel winnen.
quote:Op maandag 13 november 2017 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja lekker, we gaan toch wel winnen.
Wie ben jij nou weer?quote:
gedaan, sc van jou en haags?quote:Op maandag 13 november 2017 20:59 schreef LCMS het volgende:
Vergeet niet te posten in de leukste SC van FOK!:
FEE / [FEE SC #1] It's the most wonderful time
Daar lijkt het nu wel op, maar daar kan verandering in komenquote:Op maandag 13 november 2017 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gedaan, sc van jou en haags?
oké, staat in myat... dingesquote:Op maandag 13 november 2017 21:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Daar lijkt het nu wel op, maar daar kan verandering in komen
alleen de punten tellen, aantal posts boeit nietquote:
goodtopiekquote:Op maandag 13 november 2017 20:59 schreef LCMS het volgende:
Vergeet niet te posten in de leukste SC van FOK!:
FEE / [FEE SC #1] It's the most wonderful time
snap je het spel al?quote:Op maandag 13 november 2017 21:04 schreef Shakaloha het volgende:
Homijn= Komijn
Komijn= Tonijn
Tonijn= Konijn
Konijn= Kozijn
Kozijn= Rozijn
Eh okéquote:Op maandag 13 november 2017 21:04 schreef Shakaloha het volgende:
Homijn= Komijn
Komijn= Tonijn
Tonijn= Konijn
Konijn= Kozijn
Kozijn= Rozijn
En de rozijn eet ik op.
Ik snap het wel, laat maar.quote:Op maandag 13 november 2017 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
snap je het spel al?
Ik moet je nu vastbinden.
waarom en waar?quote:Op maandag 13 november 2017 21:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Anders maken we gewoon een nieuwe SC
Neh, zit te schakenquote:Op maandag 13 november 2017 21:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Anders maken we gewoon een nieuwe SC
oh lol, dan ban je scrup toch gewoon?quote:Op maandag 13 november 2017 21:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Haags heeft het niet zo op scrupuleus. En ik zie dat FB nog geen SC heeft
Ik mag hem wel hoorquote:Op maandag 13 november 2017 21:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Haags heeft het niet zo op scrupuleus. En ik zie dat FB nog geen SC heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |