SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
Start een poll zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 november 2017 17:38 schreef Pharkus het volgende:
moooi zo, doen we dan weer een restore?
hoezo?quote:Op maandag 13 november 2017 17:39 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Start een poll zou ik zeggen.
die komt er sowieso.quote:Op maandag 13 november 2017 17:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Of er een restore moet komen.
oja das waar.quote:Op maandag 13 november 2017 17:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Een reset, maar een restore toch niet?
soort van.quote:Op maandag 13 november 2017 17:47 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
In de wat? Het rijmt maar slaat het ook ergens op?
Natuurlijk.quote:Op maandag 13 november 2017 17:47 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
In de wat? Het rijmt maar slaat het ook ergens op?
Bahquote:
Waarom neem jij die taak niet je bent er het meest.quote:
Ik wil anderen ook aan het werk zetten.quote:Op maandag 13 november 2017 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom neem jij die taak niet je bent er het meest.
Ik ken alleen in de kiem smoren.quote:Op maandag 13 november 2017 17:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, als je goed leest en je fantasie gebruikt zie je het wel.
Vlees smoren of stoven. In dit geval worst die niet harig is kan snel gestoofd worden.quote:Op maandag 13 november 2017 17:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik ken alleen in de kiem smoren.
Geen idee wat smoor is.
Ja smoren. Maar jij zegt in de smoor.quote:Op maandag 13 november 2017 17:54 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Vlees smoren of stoven. In dit geval worst die niet harig is kan snel gestoofd worden.
Ja, nou. Ik maak soms mijn eigen taal/woorden. Ik moet soms wennen in het Nederlands te denkenquote:Op maandag 13 november 2017 17:55 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja smoren. Maar jij zegt in de smoor.
Het zij je vergeven.quote:Op maandag 13 november 2017 17:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik maak soms mijn eigen taal/woorden. Ik moet soms wennen in het Nederlands te denken
ik zie hetquote:Op maandag 13 november 2017 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ook zonder streepje gaat het snel
Buiginkjequote:Op maandag 13 november 2017 17:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het zij je vergeven.
Wat is jouw moedertaal dan?quote:Op maandag 13 november 2017 17:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik maak soms mijn eigen taal/woorden. Ik moet soms wennen in het Nederlands te denken
Nice.quote:Op maandag 13 november 2017 17:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Mengeling. Geen echte moedertaal.
Spaans, Indonesisch, Engels, Nederlands.
Aha, ook import dusquote:Op maandag 13 november 2017 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
moedertaal, ik ben geen rasechte Fries.
Nu je het snaptquote:Op maandag 13 november 2017 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ook zonder streepje gaat het snel
21 uur was de afspraakquote:
Ligt eraan. Je lan kiezen voor 1+0quote:
ik heb heel effe tijd, ben ook zo weggevaagd!quote:Op maandag 13 november 2017 18:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je lan kiezen voor 1+0
En voor 30+30
Nee johquote:Op maandag 13 november 2017 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
O ik moet nog brood halen bij de super. Als ik terugkomen zijn we waarschijnlijk bij deeltje 523 of zo
Okay ik stuur je een linkjequote:Op maandag 13 november 2017 18:11 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb heel effe tijd, ben ook zo weggevaagd!
oh, 5min etenquote:Op maandag 13 november 2017 18:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je lan kiezen voor 1+0
En voor 30+30
Heerlijkquote:
Voor watquote:
Je hebt er zelfs een app voor. Maar op ipad zonder app kan het ook werken. Niet handig overigens.quote:
boeiequote:Op maandag 13 november 2017 18:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een app voor. Maar op ipad zonder app kan het ook werken. Niet handig overigens.
Ben je weer huilie doen.quote:
Friet zo als de uitvinders .quote:
iddquote:Op maandag 13 november 2017 18:38 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Nee je behoort je te gedragen. Gewoon uit jezelf.
Dat kan toch ook? Schone lei noemen ze datquote:Op maandag 13 november 2017 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik wil opnieuw beginnen met me leven
maarja dikke pech SHIT HAPPENS![]()
ja, vrouw zat te zeuren dat die tablet uit moestquote:
kan ook zeker eigenlijk gebeurt dat wel meedere keren (in het leven bijv. met vrienden.. mensen komen mensen gaan) als een soort vicieuze cirkel .quote:Op maandag 13 november 2017 18:38 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat kan toch ook? Schone lei noemen ze dat
quote:Op maandag 13 november 2017 18:40 schreef murp het volgende:
[..]
ja, vrouw zat te zeuren dat die tablet uit moest
Maar beter dan dit ben ik niet, misschien iets zonder tijd
Dat klinkt wel erg sexyquote:Op maandag 13 november 2017 17:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Mengeling. Geen echte moedertaal.
Spaans, Indonesisch, Engels, Nederlands.
Geen selfies van Hexx krijgenquote:Op maandag 13 november 2017 18:42 schreef _--_ het volgende:
Hexx jij moet eens een selfie gaan posten. Of stuur naar mn pm.
Gewoon het probleem bekijken en bij de kern aanpakken. Geen geheimen vertellen, niet te veel met elkaar optrekken. Dat soort dingenquote:Op maandag 13 november 2017 18:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan ook zeker eigenlijk gebeurt dat wel meedere keren (in het leven bijv. met vrienden.. mensen komen mensen gaan) als een soort vicieuze cirkel .
Denk ik.miss te serieus voor hier nu op dit moment
quote:Op maandag 13 november 2017 18:43 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
En jij haar pedo noemen zeker?
ja. goed advies.quote:Op maandag 13 november 2017 18:43 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Gewoon het probleem bekijken en bij de kern aanpakken. Geen geheimen vertellen, niet te veel met elkaar optrekken. Dat soort dingen
Ik heb fobo, hoor. Sta ik half op. Vanwege herkenningquote:Op maandag 13 november 2017 18:42 schreef _--_ het volgende:
Hexx jij moet eens een selfie gaan posten. Of stuur naar mn pm.
Kut zit op telefoon.quote:Op maandag 13 november 2017 18:44 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb fobo, hoor. Sta ik half op. Vanwege herkenning
Omdat dat te laat is. Ik wil serieus nu spelen. Mis jouw goedheid nu al.quote:
ja, soms heb je soort ja hoe zeg je dat een openbaring...quote:Op maandag 13 november 2017 18:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
De kunst is om dat ook vol te houden
Ja, dit is vaag voor mij. Haha!quote:Op maandag 13 november 2017 18:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja, soms heb je soort ja hoe zeg je dat een openbaring...dan ga je weer een andere koers op als het niet slechter kan
quote:
Mooiquote:Op maandag 13 november 2017 18:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
ik bedoel niet met god gewoon inzicht in een bepaalde situatie. Ik praat te serieus ik stop.
Fixed point?quote:Op maandag 13 november 2017 18:50 schreef devzero het volgende:
Waar is Flip eigenlijk? Ik zit in een praatje over fixed-point implementaties van ResNet50 en GoogleNet en hij zou dat wel kunnen waarderen. Ik hoop dat er geen andere Fok!ers in het publiek zitten
Je mag gewoon praten,hoor.quote:Op maandag 13 november 2017 18:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
ik bedoel niet met god gewoon inzicht in een bepaalde situatie. Ik praat te serieus ik stop.
te laat? Ga je vroeg slapen?quote:Op maandag 13 november 2017 18:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Omdat dat te laat is. Ik wil serieus nu spelen. Mis jouw goedheid nu al.
Misschien is flip daar ook stiekem.quote:Op maandag 13 november 2017 18:50 schreef devzero het volgende:
Waar is Flip eigenlijk? Ik zit in een praatje over fixed-point implementaties van ResNet50 en GoogleNet en hij zou dat wel kunnen waarderen. Ik hoop dat er geen andere Fok!ers in het publiek zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |